Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:


"One Blade Music presents"

Nieuw label, nieuwe organisatie?

En ik zie het zitten in de studio van HHZ en een interview met Isaac. Collabs voor dat album waar compleet nieuwe tracks opkomen als ik het mag geloven.

Dit ziet er al veelbelovend uit! Kijk er zeker naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Dat zal toch niet, WE R is net nieuw xd
EDIT: ik zie volgens mij ook wildstylez er bij staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:

"One Blade Music presents"

Nieuw label, nieuwe organisatie?

En ik zie het zitten in de studio van HHZ en een interview met Isaac. Collabs voor dat album waar compleet nieuwe tracks opkomen als ik het mag geloven.

Dit ziet er al veelbelovend uit! Kijk er zeker naar uit!

Neejoh, je draait door nu. Ze zijn gewoon aan het interviewe bij Isaac en Headhunterz. Echt geen collab hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 19:16 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Chain Reaction
Finished the Remix for Adaro!
Lets give it a spin at Dominator

No time to sleep yoooo.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
"One Blade Music presents"

Nieuw label, nieuwe organisatie?

En ik zie het zitten in de studio van HHZ en een interview met Isaac. Collabs voor dat album waar compleet nieuwe tracks opkomen als ik het mag geloven.

Dit ziet er al veelbelovend uit! Kijk er zeker naar uit!


:lol: maak je dit op uit een filmpje? Dit is een documentaire toch, waar de heren Headhunterz, Isaac, Wildstylez en waarschijnlijk nog meer collega's van hem vertellen over de 'Evolutie van Hardstyle'.

Ik zou niet weten hoe jij bij een album komt. Afijn, we zullen wel zien/horen tijdens de documentaire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 20:53 
 
Hardtraxx Elite

brennan heart heeft wel gezegd in een interview met (volgens mij de avondploeg op slamfm) dat het ook een album word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Lenny schreef:
"One Blade Music presents"

Nieuw label, nieuwe organisatie?

En ik zie het zitten in de studio van HHZ en een interview met Isaac. Collabs voor dat album waar compleet nieuwe tracks opkomen als ik het mag geloven.

Dit ziet er al veelbelovend uit! Kijk er zeker naar uit!


:lol: maak je dit op uit een filmpje? Dit is een documentaire toch, waar de heren Headhunterz, Isaac, Wildstylez en waarschijnlijk nog meer collega's van hem vertellen over de 'Evolutie van Hardstyle'.

Ik zou niet weten hoe jij bij een album komt. Afijn, we zullen wel zien/horen tijdens de documentaire.



Had een vraagteken tussen gemoeten... Sorry



Vanaf 03:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BH is 1 van de artiesten die me eigenlijk nooit heeft kunnen boeien. Denk dat de tracks die ik leuk van hem vind op 1 hand te tellen zijn. Maargoed, documentaire zal wel worden bekeken, maar met lage verwachtingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Voor de mensen die het willen weten, morgen de livesets van de Gathering, Closing Ceremony en Afterparty Defqon online :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Geen G4H btw, voor onze fanboys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 00:46 
 
Hardtraxx Elite

En geen HHZ, voor onze fanboys
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption ‏@RdclRedemption 11u
. @BorisWeijde Als het mee zit staat Brutal 3.0 vrijdag online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
tijntjuh120 schreef:


"One Blade Music presents"

Nieuw label, nieuwe organisatie?

En ik zie het zitten in de studio van HHZ en een interview met Isaac. Collabs voor dat album waar compleet nieuwe tracks opkomen als ik het mag geloven.

Dit ziet er al veelbelovend uit! Kijk er zeker naar uit!


WE R is alleen mede opgericht door Fabian, hij heeft zelf nog zijn eigen label (BHM) waar hij op gaat releasen.
Het is een documentaire van het 'leven' als een DJ. Fabian heeft afgelopen maanden al zijn boekingen (vooral in het buitenland) vastgelegd samen met een heel team en maakt daar een leuke docu van. Daarnaast komt er ook nog een album met een aantal nieuwe tracks en collabs. Dit wordt EVOLUTION OF STYLE. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 14:54 
 
Hardtraxx Elite

ja maar niet collabs met Headhunterz en Isaac? zal wel eerder met WE R artiesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 15:13 
 
Hardtraxx Elite

http://www.oneblademusic.com/

Music Production - Publishing - Media

Gunstig en slim dat ie dit al een aantal jaar geleden heeft opgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 18:12 
 

Laatste 'getuigenis' gaat recht naar alle rawstyle Hardtraxxerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooiste ervan vind ik nog "nu gaan ze commercieel" :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Collab Ran-D & Hard Driver
Trouwens wat kan Ran-D gruwelijk mooi zingen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 00:13 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Headhunterz

With 23 episodes, more than 26 hours and 350 tracks, it’s time to look back at 2 years HARD with STYLE. Needless to say that all the productions ever featured came from within, but which ones resonated with you the most…?

Visit http://bit.ly/BestOfHWS and select your 10 all-time favorite HARD with STYLE tracks. The 5 most popular tracks will be featured in ‪#‎HWS24‬ and the voting ends on July 21st, 21.00 CEST.

Make your choice and let me know. I’m beyond curious to see the results!

Wie zit hier nou weer op te wachten mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HWS stond toch voor de beste "upcoming" muziek enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 09:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lol nu krijgen we dus een herhaling van wat schijttracks die we al gehoord hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Citaat:
Headhunterz

With 23 episodes, more than 26 hours and 350 tracks, it’s time to look back at 2 years HARD with STYLE. Needless to say that all the productions ever featured came from within, but which ones resonated with you the most…?

Visit http://bit.ly/BestOfHWS and select your 10 all-time favorite HARD with STYLE tracks. The 5 most popular tracks will be featured in ‪#‎HWS24‬ and the voting ends on July 21st, 21.00 CEST.

Make your choice and let me know. I’m beyond curious to see the results!

Wie zit hier nou weer op te wachten mensen?

Toch voor de zekerheid maar even gestemd op een paar B-Front plaatjes en wat oudere tracks. Als je niet schiet kan je niet scoren. :P Mja zal wel weer een nare top 5 uitrollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:04 
 

Adaro, Frontliner & Partyraiser @ Thrillogy

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:12 
 
Hardtraxxer

Adaro en Partyraiser :worship:

Beide verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:13 
 
Hardtraxx Addict

WaVe schreef:
HWS stond toch voor de beste "upcoming" muziek enzo..


En dit hele concept is dus nu weg omdat er in de editie van het tweejarig bestaan 5 tracks die in eerdere edities zaten terugkomen.
Vorige  1 ... 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen