Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

@DJOUTBREAKMUSIC:
Citaat:
In approx 15 Days, the next developments stage of the virus will be released. Will you be able to fight for your SURVIVAL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Yeahhh the sun is shining! Today Secretforest Festival and Zomerkriebels and tonight I'm going to Sensation supporting Nicky Romero!


Ik zeg, hardstyle tijdens Sensation xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Kepro, over welke artiest gaat het?

A-lusion

Citaat:
Lol, the ripped version now probably got more popular than the original from me and Scope DJ. Would you, like to be modified? Almost 100.000 plays: https://soundcloud.com/flosstradamus/03-ur-life


Weer een flosstradamus schandaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
@Kepro, over welke artiest gaat het?



Wildstylez, IB4 Year of summer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt bizar dit. Is dan nog soort van professioneel en blijft het toch doen. Hoe kunnen überhaupt dingen van hun & Scooter worden gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
@Kepro, over welke artiest gaat het?

A-lusion

Citaat:
Lol, the ripped version now probably got more popular than the original from me and Scope DJ. Would you, like to be modified? Almost 100.000 plays: https://soundcloud.com/flosstradamus/03-ur-life


Weer een flosstradamus schandaal.


Is een oude track, van dezelfde EP(s) als waar toentertijd ook over geklaagd werd volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxxer

Facebook Warface:
Citaat:
Received the last demo of yesterday's work in the studio of our collab with........ Well all we can say is, he still has the skills! pure raw, dark, energetic POWAH! ‎#Raw ‎#Hardstyle ‎#Music ‎#EDM ‎#Spoontech
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk is dat die langverwachte collab met een van de jongens van Catatonic Overload. Marc was dit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Hopelijk is dat die langverwachte collab met een van de jongens van Catatonic Overload. Marc was dit toch?


zal wel gezien de tekst
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ironite
Citaat:
I can't wait to share my new track with you guys, really like this one! ‎#rawpower


Edit.

Eyoung
Citaat:
EPIC news
tonight from 19:00 till 20:00 you can hear my set that I played at Defqon.1 white QULT stage on Q-Dance radio !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet niet of het er al stond: http://www.nubreektmijnklomp.nl/

XQ Holland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Weet niet of het er al stond: http://www.nubreektmijnklomp.nl/

XQ Holland?

Vorige pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:27 
 
Hardtraxx Newbie

The prophet is bezig met een nieuwe genaamd H3Y, gister gedraaid op Free festival, weet niet of het hier al staat.

Bron: twitter van Adaro.
Citaat:
@JeroenKoelman thx!! Dat was de nieuwe van @djtheprophet - H3Y !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P0pr3b3l, h3y, wat word de volgende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
P0pr3b3l, h3y, wat word de volgende..

R3tro hebben we ook al
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Fortrayz schreef:
The prophet is bezig met een nieuwe genaamd H3Y, gister gedraaid op Free festival, weet niet of het hier al staat.

Bron: twitter van Adaro.
Citaat:
@JeroenKoelman thx!! Dat was de nieuwe van @djtheprophet - H3Y !!


Dat is wss de track met "Feel the bass" vocals. O.a door Wildstylez en The Prophet gedraaid op Defqon, staat ook tussen de livesets van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als het die is, dan stijgt The Prophet weer stevig in mijn lijstje goede producers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
@Kepro, over welke artiest gaat het?

A-lusion

Citaat:
Lol, the ripped version now probably got more popular than the original from me and Scope DJ. Would you, like to be modified? Almost 100.000 plays: https://soundcloud.com/flosstradamus/03-ur-life


Weer een flosstradamus schandaal.


Festuca at 1.34:
Mention the original artists, you selfish little prik :lol: :lol: :lol:

Lekker Jesse :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Audiofreq
Citaat:
The work on ‎#audioception continues. :)


En


b2s maakt Thrillogy 2013 bekend! ‎
Citaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Audiofreq
Citaat:
The work on ‎#audioception continues. :)


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Op de PURPLE stage van Defqon.1 liet het opkomend talent van de scene zich zien. Beleef de zaterdag morgen opnieuw, want we zenden de livesets uit op Q-dance Radio!

Check hier het uitzendschema: http://bit.ly/DQ13-PURPLE

Daar gaan we morgen op de vrije dag eens goed voor zitten ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

En gisteren die van de White. Wat een tempo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
We are about to CELEBRATE! Check out http://www.theracords.com tomorrow, the 9th of July 2013, at 19h00 P.M more info :) @Theracords"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxxer

Deni & Chaser
Citaat:
Just heard the new Donkey Rollers release, both tracks rocks! _O_
Vorige  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen