Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? Die hadden toch al een collab? Met dat hc alias van hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Huh? Die hadden toch al een collab? Met dat hc alias van hem?

High Voltage is Nosferatu. Audiofreq had een collab met Ophidian. Correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq gaat ook een track maken met D-Block & S-te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Leonidas schreef:
Huh? Die hadden toch al een collab? Met dat hc alias van hem?

High Voltage is Nosferatu. Audiofreq had een collab met Ophidian. Correct me if I'm wrong.

Nothing to correct here :P klopt precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 07:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dat kan nog eens heel vet gaan worden. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 10:22 
 
Hardtraxx Elite

Calmdowner schreef:
əƃɐʇloʌ ɥƃıɥ ‏@HighVoltageSysX 2m
@audiofreqdj Yeah! The word's out; High Freq & Audio Voltage FTW! BooOooOooyaaaah!

iMark schreef:
Audiofreq gaat ook een track maken met D-Block & S-te-Fan


:D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Focuz gaat zijn eerste solo release krijgen op Fusion.

Het Defqon.1 Australia anthem kan je gratis downloaden vanwege het 5 jarig bestaan. Gemaakt door Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Focuz gaat zijn eerste solo release krijgen op Fusion.

Het Defqon.1 Australia anthem kan je gratis downloaden vanwege het 5 jarig bestaan. Gemaakt door Brennan Heart

Een radio-edit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

audiofreqdj

Citaat:
This is how you start week! High Voltage bringing tha screeches! :D #hardstyle #raw
http://instagram.com/p/cWR2eTGLIk/?igref=ogexp
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Village
***NIEUWS!***
Wij zijn trots dat het Dream Village 2013 anthem gemaakt zal worden door niemand minder dan: Zany en B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een vraagje, kan dat ik iets gemist heb hoor maar:

High Voltage stuurt naar een bepaald persoon dat hij zijn demo's kan sturen naar de volgende adressen [email protected] of [email protected].
Dat laatste adres is mij volstrekt duidelijk, maar sinds wanneer hebben de gasten van Warface een rol bij Sys-X dan? Ik dacht altijd dat zij verbonden waren aan Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 16:00 
 

JVDM schreef:
Dream Village
***NIEUWS!***
Wij zijn trots dat het Dream Village 2013 anthem gemaakt zal worden door niemand minder dan: Zany en B-Front.


:yay: :thumbsup: :worship: :loving: :clap: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Even een vraagje, kan dat ik iets gemist heb hoor maar:

High Voltage stuurt naar een bepaald persoon dat hij zijn demo's kan sturen naar de volgende adressen [email protected] of [email protected].
Dat laatste adres is mij volstrekt duidelijk, maar sinds wanneer hebben de gasten van Warface een rol bij Sys-X dan? Ik dacht altijd dat zij verbonden waren aan Spoontech.

Denk dat het mede is dat ze allemaal een hardcore alias hebben / vrienden zijn, en miss daarom ook elkaar helpen met zulke zaken.

Delete zit bij theracords maar doet ook nog achterliggend werk bij spoontech. Dus miss doet warface dat bij hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface is het HS alias van Triax (ok, sinds kort met 2 anderen) en die zit, net als Nosferatu aka High Voltage, weer bij Enzyme Records, wat net als Sys-X weer onderdeel is van Cardiac. Denk dat je het daar moet zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Dream Village
***NIEUWS!***
Wij zijn trots dat het Dream Village 2013 anthem gemaakt zal worden door niemand minder dan: Zany en B-Front.


Hopen op stevige kicks dan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Warface is het HS alias van Triax (ok, sinds kort met 2 anderen) en die zit, net als Nosferatu aka High Voltage, weer bij Enzyme Records, wat net als Sys-X weer onderdeel is van Cardiac. Denk dat je het daar moet zoeken.


Oke, logische verklaring! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 16:13 
 

Destination schreef:
JVDM schreef:
Dream Village
***NIEUWS!***
Wij zijn trots dat het Dream Village 2013 anthem gemaakt zal worden door niemand minder dan: Zany en B-Front.


Hopen op stevige kicks dan! :D

Als het een anthem als Sound Intense City wordt zou ik daar niet op hopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...De Dj's Diffused(Pommer) Nuracore, Zenda en D-Verze(Distinctive & Darycka) 1ste, 3de, 4de en 5de zijn geworden bij de blackout dj contest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
...De Dj's Diffused(Pommer) Nuracore, Zenda en D-Verze(Distinctive & Darycka) 1ste, 3de, 4de en 5de zijn geworden bij de blackout dj contest!


Hardtraxx taking over, gefeliciteerd allemaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...mc dv8 als mc bij house dj jordy dazz fungeerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 11:51 
 

teupie schreef:
...mc dv8 als mc bij house dj jordy dazz fungeerde


Leuk

Helaas krijg je van die mongolen die zeggen dat ie bij hardstyle moet blijven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
teupie schreef:
...mc dv8 als mc bij house dj jordy dazz fungeerde


Leuk

Helaas krijg je van die mongolen die zeggen dat ie bij hardstyle moet blijven >.<


Waarom zouden ze, wat schreeuwt hij veel anders op een Defqon stage dan op een House stage?
Hij zegt toch telkens RRRRRRRRRRRRRIPPPPINNNNNNNNNNNNN"
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

filmpjeeeuh https://www.facebook.com/photo.php?v=10151616425963381
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Gatver wat een herrie. Hij moet maar gewoon bij hardstyle blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
D-Block & S-te-Fan
Studiotime with Audiofreq
Vorige  1 ... 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen