Zo zo, nummertje 3 al voor Ran-D.
Ran-D stage kan je zo al raden:
Ran-D
Adaro
Crypsis
Alpha2
Digital Punk
E-Force
B-Front
G4H live eventueel
Is geen stage jonguh, is de OST, dus de opvolger van Frontliner - Symbols.wrote:Ran-D stage kan je zo al raden:
Ran-D
Adaro
Crypsis
Alpha2
Digital Punk
E-Force
B-Front
G4H live eventueel
Nee, ran-d heeft geen eigen stage. hij maakt alleen 1 van de 4 anthems. Dus die in de trailer zit.wrote:Ran-D stage kan je zo al raden:
Ran-D
Adaro
Crypsis
Alpha2
Digital Punk
E-Force
B-Front
G4H live eventueel
Wel 2wrote:Iemand was me voor![]()
Kan best wat leuks gaan staan:wrote:Iemand was me voor![]()
Anthem klinkt niet heel onaardig. Heb wel m'n twijfels bij die scantraxx stage.
Ja je hebt gelijk!wrote:Ran-D kan je met z'n anthem op de main verwachten
Hellfish vind ik wel heel interessant hoorwrote:Jammer, OST producers doen me niks dit jaar.
godverwrote:Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen
Nou, vul jij met de overgebleven 3 acts maar een timetable van 13 uur inwrote:Kan best wat leuks gaan staan:wrote:Iemand was me voor![]()
Anthem klinkt niet heel onaardig. Heb wel m'n twijfels bij die scantraxx stage.
Adaro
E-Force
Ran-D
D-block stefan
en ja dat was het wel zon beetje;p
Beetje Atmozfears praktijken, blijkt maar weer dat beiden op Likes geilenwrote:Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen
Klinkt dus als of er wel degelijk iets mee gaat gebeuren. Dus overhaast weer conclusies trekken slaat nergens op.Dear fans,
We did mention earlier today that we might got something for you tonight, but due some exiting news that we received today about our bootleg we have to put the free download on hold.
We feel sorry that we have to disappoint you for now, but we will make it up you in the near future! Besides that we want to thank you all for the good responses on the track so far.
We keep you posted on this!
Love,
Léon & Kenneth
Audiotricz
B-Front
Had a great studio day with Re-volt! Next week we Will finish this track!!! Love it
Zeer benieuwd!B-Front
Had a great studio day with Re-volt! Next week we Will finish this track!!! Love it
Of blije clowns vs droevige clownswrote:Dat is ongeveer hetzelfde als wat clowns en begrafenis ondernemers bij elkaar zetten.wrote:Da Tweekaz in studio zitten samen met de Wasted penguinz!
Qua muziek dan.
Touchéwrote:Beetje Atmozfears praktijken, blijkt maar weer dat beiden op Likes geilenwrote:Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen
wrote:Touchéwrote:Beetje Atmozfears praktijken, blijkt maar weer dat beiden op Likes geilenwrote:Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen
Digital Punk
At 'Ran-D' HQ , collab time!