Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Today finishing the hardest nc track in years. Probably ever.

Harder dan night after night.. probably not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:07 
 
Hardtraxxer

Muziek tv kanaal Xite heeft nu een programma, et hardstyle halfuurtje. Van 19:00 tot 19:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:11 
 

Inderdaad. Noisecontrollers - So high nu. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Muziek tv kanaal Xite heeft nu een programma, et hardstyle halfuurtje. Van 19:00 tot 19:30

Dat is elke week.. Alle Hardstyle hitjes in een half uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Noisecontrollers ‏@Noisecontroller
Track finished. :-) 2 versions. Consider 1 hardcore material :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Citaat:
Noisecontrollers ‏@Noisecontroller
Track finished. :-) 2 versions. Consider 1 hardcore material :)

Ben benieuwd...als het maar beter is dan zijn Kasparov werk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... je tegenwordig ook The Dark Menace Show in news articles kan volgen? Met elke week een article over de volgende guests en wat hun plannen zijn?

zie het allemaal hier bij de Radio Shows sectie
http://www.revulsionfm.com/news.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner:
Ok so as for a way to say thank you for following me;
-Preview Tuning Into You reuploaded
-Rockstar 101 bootleg will be uploaded to soundcloud tomorrow
-(new)Edit of Lose The Style will be uploaded to soundcloud tomorrow
-Edit of Sunblast will be uploaded to soundcloud tomorrow as well
-I'll give away a few Defqon .1 CD's
-I'll give away a Defqon.1 Frontliner bottle of Heineken
-I'll give away a Defqon.1 vest

Share the track if you like the track!

Guess it's going to be a fun week :D
http://youtu.be/x4T6-Nk45bg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is deze xd
Afbeelding
http://www.nubreektmijnklomp.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het woord bierimperium verraadde het :P Deed me direct aan deze quote denken:

"Er is hoop voor de gabbers: in het najaar zullen Art of Dance en Q-dance samen een nieuw hardcore feest lanceren in de Heineken music hall."

Bron

Dus, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxxer

En het heeft affiniteit met Nederland, dus waarschijnlijk een soort XQ Holland Hardcore ofzoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk niet dat 't zo zal gaan heten. Roept nogal wat affiniteit op met rechts-georiënteerde kaalkopjes. Maar een soort van Qore 3.0 ofzo zal 't dan wel gaan worden hè...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Denk niet dat 't zo zal gaan heten. Roept nogal wat affiniteit op met rechts-georiënteerde kaalkopjes. Maar een soort van Qore 3.0 ofzo zal 't dan wel gaan worden hè...

Dit is niet Qore (compleet ander thema) of een vervanger ervan, als je dat bedoelt (weet niet óf je dat bedoelt :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee ik bedoel, het zal wel iets in die richting worden... gewoon een hardcore feest in de HMH. Ik hoop zelf op een mainstream hardcore feest. Heb die sets van Qore geluisterd, snapte er echt geen donder van. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat met Art of Dance zou inderdaad een mainstream hardcore feest worden. Al kijk ik persoonlijk zelf dan weer wel liever naar Qore uit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoopte persoonlijk op een nieuwe editie van XQ Holland :)

Heb gesolliciteerd als Koekhapper. Kaasmeisje werd hem niet, te lelijke benen voor een jurk helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat… heady en wildstylez in de studio zitten. Brainstormen... Ideeën opdoen voor een nieuwe track misschien?

Bron: FB Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me dat ze druk bezig zijn.. xd
http://Instagram.com/p/bYp5XEp8e7/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://instagram.com/p/bY3EDZmLHd/?igref=ogexp
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:36 
 
Hardtraxx Elite

Ja maar er staat ook erbij van NO PRODUCING

EDIT:
Citaat:
Adrenalize Twitter
On our way to @djheadhunterz with @Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict

MC I See
Citaat:
Yess today i did a studio session with my buddy Audiofreq !!! Guess who joined us today? Recognize her... It's the 1 and only Dj DeetoxNL

Thanks you 2, had a great time and i'm full of inspiration!!!
But now i'm totally ‎#Exhausted

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
MC I See
Citaat:
Yess today i did a studio session with my buddy Audiofreq !!! Guess who joined us today? Recognize her... It's the 1 and only Dj DeetoxNL

Thanks you 2, had a great time and i'm full of inspiration!!!
But now i'm totally ‎#Exhausted

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Lol dit had ik dus never nooit aanzien komen, zal wel een instant vet plaatje worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Stereorockerz schreef:
MC I See
Citaat:
Yess today i did a studio session with my buddy Audiofreq !!! Guess who joined us today? Recognize her... It's the 1 and only Dj DeetoxNL

Thanks you 2, had a great time and i'm full of inspiration!!!
But now i'm totally ‎#Exhausted

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Lol dit had ik dus never nooit aanzien komen, zal wel een instant vet plaatje worden :D

Is geen collab tussen Audiofreq en Deetox ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 09:46 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Ja maar er staat ook erbij van NO PRODUCING

EDIT:
Citaat:
Adrenalize Twitter
On our way to @djheadhunterz with @Atmozfears

misschien dat atmozfears en adrenalize gaan releasen op hws records?
Vorige  1 ... 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen