Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Adaro
@gunzforhire ---- "You'd be happier in your grave"

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...


Deze hint ziet er anders wel bruut uit! Een vette en toepasselijke videoclip geeft de track nog meer cachet mee, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar na meer dan een jaar hoef ik geen clip meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:53 
 

Luca77 schreef:
iMark schreef:
Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...


Deze hint ziet er anders wel bruut uit! Een vette en toepasselijke videoclip geeft de track nog meer cachet mee, denk ik.


Dikke lul 3 bier, gewoon releasen, hebben al veels te lang gewacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:32 
 

Citaat:
Check out my newest track Vanity (with the wonderful vocals of YunaXofficial), which will be released this summer on Theracords together with Surreal!


https://soundcloud.com/djthera/dj-thera ... a-x-vanity
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Luca77 schreef:
iMark schreef:
Flikker die videoclip nou maar online en breng Sorrow maar gewoon uit in plaats van altijd die vage hints geven...


Deze hint ziet er anders wel bruut uit! Een vette en toepasselijke videoclip geeft de track nog meer cachet mee, denk ik.


Dikke lul 3 bier, gewoon releasen, hebben al veels te lang gewacht


Tuurlijk duurt het veel te lang. Ontken ik toch ook niet? Wat ik me wel vaak afvraag is waarom er zovaak geklaagd wordt (o.a. door jou ook vaak) over het tijdstip van releasen. Nu hebben we Sorrow nog steeds relatief weinig gehoord. Was deze track anderhalf jaar geleden meteen gerealesed, dan was hij net als een Bitch 800x gedraaid in 2 maanden en hoor je hem vervolgens nauwelijks nog. Nu hoor je hem enkel een keer in een set van G4h of Adaro/Ran-d en wordt hij niet elk weekend door elke artiest overplayed. Maar ondanks dat, anderhalf jaar wachten op 1 plaat is wel erg lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:

Wat is hier raar aan? Er gaat genoeg mensen hun status update sharen om zo snel mogelijk aan die track te komen, dus dat aantal likes gaat dan ook snel omhoog. Wel kansloos maar zal wel een officiele release worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords ‏@Theracords
Citaat:
Wallpaper update! http://theracords.com/downloads Get your favourite Theracords release art as free downloadable wallpaper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:54 
 

p-stylez schreef:
JVDM schreef:

Wat is hier raar aan? Er gaat genoeg mensen hun status update sharen om zo snel mogelijk aan die track te komen, dus dat aantal likes gaat dan ook snel omhoog. Wel kansloos maar zal wel een officiele release worden.


Haha, neem aan dat het geen officiele release gaat krijgen, anders is van Armin van Buuren op ze kop gevallen, en die heeft ze album toch al uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is in ieder geval vast wel een goede rede om die track nu niet gratis weg te geven, waarschijnlijk iets met een label. Hoe en wat kun je nu alleen maar gissen, maar het hele gedoe over alles om de likes wat hier rond gebazuind wordt lijkt me nogal veel onzin.

Om het gedoe over Audiotrickz af te sluiten iets anders:
Citaat:
Alphaverb (Official)
Been working on S (Scary Voices) with Intractable One today and we're pretty sure we can test it at Outdoor Stereo Festival and WiSH Outdoor in a few weeks!


Plus dat het thema van The Magic Show op WiSH Outdoor "The Forsaken Worlds" gaat heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Q-dance twitter:
Who wants to see the timetable for Defqon.1? Stay tuned! #DQ1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict

http://defqon1.nl/timetable/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Er is geen gathering, worden dus flink genaaid door Q-Dance..
Alleen preparty in de bleu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

WE R bevat dus Brennan Heart, Code Black & Toneshifterz.

EDIT: dag 3 is ook niet om naar huis te spreken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit slaat echt alles. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 19:36 
 
Hardtraxxer

Grudgie schreef:
...ik zaterdag moet draaien en ik niet kan kiezen welke tracks ik wil draaien.. aargghh! :x


01. Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
02. Blutonium Boy ft. Eric Bazilian - Where Did I Go
03. Avicii & Nicky Romero - I Could Be The One (Dillytek Bootleg)
04. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
05. Blutonium Boy ft. Eric Bazilian - Dancing For The Love
06. Wildstylez - Year Of Summer

Geheid succes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk vandaag in de studio met Ran-D. Hij is weer druk aan het collabben geloof ik. Zat deze week ook al in de studio met Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
WE R bevat dus Brennan Heart, Code Black & Toneshifterz.

EDIT: dag 3 is ook niet om naar huis te spreken imo.

Dit is een nieuwe :lol:

Btw: Geck-E op dag 3... verdorie een uur en drie kwartier lang! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wat? :P Dat wordt bij ons zo gezegd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:23 
 

Qlown schreef:
Wat? :P Dat wordt bij ons zo gezegd hoor.

Niet om over naar huis te schrijven zeggen wij hier.. Misschien bedoelde je dat? :P

Off-topic reacties verwijderd.

Graag de Report knop gebruiken wanneer iets off-topic is (in jouw ogen) in plaats van een reactie neer te zetten (want dan ben ook jij zelf off topic). En als je mod wilt worden dan moet je Jordy benaderen.. ;)

Dus, graag de report knop gebruiken, dank u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Kan, ben denk ik in de war. :P

Om on-topic te blijven:

Kleine reminder; vandaag komt Unleashed Episode 004. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Zatox facebook:

Here u can buy my merchandise !!!! Also the Hat will be available really soon!!!
http://www.toffmusic.com/merchandise/zatox


Heeft Unite dan stiekem banden met DWX? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien hebben ze het zelfde verband als wat Be Yourself Music met heel veel labels heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Kan, ben denk ik in de war. :P

Om on-topic te blijven:

Kleine reminder; vandaag komt Unleashed Episode 004. :]

Jeuj. :D
Vorige  1 ... 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen