Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Still raw? De enige 2 raw nummers van Coone zijn met b-front dus argument slaat nergens op.
Showing hardstyle in its purest form... En dan Coone? Nee sorry gaat er bij mij niet in. Snap ook niet waarom hardstyle een Steve Aoki nodig zou hebben om hardstyle groter te maken.
Kortom: gewoon hetzelfde gedoe als house remixen etc: hardstyle groter maken en het steeds meer aanpassen aan de wil van de massa die nauwelijks bekend is met hardstyle.

Op zich begint coone meer en meer naar de rauwe kant te gaan, zij het niet door heel duistere platen, maar wel veel anticlimaxen, wat rauwere synths, etc. Tuurlijk zal die nooit echt puur raw gaan producen, en zo rauw is fearless en crossing over nu ook weer niet overigens. En raw is overigens ook maar een uitdrukking, misschien is raw wel een stopwoordje van steve aoki en heeft het niets te maken met raw hardstyle + iets is zo raw als dat je het zelf vind, dus misschien vind hij heel hardstyle wel raw ;)

Ben wel benieuwd, coone vind ik steeds meer een held, en steve aoki is al een held.


Dit nr is ook gewoon geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik heb zeer gemengde gevoelens over dit project, maar ik wacht met oordelen tot dat ik het album daadwerkelijk heb geluisterd!


dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse in dit project. Natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om je muziek aan een groter publiek te presenteren, logische keuze dus. Hopelijk blijft Coone wel een beetje setjes draaien zoals hij nu doet, want ze zijn redelijk gevarieerd en leuk om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:19 
 
Hardtraxxer

Met Raw wordt er natuurlijk niet verwezen naar "Raw Style". Coone heeft dat ook nog nooit gemaakt. Je moet ook begrijpen dat dit filmpje grotendeels bestemd is voor de mensen die Hardstyle of niet kennen, of een beetje kennen. Dus de sounds van Hardstyle (in vergelijking met andere stijlen) zijn "Raw" en in principe nog wat underground.

Dim Mak gaat de hele sound supporten en is het niet de bedoeling dat ze het aan willen passen - daarom ook dat Dirty Workz er voor tussen zit, zodat er ook nog wat controle is van de Hardstyle kant.
Hoe je het ook draait of keert - Hardstyle gaat toch globaal. Beter goede, wel meenende labels en artiesten het laten supporten dan het gewoon "los te laten" op artiesten die het niet helemaal snappen - dan pas gaan er problemen komen. Als je het wat met wat controle en overzicht introduceert naar een nieuwe publiek, dan leren die nieuwe mensen het ook kennen zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker boeiend op welk label artiesten hun muziek uitbrengen. Tegenwoordig gaat het toch allemaal via internet. In de tijd van vinyl was het nog wat om bij een label te tekenen. Verder interesseert Coone me vrij weinig meer. Maakt mij ook niet uit als het een house/hardstyle album wordt, toch niet mijn ding. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:32 
 
Hardtraxx Elite

Het gaat zo mooi de commerciële kant op...
Maarja, mijn interesses liggen sowieso niet echt bij Dirty Workz e.d.
Dus ik kan er niet wakker van liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed Episode 5 komt 12 juli.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Unleashed Episode 5 komt 12 juli.

Dik! Tevens dus rond die tijd de masterclass (hc edit) als free release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:12 
 
Hardtraxx Elite

Danny H schreef:
Khadber schreef:
Unleashed Episode 5 komt 12 juli.

Dik! Tevens dus rond die tijd de masterclass (hc edit) als free release.

NICE :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable van Q-Dance @ Tomorrowland 2013
http://www.q-dance.com/global/en/news/c ... orrowland/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was al tegelijk bekend met de rest vd time table aantal dagen terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook wel interessant: Acti - Zathan komt niet op Subground, maar op Big & Dirty recordings op Be Yourself Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
For those still without a ticket for "Dominator - Carnival of Doom", don't wait until tomorrow! Official Dominator will be sold out really soon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Citaat:
For those still without a ticket for "Dominator - Carnival of Doom", don't wait until tomorrow! Official Dominator will be sold out really soon..

Uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

@RdclRedemption:
Citaat:
Sorry, the preview isn't Brutal 3.0.
I lost the whole project (almost), so that will be the last one!

#TSoS


@HarddriverMusic:
Citaat:
Whaaa this remix is gonna be crazy! Can't wait to drop this one! :) Hint: the original is made by 4 guys! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:15 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
E-Force

After another long day in my new studio I nearly finished my new collab. with Alpha² ‎#unleashedonceagain !!!! RAWWW!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Noisecontrollers
Citaat:
Today finishing the hardest nc track in years. Probably ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:42 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Today finishing the hardest nc track in years. Probably ever.

Volgens mij zei Frontliner een tijdje terug met Death of a Demon ook zoiets. Ik wacht af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of ie harder gaan dan bijv Samara :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Today finishing the hardest nc track in years. Probably ever.

Volgens mij zei Frontliner een tijdje terug met Death of a Demon ook zoiets. Ik wacht af.

Volgens mij zei die dat ie de kicks van Magic zou gaan gebruiken bij die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Krijg nu hoge verwachtingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kon wel eens dik worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:17 
 
Hardtraxx Elite

Heel benieuwd hiernaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Most Wanted DJ Agency (oa de Agency van Minus is More, Masters of Hardcore en Hardcore Blasters) is per september 2013 opzoek naar een HBO stagiaire die de opleiding MEM, IMM, Vrijetijdsmanagement, of een andere opleiding volgt die aansluit bij de behoeftes en wensen van de muziek, evenementen en artistmanagement branche.

Heb jij affiniteit met dance muziek, ben je sociaal betrokken en klantgericht? Stuur dan een CV + motivatiebrief naar [email protected]

Wil je meer informatie over ons? Check www.mostwanted.dj
Vorige  1 ... 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen