Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A² - Unleashed Once Again (label album) is bevestigd door Digital Punk in zn podcast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
A² - Unleashed Once Again (label album) is bevestigd door Digital Punk in zn podcast ;)

Rond September
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vorige maand al:

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/a2-records-presenteert-unleashed-once-again-album-en-launch-party.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:32 
 
Hardtraxx Addict

Vandaag de preview van D-Block & S-te-Fan - From The Hard online komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Geck-o / Geck-e
New Geck-o track in the making. A rough one, sounds like Loudness material to me!
Don't know if I'll have a test version to play tomorrow at Hardshore, but will definitely play it at Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
Geck-o / Geck-e
New Geck-o track in the making. A rough one, sounds like Loudness material to me!
Don't know if I'll have a test version to play tomorrow at Hardshore, but will definitely play it at Defqon :)


:yay: :yay: :yay: :yay: :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die rauwe platen van Rik bevallen me van al zijn producties toch wel het meest... ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force - Masterclass (Hard edit) komt gratis bij de volgende Unleashed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Driver een remix gemaakt heeft van een groot artiest.

---
Bass Modulators bezig zijn met een remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:45 
 
Hardtraxx Elite

Adaro een collab aan het maken is met E-Force voor het A2 album.

Bron: Facebook chat met Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq
Citaat:
How much abuse is too much abuse?? https://vine.co/v/bl9j21rDLwJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Adaro een collab aan het maken is met E-Force voor het A2 album.

Bron: Facebook chat met Adaro

Hoef je niet bang te zijn dat er geen drive in zit denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alphaverb
Citaat:
Been working on S (Scary Voices) with Intractable One today and we're sure we can test it at Outdoor Stereo Festival and WiSH Outdoor in a few weeks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alphaverb
Citaat:
Been working on S (Scary Voices) with Intractable One today and we're sure we can test it at Outdoor Stereo Festival and WiSH Outdoor in a few weeks!


Kijk eens pagina 1881 (dit topic) onderaan, post van Khadber :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ah, geheel overheen gelezen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:05 
 
Hardtraxx Elite

Leuke combi, hij wordt in ieder geval raw to the bone.
Me like.

Citaat:
In the studio with my mate E-Force !!!
Working on a track for the new A2Records album "Unleashed Once Again"!
The track is gonna be what you expect from us together, Raw to the bone!!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BH

Need your help for Defqon.1 festival... since I'm playing a 90 min set... I thought it's cool to play some older tracks aswell. Any suggestions?! :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Leuke combi, hij wordt in ieder geval raw to the bone.
Me like.

Citaat:
In the studio with my mate E-Force !!!
Working on a track for the new A2Records album "Unleashed Once Again"!
The track is gonna be what you expect from us together, Raw to the bone!!! ;)


Anders ik wel :thumbup: Dit gaat trouwens over Adaro (en E-Force)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
BH

Need your help for Defqon.1 festival... since I'm playing a 90 min set... I thought it's cool to play some older tracks aswell. Any suggestions?! :))

En dan zien wat mensen onder "older tracks" verstaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
teupie schreef:
BH

Need your help for Defqon.1 festival... since I'm playing a 90 min set... I thought it's cool to play some older tracks aswell. Any suggestions?! :))

En dan zien wat mensen onder "older tracks" verstaan. :lol:

Zeker nummers van vorige jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Running late staat er ook tussen ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Running late staat er ook tussen ja...


:lol: En dit verstaat BH zelf ook onder ´older´?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat soort tracks idd. Gelukkig ook genoeg die met One Blade en Revival X aankomen. Er is hoop voor de mensen die naar Defqon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adrenalize wellicht een remix gaat maken van Brennan Heart - LSD:

Brennan Heart ‏@djbrennanheart 9s
“@adrenalizedj: @djbrennanheart 100% up!! But i'm not sure how I can make this track better.. :) haha”// no worries!! You're a hero!!

Adrenalize ‏@adrenalizedj 1m
@djbrennanheart 100% up!! But i'm not sure how I can make this track better.. :) haha

Brennan Heart ‏@djbrennanheart 2m
@adrenalizedj up or down for a rmx;) ?!?!???!

Brennan Heart ‏@djbrennanheart 2m
“@adrenalizedj: @djbrennanheart Cool! I'll be looking forward to that :D”//Did an edit...Still struggling with the kick... Sounds too high!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
TUNE IN TO THE 74-HOUR LIVE DEFQON.1 BROADCAST

14 JUNE 2013

Defqon.1 will be broadcast live on Q-dance Radio. The show is hosted by UK harddance hero Kutski, with Canadian hardstyle pioneer James Bayliss and Australian Q-dance Radio resident Audiofreq as his loyal sidekicks. They will run a 74-hour marathon of live radio broadcasting.

The Radio Studio is open 24 hours a day, and it is the place to be for non-sleepers. Chill out, play a game, request a track, do a little dance, whatever. This is you hangout for the weekend!

Broadcasting starts at 12:00 hrs (CEST) on Friday and will continue until Monday 14:00 hrs (CEST). A broadcast marathon of 74 hours!

Tune in:

106.2 FM (30 KM around the festival area)
Radio.q-dance.com
Vorige  1 ... 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen