Still raw? De enige 2 raw nummers van Coone zijn met b-front dus argument slaat nergens op. Showing hardstyle in its purest form... En dan Coone? Nee sorry gaat er bij mij niet in. Snap ook niet waarom hardstyle een Steve Aoki nodig zou hebben om hardstyle groter te maken. Kortom: gewoon hetzelfde gedoe als house remixen etc: hardstyle groter maken en het steeds meer aanpassen aan de wil van de massa die nauwelijks bekend is met hardstyle.
Op zich begint coone meer en meer naar de rauwe kant te gaan, zij het niet door heel duistere platen, maar wel veel anticlimaxen, wat rauwere synths, etc. Tuurlijk zal die nooit echt puur raw gaan producen, en zo rauw is fearless en crossing over nu ook weer niet overigens. En raw is overigens ook maar een uitdrukking, misschien is raw wel een stopwoordje van steve aoki en heeft het niets te maken met raw hardstyle + iets is zo raw als dat je het zelf vind, dus misschien vind hij heel hardstyle wel raw
Ben wel benieuwd, coone vind ik steeds meer een held, en steve aoki is al een held.
Interesse in dit project. Natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om je muziek aan een groter publiek te presenteren, logische keuze dus. Hopelijk blijft Coone wel een beetje setjes draaien zoals hij nu doet, want ze zijn redelijk gevarieerd en leuk om te horen.
Met Raw wordt er natuurlijk niet verwezen naar "Raw Style". Coone heeft dat ook nog nooit gemaakt. Je moet ook begrijpen dat dit filmpje grotendeels bestemd is voor de mensen die Hardstyle of niet kennen, of een beetje kennen. Dus de sounds van Hardstyle (in vergelijking met andere stijlen) zijn "Raw" en in principe nog wat underground.
Dim Mak gaat de hele sound supporten en is het niet de bedoeling dat ze het aan willen passen - daarom ook dat Dirty Workz er voor tussen zit, zodat er ook nog wat controle is van de Hardstyle kant. Hoe je het ook draait of keert - Hardstyle gaat toch globaal. Beter goede, wel meenende labels en artiesten het laten supporten dan het gewoon "los te laten" op artiesten die het niet helemaal snappen - dan pas gaan er problemen komen. Als je het wat met wat controle en overzicht introduceert naar een nieuwe publiek, dan leren die nieuwe mensen het ook kennen zoals het hoort.
Lekker boeiend op welk label artiesten hun muziek uitbrengen. Tegenwoordig gaat het toch allemaal via internet. In de tijd van vinyl was het nog wat om bij een label te tekenen. Verder interesseert Coone me vrij weinig meer. Maakt mij ook niet uit als het een house/hardstyle album wordt, toch niet mijn ding.
Most Wanted DJ Agency (oa de Agency van Minus is More, Masters of Hardcore en Hardcore Blasters) is per september 2013 opzoek naar een HBO stagiaire die de opleiding MEM, IMM, Vrijetijdsmanagement, of een andere opleiding volgt die aansluit bij de behoeftes en wensen van de muziek, evenementen en artistmanagement branche.
Heb jij affiniteit met dance muziek, ben je sociaal betrokken en klantgericht? Stuur dan een CV + motivatiebrief naar [email protected]