Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:59 
 
Hardtraxx Elite

Juist!! Adaro!!!!! Word mega vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals verwacht: Adaro! :bomb:
Vorig jaar was met Crypsis zo vet, benieuwd met welke line up Adaro komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds lange tijd weer een redelijk fatsoenlijk anthem. Kan deze wel hebben. Climax wel te slap imo maar je kan neit alles hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




:thumbsup: :worship: :thumbsup: :worship: :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz en Audiofreq bezig zijn met een collab :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Here we are, time to welcome Radiance as the latest Spoontechnician! Need an introduction? Well how about a massive 3 track EP? Check it out below: http://spoontechrecords.com/index.php/r ... 2-spoon039


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 19:42 
 
Hardtraxxer

Omslagfoto van Q-Dance, zal het nieuwe hardcore event zijn in Oktober.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nicky Romero ‏@nickyromero 54s
Just heard the @wildstyleznl remix for 'Legacy' .. Get ready @tomorrowland !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een (House) remix..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah kut nee de scene gaat dood!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Weer een (House) remix..


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... zNk#t=100s
1:40 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
ah kut nee de scene gaat dood!!!

Jij ook weer op Hardtraxx te bekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Alphaverb (Official)
Monday at 21:00-22:00 CET I will be playing live at Heart for Hard with Intractable One
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

ben toch wel benieuwd naar die documontaire over The evolution of style
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:53 
 
Hardtraxx Addict

Thrillogy Line Up

Frontliner, supported by:
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Coone
Shadix
Max Enforcer
Atmozfears
B-Frontliner

Hosted by Villain

Adaro, supported by:
Crypsis
Frequencerz
E-Force
Titan
Alpha2
Danny Scandal
Artic
Digital Punk
Gunz for Hire

Hosted by Renegade

Partyraiser, supported by:
Nosferatu
Tieum
Unexist
Aggresive
Vextor, F-noize & X-mind
Paul Elstak
Amada
Drokz
The Sickest Squad
Hosted by Da Syndrome

http://www.b2s.nl/home/news/57713/b2s-m ... ezysY2GEZE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front
Citaat:
This how we roll! In the studio with donkey rollers!!!


Hoeft gezien het plaatje dat erbij staat niet meteen een collab ofzo te betekenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Frontliner...

Had frontliner niet gezegd na fantasy island 2012 dit niet meer te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:
B-Frontliner...

Had frontliner niet gezegd na fantasy island 2012 dit niet meer te doen?


Volgens mij was er tijdens Frontliner's Creative Community eind 2012 ook al een B-Frontliner set. Hij heeft zich dan in ieder geval niet heel lang aan zijn woord gehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YEAAAAH!!
Super Vet :D, had gesolliciteerd als koekhapper en dat is dus hiervoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ha, heel leuk gedaan. Finishing touch is ook de stoopwafels op de radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:25 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:


Hahaha supervet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Toneshifterz schreef:
Everything is almost ready to go, art work is done, website almost finished, youtube previews on the way for so many new toneshifterz tracks which will be infected this 2013 -14... but in the mean time please make your vote count in the DJ TOP 100, we ♥ u all http://www.djmag.com/top100djs
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:22 
 
Hardtraxx Elite

Murcie schreef:
Omslagfoto van Q-Dance, zal het nieuwe hardcore event zijn in Oktober.

Afbeelding


Masters of Hardcore, 19 maart Brabanthallen samen met Art Of Dance.

https://www.facebook.com/events/132679206941269/
Vorige  1 ... 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen