Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 16:43 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Gisteren tijdens Dreamfields Festival braken de 4 leden van de duivelse formatie Moridin, voorheen bekend als The Magic Showcase, los uit de hel om al het zonlicht te transformeren in duisternis met hun rauwe sounds en angstaanjagende aanschouwing. Hun terreur begon in de XXlerator RAW area, waar het kwaad zich al snel verspreidde.

Moridin’s 4 leden noemen zichzelf Rakanoth, Morg, Sirrion & Rahvin. Maar wij kennen ze natuurlijk beter als Tartaros, The Geminizers en MC Shizzler. Met dit eerste optreden onder hun nieuwe alias, hebben ze een grootse stap naar de oneindigheid gezet. De helse stem van Shizzler galmde dreigend gedurende de set en zorgde ervoor dat iedereen compleet uit zijn dak ging. Niet te vergeten de aankleding van de groep. Deze is op zich al indrukwekkend en angstaanjagend.

Er werd afgesloten met de track ‘Moridin – Unleashed’ waarbij er een gigantisch rauwe climax losbarst na een duistere stem die roept ‘Unleash hell!’.
Moridin beleefde dus een succesvolle eerste optreden. Mocht je ze graag zelf willen zien, dan kan dit tijdens WiSH Outdoor en Q-Base. Meerdere optredens zullen zeker volgen!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:10 
 

Als Gunz for Hire het kan, kunnen wij het ook!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Als Gunz for Hire het kan, kunnen wij het ook!

Als Angerfist het kan, kan Gunz for Hire het ook!

Er zijn meer acts die met maskers draaien, so be it
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:16 
 

Daar doelde ik niet op.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:16 
 
Hardtraxx Elite

mrbubble456 schreef:
Citaat:
Gisteren tijdens Dreamfields Festival braken de 4 leden van de duivelse formatie Moridin, voorheen bekend als The Magic Showcase, los uit de hel om al het zonlicht te transformeren in duisternis met hun rauwe sounds en angstaanjagende aanschouwing. Hun terreur begon in de XXlerator RAW area, waar het kwaad zich al snel verspreidde.

Moridin’s 4 leden noemen zichzelf Rakanoth, Morg, Sirrion & Rahvin. Maar wij kennen ze natuurlijk beter als Tartaros, The Geminizers en MC Shizzler. Met dit eerste optreden onder hun nieuwe alias, hebben ze een grootse stap naar de oneindigheid gezet. De helse stem van Shizzler galmde dreigend gedurende de set en zorgde ervoor dat iedereen compleet uit zijn dak ging. Niet te vergeten de aankleding van de groep. Deze is op zich al indrukwekkend en angstaanjagend.

Er werd afgesloten met de track ‘Moridin – Unleashed’ waarbij er een gigantisch rauwe climax losbarst na een duistere stem die roept ‘Unleash hell!’.
Moridin beleefde dus een succesvolle eerste optreden. Mocht je ze graag zelf willen zien, dan kan dit tijdens WiSH Outdoor en Q-Base. Meerdere optredens zullen zeker volgen!

Ze waren ook op Fusion Outdoor toch?
En ze sloten af met One By One. :P
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Daar doelde ik niet op.

Wat bedoelde je dan?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
mrbubble456 schreef:
Citaat:
Gisteren tijdens Dreamfields Festival braken de 4 leden van de duivelse formatie Moridin, voorheen bekend als The Magic Showcase, los uit de hel om al het zonlicht te transformeren in duisternis met hun rauwe sounds en angstaanjagende aanschouwing. Hun terreur begon in de XXlerator RAW area, waar het kwaad zich al snel verspreidde.

Moridin’s 4 leden noemen zichzelf Rakanoth, Morg, Sirrion & Rahvin. Maar wij kennen ze natuurlijk beter als Tartaros, The Geminizers en MC Shizzler. Met dit eerste optreden onder hun nieuwe alias, hebben ze een grootse stap naar de oneindigheid gezet. De helse stem van Shizzler galmde dreigend gedurende de set en zorgde ervoor dat iedereen compleet uit zijn dak ging. Niet te vergeten de aankleding van de groep. Deze is op zich al indrukwekkend en angstaanjagend.

Er werd afgesloten met de track ‘Moridin – Unleashed’ waarbij er een gigantisch rauwe climax losbarst na een duistere stem die roept ‘Unleash hell!’.
Moridin beleefde dus een succesvolle eerste optreden. Mocht je ze graag zelf willen zien, dan kan dit tijdens WiSH Outdoor en Q-Base. Meerdere optredens zullen zeker volgen!

Ze waren ook op Fusion Outdoor toch?
En ze sloten af met One By One. :P

Geen live-act dus?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Geen live-act dus?

Neeuu, want ze draaiden ook Satana
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Aah. Dacht echt dat het een nieuwe live-act ging zijn. Achja! :D
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi baantje :P

Headhunterz
Citaat:
So, I'm looking for someone to come and work for my label and this is as good a place as any to let people know about this, feel free to copy this post to other places / people if you think you know someone.

------

Hard with Style records is looking for someone to join the team based in The Netherlands

The successful applicant must have a knowledge and passion of electronic music and especially hardstyle and have ideally worked in a record label before and have experience of the following

Responsibilities will include A&R, label management, planning releases with the HH / HWS team, creative planning, administration, label copy, be a point of contact, update social media / online for the label, marketing, developing new tools, apps, projects around artists, liaise with Sena and Buma Stemra, plan artwork with the HH / HWS team. Liaise with the Press and PR agents for the HWS label.

Send your CV's to [email protected] for review
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict

In-Phase - In The Night krijgt deze week een free release.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 00:56 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Starting off a raw 155 BPM track with the one and only: GoliathOfficial!

http://www.facebook.com/ThyronNL
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:51 
 
Artiest

Stereorockerz schreef:
Citaat:
Starting off a raw 155 BPM track with the one and only: GoliathOfficial!

http://www.facebook.com/ThyronNL


Pff veels te snel als je mij vraagt
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:13 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb iets gemist, wie is Thyrion?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Ik heb iets gemist, wie is Thyrion?


Dat is Stereorockerz zelf. xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

One and only Goliath, supported by Goliath.. Net alsof dat een of andere bekende artiest is xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dj Thera is going to Theracords Bookings, read all about it here: https://www.facebook.com/theracordsofficial/posts/585640018142545
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
One and only Goliath, supported by Goliath.. Net alsof dat een of andere bekende artiest is xd


Het is wel vet voor 'm als hij een collab mag aangaan met een ANY artiest lijkt me?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TMS:

Citaat:
This week on The Magic Show, we will be joined by Juized, Dj Adaro, and feature a "Reverse Bass Of The Week" hour mix!


Reverse Bass Of The Week hour mix :drool:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Lyst schreef:
One and only Goliath, supported by Goliath.. Net alsof dat een of andere bekende artiest is xd


Het is wel vet voor 'm als hij een collab mag aangaan met een ANY artiest lijkt me?

Zeker vet voor hem, zag laatst ook al langskomen dat hij met Arkaine in de studio ging zitten, ben benieuwd :)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

ATMOZFEARS SPLIT UP
01-07-2013
Scantraxx would like to inform you about the following: Atmozfears decided to split up which will have some effects on the act. Tim will go on with Atmozfears and Kevin will focus on his own career. They decided this because they would like to have total creative freedom. Tim & Kevin are still very good friends and will support each other in their coming careers. Behind the scenes Kevin is working on his brand new act which will be revealed soon. 

Bron: Scantraxx site
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat er toch aardig aan te komen lijkt me. Iedereen zag Atmozfears al als TVDS. Springplankje.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
ATMOZFEARS SPLIT UP
01-07-2013
Scantraxx would like to inform you about the following: Atmozfears decided to split up which will have some effects on the act. Tim will go on with Atmozfears and Kevin will focus on his own career. They decided this because they would like to have total creative freedom. Tim & Kevin are still very good friends and will support each other in their coming careers. Behind the scenes Kevin is working on his brand new act which will be revealed soon. 

Bron: Scantraxx site

Hopen dat Kevin wat beter gaat producen. Atmozfears was niet echt mijn stijl.

edit: eerste keer dat Scantraxx ergens open over is.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Opzich was net al wel duidelijk vorige week... Alle plaatjes van Atmozfears waren op zwart gezet, Twitter/Facebook pic. Tevens had Tim ze Instagram naar Atmozfears veranderd.

En hun plaatjes waren gewoon goed. Ik volg ze sinds hun eerste release bij Scantraxx en vindt dit toch jammer...
Bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
edit: eerste keer dat Scantraxx ergens open over is.

Waar zijn ze open over? Ze zeggen dat Kevin een nieuwe naam neemt, solo verder gaat en TVDS blijft Atmozfears. De echte reden dat ze uit elkaar gaan zie ik niet in dit stukje tekst

Edit: Hopelijk is kevin de man van plaatjes als Up Top, Lost, Monster en Destroy
Vorige  1 ... 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen