Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:36 
 

jambekkie schreef:

Masters of Hardcore, 19 maart Brabanthallen samen met Art Of Dance.

https://www.facebook.com/events/132679206941269/


"This fall"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Murcie schreef:
Omslagfoto van Q-Dance, zal het nieuwe hardcore event zijn in Oktober.

Afbeelding


Masters of Hardcore, 19 maart Brabanthallen samen met Art Of Dance.

https://www.facebook.com/events/132679206941269/

Q-Dance heeft helemaal niets met MoH te maken. Wordt een nieuw concept dit najaar in het HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 20:35 
 
Hardtraxxer

Outlander komt binnenkort met een EP met 4 solo tracks.

Bron:

Citaat:
Outlander ‏@djOutlander 7m
@PieterJan56 About 4 new solo tracks, ready for the next EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Iemand trouwens enig idee hoe deze track heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 10:19 
 
Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:


Iemand trouwens enig idee hoe deze track heet?


Een nieuwe van Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 11:23 
 
Hardtraxx Addict

Frequencerz ‏@Frequencerz
Here we go again!! @endymionmusic http://instagram.com/p/cJLefmSaYW/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HHZ Facebook
Citaat:
Dear everyone,

My page has just reached the 600k likes. I think I don't even realize how much that actually is.
I want to thank you so much for showing your appreciation this way.
What you get to see here is genuine and done with passion for music and life itself.
I don't feel the necessity at the moment to run a voting campaign which for me personally turns the joy of making music in to a less joyful competition.
Expect nothing and you will never be disappointed.
With new music coming out soon, a great team of passionate people and an even more dedicated fan base, I have enough inspiration to express myself fully in the studio.
Speak to you on Friday, on Hard With Style 24!

Love, Willem


600.000 is wel echt mega veel :oh:
DJ Mag top 100 boeit 'm dus niet meer? Vind HHZ echt een eindbaas, maar hij loopt ons nu al wel heel erg lang aan 't lijntje te houden m.b.t. nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alphaverb en Intractable One weer erg actief zijn :clap:

Citaat:
Did you miss out set at Heart for Hard last monday?
With new Intractable One tracks, our new collab (Scary Voices), my edit of Pau DJ - Addicted to the Bass and more!

You can check it out here: http://www.youtube.com/watch?v=6NglMCI4 ... ce=message
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
HHZ Facebook
Citaat:
Dear everyone,

My page has just reached the 600k likes. I think I don't even realize how much that actually is.
I want to thank you so much for showing your appreciation this way.
What you get to see here is genuine and done with passion for music and life itself.
I don't feel the necessity at the moment to run a voting campaign which for me personally turns the joy of making music in to a less joyful competition.
Expect nothing and you will never be disappointed.
With new music coming out soon, a great team of passionate people and an even more dedicated fan base, I have enough inspiration to express myself fully in the studio.
Speak to you on Friday, on Hard With Style 24!

Love, Willem


600.000 is wel echt mega veel :oh:
DJ Mag top 100 boeit 'm dus niet meer? Vind HHZ echt een eindbaas, maar hij loopt ons nu al wel heel erg lang aan 't lijntje te houden m.b.t. nieuwe tracks.


Ik denk dat het hem nog wel boeit, want vorig jaar was hij nog enorm blij dat hij 11e was geworden.
Denk eerder dat hij gewoon niet meer vraagt om op hem te stemmen, omdat hij weet dat er toch wel enorm veel mensen dat uit zich zelf doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
W0uT3R schreef:
HHZ Facebook
Citaat:
Dear everyone,

My page has just reached the 600k likes. I think I don't even realize how much that actually is.
I want to thank you so much for showing your appreciation this way.
What you get to see here is genuine and done with passion for music and life itself.
I don't feel the necessity at the moment to run a voting campaign which for me personally turns the joy of making music in to a less joyful competition.
Expect nothing and you will never be disappointed.
With new music coming out soon, a great team of passionate people and an even more dedicated fan base, I have enough inspiration to express myself fully in the studio.
Speak to you on Friday, on Hard With Style 24!

Love, Willem


600.000 is wel echt mega veel :oh:
DJ Mag top 100 boeit 'm dus niet meer? Vind HHZ echt een eindbaas, maar hij loopt ons nu al wel heel erg lang aan 't lijntje te houden m.b.t. nieuwe tracks.


Ik denk dat het hem nog wel boeit, want vorig jaar was hij nog enorm blij dat hij 11e was geworden.
Denk eerder dat hij gewoon niet meer vraagt om op hem te stemmen, omdat hij weet dat er toch wel enorm veel mensen dat uit zich zelf doen.


Waarschijnlijk krijg je dat wel te horen in hws 24, zoals hij vorig jaar ook al deed. Maar indd, tot nu toe nog niets,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Coone
Citaat:
In the studio with @djfrontliner
This guy is no melody man, he's a Melody Genius! ‪#‎Summer‬ ‪#‎Way2Hot‬ ‪#‎Studio‬

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:

Wel tien hele seconden Detest - Shotgun, nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:


Best een prima aftermovie! veel meer aandacht voor andere stages dan voorgaande jaren, misschien toch door dat DVD debacle van afgelopen jaar??

ja kijkt lekker weg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:21 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Noisecontrollers
I want to remix one of my own tracks. Wich one should it be? Most votes gets it!


Nou wat zeggen jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Citaat:
Noisecontrollers
I want to remix one of my own tracks. Wich one should it be? Most votes gets it!


Nou wat zeggen jullie?

Sowieso Creatures of Reinforce
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
hotymoty schreef:
Citaat:
Noisecontrollers
I want to remix one of my own tracks. Wich one should it be? Most votes gets it!


Nou wat zeggen jullie?

Sowieso Creatures of Reinforce


Zijn nou niet bepaald tracks waar ik graag een happy melodietje bij zie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar wel tracks die oud genoeg zijn waardoor ik benieuwd ben naar wat ze er nu van zouden maken ;). Zolang het dezelfde stijl blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Zolang het dezelfde stijl blijft.


Ben bang dat dat nou juist het punt is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite

Ik ook niet.. Ik zeg Headhunterz & Noisecontrollers - space we created.. ik denk dat die echt een hele dikke update kan krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik ook niet.. Ik zeg Headhunterz & Noisecontrollers - space we created.. ik denk dat die echt een hele dikke update kan krijgen!

indd wat een bazenplaat is dat, maar denk dat bas liever een solo gaat remixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk
Guess who's back...

Digital Punk en B-front weer samen in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 19:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

He Coone & Frontliner zeeeeeeeeeeeer benieuwd wat voor track daar uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 21:54 
 
Hardtraxx Elite

RobinusRobustes schreef:
He Coone & Frontliner zeeeeeeeeeeeer benieuwd wat voor track daar uit gaat komen.

Volgens mij echt hele lange tijd geleden dat Frontliner een collab heeft gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 08:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:
Digital Punk
Guess who's back...

Digital Punk en B-front weer samen in de studio.

Benieuwd wat daar uit komt. Laatste collabs van hun samen waren heerlijk. :love:
Vorige  1 ... 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen