Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien voor sommigen wel leuk.
Had gisteren een berichtje naar Swab & Joey Mova (voorheen Mindhunterz) gestuurd of Weapons of Mass Distortion ooit nog als free gaat komen. Kreeg binnen een aantal minuten al reactie:

Citaat:
We're thinking of giving WOMD for free in the near future. If you want, just add me on FB (Pat Kassab) and I'll post it up on my wall in a few days


Ik vind het in ieder geval een ongelofelijk dik nummer :D Dat stijltje van Mindhunterz (& Hard'Onez) mag ik wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Citaat:
We're thinking of giving WOMD for free in the near future. If you want, just add me on FB (Pat Kassab) and I'll post it up on my wall in a few days

Top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Rawbin schreef:
Citaat:
We're thinking of giving WOMD for free in the near future. If you want, just add me on FB (Pat Kassab) and I'll post it up on my wall in a few days

Top! :D

:drool: Kan niet wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vet nieuws! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Headhunterz Facebook

With less than a day to go, you can still hand in your personal artwork with the chance to get featured in the brand-new ‪#‎HWS24‬.

Send your photo before tomorrow 15.00 (CEST) to [email protected] and don’t forget to mark your artwork with your name and country. Be creative and good luck!

Pssssst…
Something very cool will be announced this Thursday so stay tuned.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Rawbin schreef:
Citaat:
We're thinking of giving WOMD for free in the near future. If you want, just add me on FB (Pat Kassab) and I'll post it up on my wall in a few days

Top! :D


nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:20 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Citaat:

Pssssst…
Something very cool will be announced this Thursday so stay tuned.


19 Oktober Hard with Style @ Ziggo Dome Editie 2?

Oh wacht ik mag geen Ziggo Dome comments meer maken ;P

De nieuwe World of Hardstyle dan?



Krijg 'm niet ge-embed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:27 
 
Hardtraxx Elite

opaa schreef:
hotymoty schreef:
Citaat:

Pssssst…
Something very cool will be announced this Thursday so stay tuned.


19 Oktober Hard with Style @ Ziggo Dome Editie 2?

Oh wacht ik mag geen Ziggo Dome comments meer maken ;P


Nee ik denk over die 5 'lucky' fans die iets speciaals krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Krijg 'm niet ge-embed -.-


https -> http
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tatanka
Another Zanza classic is about to get remixed!
Insane rmx is almost done (tested already!) and the responsable is Kronos!
Stay tuned on the Zanzalabs channels for more information

Cheers


Ben benieuwd, heb er nou niet bepaald hoge verwachtingen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner
I'm having such a great year already! First Defqon.1, then some more great news that you'll hear Monday.. To top it all off I finally get a real studio and go to all these great places! I really love how much you like my music! One day I could only dream of this, now I'm living this and I can tell you, it still feels surreal but pretty damn good :D


Moet haast wel Thrillogy zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision
Citaat:
Looking forward to the meeting of tomorrow..!
And thursday a videoshoot for The Evil Dead!
For now.. ... Goodnight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 00:27 
 
Hardtraxx Elite

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geeeeen frontlinerrrr op Thrillogy :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geeeeen frontlinerrrr op Thrillogy :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
hotymoty schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geeeeen frontlinerrrr op Thrillogy :cry: :cry: :cry: :cry:


Dan weet ik de line-up van de main hardstyle zaal al:
22:00 - 07:00 - Frontliner

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie van WiSH:
http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermov ... -2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Citaat:
Frontliner
I'm having such a great year already! First Defqon.1, then some more great news that you'll hear Monday.. To top it all off I finally get a real studio and go to all these great places! I really love how much you like my music! One day I could only dream of this, now I'm living this and I can tell you, it still feels surreal but pretty damn good :D


Moet haast wel Thrillogy zijn


Moet haast wel.. Maar waarom proberen ze niet eens wat anders? Bijvoorbeeld een Raw artiest met brede smaak/visie zoals Digital Punk, sinds zijn podcast weet inmiddels bijna iedereen wel wie hij is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er al een 'raw'-zaal is misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Snap ik maar die artiest kiest toch de andere 2 artiesten wie de andere 2 zalen mogen vullen? Of zit ik verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:56 
 

Destination schreef:
Snap ik maar die artiest kiest toch de andere 2 artiesten wie de andere 2 zalen mogen vullen? Of zit ik verkeerd?


Je zit verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

oops foutjuh :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict

B2S Kiest de 3 artiesten, en die drie artiesten mogen zelf de line-up per zaal maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 17:17 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd. Zal wel na de zomer worden.
Vorige  1 ... 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen