Adaro
@gunzforhire ---- "You'd be happier in your grave"

@gunzforhire ---- "You'd be happier in your grave"

Deze hint ziet er anders wel bruut uit! Een vette en toepasselijke videoclip geeft de track nog meer cachet mee, denk ik.wrote:Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...
Dikke lul 3 bier, gewoon releasen, hebben al veels te lang gewachtwrote:Deze hint ziet er anders wel bruut uit! Een vette en toepasselijke videoclip geeft de track nog meer cachet mee, denk ik.wrote:Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...
View on SoundCloudCheck out my newest track Vanity (with the wonderful vocals of YunaXofficial), which will be released this summer on Theracords together with Surreal!
Tuurlijk duurt het veel te lang. Ontken ik toch ook niet? Wat ik me wel vaak afvraag is waarom er zovaak geklaagd wordt (o.a. door jou ook vaak) over het tijdstip van releasen. Nu hebben we Sorrow nog steeds relatief weinig gehoord. Was deze track anderhalf jaar geleden meteen gerealesed, dan was hij net als een Bitch 800x gedraaid in 2 maanden en hoor je hem vervolgens nauwelijks nog. Nu hoor je hem enkel een keer in een set van G4h of Adaro/Ran-d en wordt hij niet elk weekend door elke artiest overplayed. Maar ondanks dat, anderhalf jaar wachten op 1 plaat is wel erg lang.wrote:Dikke lul 3 bier, gewoon releasen, hebben al veels te lang gewachtwrote:Deze hint ziet er anders wel bruut uit! Een vette en toepasselijke videoclip geeft de track nog meer cachet mee, denk ik.wrote:Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...
Wat is hier raar aan? Er gaat genoeg mensen hun status update sharen om zo snel mogelijk aan die track te komen, dus dat aantal likes gaat dan ook snel omhoog. Wel kansloos maar zal wel een officiele release worden.wrote:
Wallpaper update! http://theracords.com/downloads Get your favourite Theracords release art as free downloadable wallpaper!
Haha, neem aan dat het geen officiele release gaat krijgen, anders is van Armin van Buuren op ze kop gevallen, en die heeft ze album toch al uitgebracht?wrote:Wat is hier raar aan? Er gaat genoeg mensen hun status update sharen om zo snel mogelijk aan die track te komen, dus dat aantal likes gaat dan ook snel omhoog. Wel kansloos maar zal wel een officiele release worden.wrote:
Plus dat het thema van The Magic Show op WiSH Outdoor "The Forsaken Worlds" gaat heten.Alphaverb (Official)
Been working on S (Scary Voices) with Intractable One today and we're pretty sure we can test it at Outdoor Stereo Festival and WiSH Outdoor in a few weeks!
01. Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)wrote:...ik zaterdag moet draaien en ik niet kan kiezen welke tracks ik wil draaien.. aargghh!
Dit is een nieuwewrote:WE R bevat dus Brennan Heart, Code Black & Toneshifterz.
EDIT: dag 3 is ook niet om naar huis te spreken imo.
Niet om over naar huis te schrijven zeggen wij hier.. Misschien bedoelde je dat?wrote:Wat?Dat wordt bij ons zo gezegd hoor.
Heeft Unite dan stiekem banden met DWX?Zatox facebook:
Here u can buy my merchandise !!!! Also the Hat will be available really soon!!!
http://www.toffmusic.com/merchandise/zatox
Jeuj.wrote:Kan, ben denk ik in de war.![]()
Om on-topic te blijven:
Kleine reminder; vandaag komt Unleashed Episode 004. :]