Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance heeft zojuist de video van de Closing Ritual op Defqon 1 online gezet.



Ik moet zeggen: Dikke show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz zijn toegevoegd aan de Q-Dance line-up van Mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor de battle die op Sunrise Festival plaatsvindt hebben we een remixswap in de planning:
The Geminizers - Amongst Monsters (Solutio & The I's Remix)
Solutio & The I's - Darkness (The Geminizers Remix)

Zullen van het weekend ook te horen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Voor de battle die op Sunrise Festival plaatsvindt hebben we een remixswap in de planning:
The Geminizers - Amongst Monsters (Solutio & The I's Remix)
Solutio & The I's - Darkness (The Geminizers Remix)

Zullen van het weekend ook te horen zijn :)


Vet! ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
teupie schreef:
Timmer schreef:
Noisecontrollers - Scared gaat op Protocol Recordings gereleased worden


wanneer? en komt die samen met nc en nicky romero collab dan>?


Hij stond in de promomix van Nicky Romero voor Protocol Records, de tracks die daarin stonden komen deze zomer uit. O.a Scared, maar niet hun collab.


Correct, maar rond die collab is nog helemaal niks bekend....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pieter Heijnen ‏@Dj_Thera
Citaat:
If you thought Welcome couldn't get nastier, think again! Check out the new Thera Live Mix exclusively at @Dreamfields2013 or @Sunrise_be !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Solutio & The I's zijn bezig met een remix voor Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize

Bron:
http://youtu.be/k5aeUDhVh2o 1:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Pieter Heijnen ‏@Dj_Thera
Citaat:
If you thought Welcome couldn't get nastier, think again! Check out the new Thera Live Mix exclusively at @Dreamfields2013 or @Sunrise_be !!


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Solutio & The I's zijn bezig met een remix voor Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize

Bron:
http://youtu.be/k5aeUDhVh2o 1:15

Draaide ze op Emporium al, niks vergeleken met het origineel als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 07:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag wordt THER101 aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog wat mooi nieuws: Sunrise festival sets op be-at.tv

Citaat:
Om er zeker van te zijn dat je zeker niets mist van deze magische belevenis, hebben ze een speciale traktatie voor jullie. 's Werelds meest geavanceerde en unieke live streaming video platform, Be-At TV, zal de Sunrise Mainstage en de indrukwekkende Bass Events Outdoor stage uitzenden op zaterdag 29 en zondag 30 juni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scantraxx houdt een zogenaamde "green screen-shoot" met Digital Punk..
Thrillogy..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

A² album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
A² album?

Zouden ze daarvoor shoots gaan doen met alle artiesten van het label? Kan inderdaad, maar het lijkt me sterk eerlijk gezegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien iets met de podcast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien als model voor de Scantraxx Merchandise store
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie hardshore



Mezelf gespot op 1:09 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
TiMOTHYb schreef:
A² album?

Zouden ze daarvoor shoots gaan doen met alle artiesten van het label? Kan inderdaad, maar het lijkt me sterk eerlijk gezegd..

Hoezo, ik heb alleen op Twitter gezien dat Adaro en DP op shoot waren, niet adrenalize ofso.. dus ik denk a2 album
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet echt hardstyle maar wel geinig om te weten.

Citaat:
deadmau5
All i am saying on the matter:

Kat and I split in November and I moved back home to Toronto. During this time, while we were broken up, I did have relations with another woman. Following that, Kat and I reconciled and I acknowledged being intimate with another person while we were estranged.

We did move past those issues and I proposed to Kat in mid- December. At the end of June, it was clear that the relationship was not working and we mutually ended the engagement. I was not, at any point, unfaithful to Kat during our time together.

I don't wish to go tit for tat with these kinds of pronouncements and don't expect to comment further, but I do believe that those who have expressed concern deserve a more complete understanding of what transpired.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
niet echt hardstyle maar wel geinig om te weten.

Citaat:
deadmau5
All i am saying on the matter:

Kat and I split in November and I moved back home to Toronto. During this time, while we were broken up, I did have relations with another woman. Following that, Kat and I reconciled and I acknowledged being intimate with another person while we were estranged.

We did move past those issues and I proposed to Kat in mid- December. At the end of June, it was clear that the relationship was not working and we mutually ended the engagement. I was not, at any point, unfaithful to Kat during our time together.

I don't wish to go tit for tat with these kinds of pronouncements and don't expect to comment further, but I do believe that those who have expressed concern deserve a more complete understanding of what transpired.


Kan me dus echt aan m'n reet roesten dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Als het dan toch gemeld moet worden, kan dat beter in de WJD-offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:54 
 

http://patrick.fm/interviews/headhunterz.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:
http://patrick.fm/interviews/headhunterz.mp3

die is al een tijdje oud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Reverser & Ripcord

Citaat:
Maybe let's reveal one track from upcoming hardstyle release

Tracklist:
01. ?
02. Hostile Environment

Btw It'll be slightly changed version of Hostile Environment. New kickdrum
Vorige  1 ... 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen