Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Eyoung
Citaat:
Free track coming soon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. Bass Chaserz bij Sys-X zitten

Echt W-T-F..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden we het BIJNA een hele pagina volgehouden..
Schoonmaken dus!

Ontopic:
Vandaag is de eerste Qult EP uitgekomen op Q-Dance Records
Citaat:
QULT heeft net hun eerste EP uitgebracht op Q-dance Records, featuring Geck-o / Geck-e, ACTI a.k.a. DJ ACTIVATOR, A*S*Y*S en BRK3 a.k.a. Audiofreq.


En de Nieuwe XXlerator podcast is in de liveset sectie te vinden, met guestmix van Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 14:43 
 
Hardtraxx Addict

http://www.wunderground.ie/pioneer-unve ... zero-free/

Haha, wat een grap. Zou wel belachelijk zijn als een dergelijk model in de toekomst ontworpen wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
http://www.wunderground.ie/pioneer-unveils-new-cdj-zero-free/

Haha, wat een grap. Zou wel belachelijk zijn als een dergelijk model in de toekomst ontworpen wordt


-Download music directly from within the player. Other downloads and past purchases will be incompatible with the CDJ-Zero and will actually lock the unit if downloaded on it it. An unlock code will then have to be purchased directly from Pioneer.
-Burst Sync Mode. This feature sees the evolvement of the SYNC button, whereby the user can SYNC and then mix the next 6 tracks with the touch of one button, leaving the DJ free to dance on stage, crowdsurf, or chat to girls.
-Remote Recording. Every set played on the CDJ-Zero will be remotely recorded and uploaded directly into Pioneers new music store, whereby users can then purchase their own mixes to share them with friends.

...iedereen zou dat ding moeten "halen" en er dan helemaal niets mee doen. Het is een hoax, maar toch, het zou de toekomst maar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite

Hardshore Theracords Aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan maar weer eens ontopic:
Citaat:
Artic
It's a wrap!


Ook Artic voor een groen scherm.

In-Phase:
Citaat:
Time for a quick producing session to work on a new track and then its off to Sunrise Festival!! Very excited about this one!


A-lusion
Citaat:
psstttt.... A-lusion - Make Up Your Mind will be released on friday July 12th... ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Eyoung
Citaat:
Free track coming soon :)


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Goliath & MC I See - Insane / Thrill of the Kill komt 9 juli uit
hardstyle-releases/goliath-insane-ft-mc-i-see-thrill-of-the-kill-ft-mc-i-see-any-009-t37045.html

Thyron
Citaat:
Lots of work to do next week! Doing a collab with a Dirty Workz artist, preparing stuff for my collab with ANOTHER Dirty Workz artist and Wednesday a day off to Arkaine again! Besides these 3 collabs, I also want to start some new solo tracks again.. Keep your eyes open! #raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Streaming van Sunrise Festival Hardstyle stage begint nu ongeveer.

Schema: 1 uur per DJ
Stephanie
Josh & Wesz
Hardstyle Bonus (2.5 Hr, zullen wel beelden zijn van andere dingen) (missend: Da Tweekaz, Wildstylez)
Code Black
Frontliner
Psyko Punkz
Zatox
Hard Driver & Substance One
Alpha Twins
Hardstyle Bonus (1hr) (ipv Adaro)
Endymion (30 min)

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... e-saturday
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq's album ''Audioception'' binnenkort eraan komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka
Yo!
I had another great day in the studio :)))
Wild Wild West's outro sounds dope and my new single's project starts to take form: if I could I'd play it somorriw but the mix is still shit and I'm not there with a couple of sounds yet... Patience is producer's best friend! But still Im so eager to let you hear it :p
Soon, soon! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Streaming van Sunrise Festival Hardstyle stage begint nu ongeveer.

Schema: 1 uur per DJ
Hardstyle Bonus (2.5 Hr, zullen wel beelden zijn van andere dingen) (missend: Da Tweekaz, Wildstylez)

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... e-saturday

Hmm opvallend:
T Rog (BE-AT.TV)
Citaat:
Sometimes DJ's just don't want to be streamed, and there's nothing we can do to change their minds. It happens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Scope DJ wordt iig ook uitgezonden, is nu op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is van gisteren, maar ook leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Adrenalize, Omegatypez en Atmozfears in November in Australie gaan draaien.

Mooie stap voor die jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 03:18 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:01 
 
Hardtraxxer

Code Black heeft in zijn set op sunrise festival een track met Inqontrol vocals zitten. Gaat er binnenkort bericht komen over de terugkeer van het feest, of is dit al geweest maar heb ik het gemist?? of zal de track niks met InQontrol te maken hebben?
hardstyle/code-black-sunrise-festival-2013-t37063.html @ 49.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:13 
 

ThomasW schreef:
Code Black heeft in zijn set op sunrise festival een track met Inqontrol vocals zitten. Gaat er binnenkort bericht komen over de terugkeer van het feest, of is dit al geweest maar heb ik het gemist?? of zal de track niks met InQontrol te maken hebben?
hardstyle/code-black-sunrise-festival-2013-t37063.html @ 49.00


lijkt me wel dik :)

wat is dit eigenlijk??

http://events.q-dance.nl/2012-03_19-maart_inqontrol/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:25 
 

ok haha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag weer setjes van Sunrise festival.
Omegatypez, The Pitcher, Isaac, Headhunterz en Ran-D worden niet uitgezonden.
De rest wel:
Atmozfears
bonus
Wasted Penguinz
The Prophet
2 uur bonus
Coone
bonus
B-Front
Evil Activities
Bonus
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vandaag weer setjes van Sunrise festival.
Omegatypez, The Pitcher, Isaac, Headhunterz en Ran-D worden niet uitgezonden.
De rest wel:
Atmozfears
bonus
Wasted Penguinz
The Prophet
2 uur bonus
Coone
bonus
B-Front
Evil Activities
Bonus

Headhunterz en Ran-D natuurlijk weer niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig B-Front wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

En le dronken Penguins. :loving:

Dj Thera
Citaat:
My tracklist from THERA LIVE Dreamfields Festival
01. The Coast (Is Clear) Intro Mix
02. The Twilight Breaking Zone Point / Don't Back Down
03. Surreal / Therafied
04. Incoming / Violence
05. Vanity Live Mix
06. The Goddamn Battle Live Mix
07. Celebrate
08. Quietly RMX / Trespassing
09. Welcome Thera's Live Mix
10. Do The Happy Face Live Mix
11. The Sexual Thrill Thera Core Live Mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
My tracklist from THERA LIVE Dreamfields Festival
01. The Coast (Is Clear) Intro Mix
02. The Twilight Breaking Zone Point / Don't Back Down
03. Surreal / Therafied
04. Incoming / Violence
05. Vanity Live Mix
06. The Goddamn Battle Live Mix
07. Celebrate
08. Quietly RMX / Trespassing
09. Welcome Thera's Live Mix
10. Do The Happy Face Live Mix
11. The Sexual Thrill Thera Core Live Mix

Was een errug mooie liveset! Paar mooie mash-ups, en altijd mooi om te zien hoe Pieter er echt werk van maakt om dingetjes live te doen met zijn sampler...
En Jezus, Pieter, hou eens op met die geit, zo kan ik toch niet losgaan :lol:
Vorige  1 ... 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen