Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet:
Citaat:
Who's in the MF hooouusse??


Afbeelding


Scope DJ:
Citaat:
Dear fans, soon there will be new music, but I'm currently extremely busy with taking care of (a lot of) stuff. I'm also going to go to another studio soon but before I move, I will make sure I finish up the current 3 tracks that are on the table.



D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
The Prophet:
Citaat:
Who's in the MF hooouusse??


Afbeelding


Zou me niks verbazen als dit wat met X-Qlusive Holland te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 12:58 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet of het zo werkt,

maaruh,

De RAI die vorig jaar voor Thunderdome werd ingezet, in 2011 voor Dirty Dutch, en in 2010 voor in Qontrol, gaat dit jaar naar iets nieuws tijdens ADE:

http://www.amsterdammusicfestival.com/#info
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.liveleak.com/view?i=182_1374 ... 2oDPO4Z.01

Filmpje van een vent die verbrand als hij op Dominator op een "toren" klimt

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
http://www.liveleak.com/view?i=182_1374522611#J4ELQXAKl2oDPO4Z.01

Filmpje van een vent die verbrand als hij op Dominator op een "toren" klimt

:lol: :lol:


xd wat een sukkel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:12 
 

xd

toch denk ik dat die 10 seconde daarboven met dit nummer wel echt epish moeten zijn geweest _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft er idd vast een warm gevoel aan overgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Hij heeft er idd vast een warm gevoel aan overgehouden.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
http://www.liveleak.com/view?i=182_1374522611#J4ELQXAKl2oDPO4Z.01

Filmpje van een vent die verbrand als hij op Dominator op een "toren" klimt

:lol: :lol:

Hahaha vast diezelfde vent als vorig jaar op Fantasy Island, dat Neophyte de muziek stil zette en hem op subtiele wijze vroeg naar beneden te komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:42 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Chain reaction

It's gonna be....... vs......... vs...... at Penoze :) @loseyourmindnl sick

Dat zou echt zo baas zijn!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Citaat:
Chain reaction

It's gonna be....... vs......... vs...... at Penoze :) @loseyourmindnl sick

Dat zou echt zo baas zijn!!!!!


ja crypsis en adaro toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een epische stage was dat ook zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict

Waverider een remix heeft gemaakt van Digital Punk & Profyler - Rock The Party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 21:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Phuture Noize ‏@PhutureNoize 3m
By the way, our album is sent to mastering! Cannot wait to hear the final result :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 00:26 
 
Hardtraxxer

Dat Tiesto op de main op tomorrowland echt ineens feel so good erin gooit en daarna overmixt naar licht uit remix :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mashupje en hij draait Licht Uit remix wel vaker, net als Lose My Mind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 01:12 
 
Hardtraxx Elite

alleen draait ie um altijd op 140 bpm.. das zo vreemd om te horen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 09:35 
 
Hardtraxx Addict

T-Junction
Citaat:
Yesterday I did a collab with Crypsis, today Rudeboy is the man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
alleen draait ie um altijd op 140 bpm.. das zo vreemd om te horen dan

Alleen Feel So Good draaide hij op 140. Licht uit was op 150
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hotymoty schreef:
alleen draait ie um altijd op 140 bpm.. das zo vreemd om te horen dan

Alleen Feel So Good draaide hij op 140. Licht uit was op 150

En nog ging de overgang naar Feel So Good zwaar verrot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
bobvdvalk schreef:
http://www.liveleak.com/view?i=182_1374522611#J4ELQXAKl2oDPO4Z.01

Filmpje van een vent die verbrand als hij op Dominator op een "toren" klimt

:lol: :lol:

Hahaha vast diezelfde vent als vorig jaar op Fantasy Island, dat Neophyte de muziek stil zette en hem op subtiele wijze vroeg naar beneden te komen. :lol:

is daar een filmpje van? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:55 
 



Vanaf 3:39
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.summercircus.nl/nl/magazine/ ... adaro.html

http://www.summercircus.nl/nl/magazine/ ... e-fan.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:16 
 
Hardtraxx Addict

əƃɐʇloʌ ɥƃıɥ ‏@HighVoltageSysX 2m
@audiofreqdj Yeah! The word's out; High Freq & Audio Voltage FTW! BooOooOooyaaaah!

:thumbsup:
Vorige  1 ... 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen