Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Vision op FB gisteren avond

Citaat:
Tomorrow it will be online! Episode #7 of Visions Of Hardstyle!
A lot of new tracks are coming your way!


Komt vandaag dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:53 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heel leuk om te weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:01 
 
Hardtraxx Addict

MC Firestone vandaag is overleden.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 54408bc4dc
https://www.facebook.com/DANNY.FIRESTONE.HARDCORE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:


Jammer, was altijd wel een goeie MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met AVIO over Last World Theracords stage:

http://www.par-t.be/lastworldfestival/n ... world.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
ATMOZFEARS SPLIT UP
01-07-2013
Scantraxx would like to inform you about the following: Atmozfears decided to split up which will have some effects on the act. Tim will go on with Atmozfears and Kevin will focus on his own career. They decided this because they would like to have total creative freedom. Tim & Kevin are still very good friends and will support each other in their coming careers. Behind the scenes Kevin is working on his brand new act which will be revealed soon. 

Bron: Scantraxx site


Ben benieuwd wat dit voor invloeden op de tracks gaat hebben, aangezien Tim nu vrij spel heeft (Als die dat niet al had?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chain Reaction op FB schreef:
Yes !

I'm working on a remix for my man Dj Adaro It will be released on the forthcoming A2 records Album Unleashed Once Again !!

Track: T.B.A
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Chain Reaction op FB schreef:
Yes !

I'm working on a remix for my man Dj Adaro It will be released on the forthcoming A2 records Album Unleashed Once Again !!

Track: T.B.A

Beter verneukt hij het niet.. ik denk dat het Hits you with the bang shit of No time to Sleep is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
JeftaElachouri schreef:
Chain Reaction op FB schreef:
Yes !

I'm working on a remix for my man Dj Adaro It will be released on the forthcoming A2 records Album Unleashed Once Again !!

Track: T.B.A

Beter verneukt hij het niet.. ik denk dat het Hits you with the bang shit of No time to Sleep is.

Of HotD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Dat zou dom zijn, die is niet te verbeteren :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez een nieuwe kick maakt met andere plugins, maar is er niet zeker van of het gaat werken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Admin edit: dit topic is niet bedoelt om stemmen te winnen voor dj contests of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Q-Lizer schreef:
Admin edit: dit topic is niet bedoelt om stemmen te winnen voor dj contests of iets dergelijks.


Uhu, is hier wel een plek voor? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Q-Lizer schreef:
E-Q-Lizer schreef:
Admin edit: dit topic is niet bedoelt om stemmen te winnen voor dj contests of iets dergelijks.


Uhu, is hier wel een plek voor? :huh:

Off-topic gedeelte en er is ook een dj-contest topic (in het dj subforum denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Submotion
Citaat:
Working on a new track are you ready for a harder submotion track ? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran



Samenwerking van Dirty Workz en Dim Mak dus!
En weer een album erbij, we worden er flink mee verwend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:57 
 
Hardtraxx Elite

Positief, zeker dat Steve Aoki ook gewoon hardstyle intact wil houden dus gewoon 150 bpm.
Best wel een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Still raw? De enige 2 raw nummers van Coone zijn met b-front dus argument slaat nergens op.
Showing hardstyle in its purest form... En dan Coone? Nee sorry gaat er bij mij niet in. Snap ook niet waarom hardstyle een Steve Aoki nodig zou hebben om hardstyle groter te maken.
Kortom: gewoon hetzelfde gedoe als house remixen etc: hardstyle groter maken en het steeds meer aanpassen aan de wil van de massa die nauwelijks bekend is met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zeer gemengde gevoelens over dit project, maar ik wacht met oordelen tot dat ik het album daadwerkelijk heb geluisterd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 08:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier zit toch een stelletje zielig mensen hoor. Ja ok hardstyle word meer mainstream, maar wat is er slecht aan een globalisering van de stijl. Dit maakt net dat de muziek bekender wordt, en niee niet iedere hardstyle artiest zal commercieel gaan. de oh zo geliefde raw style hier van een b-front en thera zal zeker ook blijven besteen hoor.
En de kans bestaat door zo een samenwerkingen zoals tussen coone en b-front, die dan een groter release-vlak krijgen, er meer mensen de hardere stijl ook goed gaan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 08:26 
 
Hardtraxx Veteran

ulyss schreef:
hier zit toch een stelletje zielig mensen hoor.

Dankje.
ulyss schreef:
Ja ok hardstyle word meer mainstream, maar wat is er slecht aan een globalisering van de stijl. Dit maakt net dat de muziek bekender wordt

Waardoor er van mainstream nog minder overblijft van de sounds waarvan wij zijn gaan houden. Meesten hier zijn begonnen met mainstream en zijn alleen nog maar 'raw' gaan luisteren omdat het alternatief wat mainstream tegenwoordig te bieden heeft zo vreselijk cheesy is in de meeste gevallen.
ulyss schreef:
en niee niet iedere hardstyle artiest zal commercieel gaan. de oh zo geliefde raw style hier van een b-front en thera zal zeker ook blijven besteen hoor.

Wie heeft het hier over B-Front en Thera?


Moet het nog allemaal zien met Steve Aoki. Dat het in ieder geval 150bpm blijft vind ik een goed teken. Niet die energieloze zooi op 130bpm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 08:50 
 
Hardtraxxer

Admin edit: dit zien we dus liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Admin edit: dit zien we dus liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette shit! Ben benieuwd naar dat album! Was erg te spreken over 'The Challenge'! Coone z'n laatste producties zijn eigenlijk allemaal goed, dus dit kan niets anders dan smullen worden.
Vorige  1 ... 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen