Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Zo zo, nummertje 3 al voor Ran-D.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D stage kan je zo al raden:

Ran-D
Adaro
Crypsis
Alpha2
Digital Punk
E-Force
B-Front
G4H live eventueel
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ran-D stage kan je zo al raden:

Ran-D
Adaro
Crypsis
Alpha2
Digital Punk
E-Force
B-Front
G4H live eventueel


Is geen stage jonguh, is de OST, dus de opvolger van Frontliner - Symbols.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Ran-D stage kan je zo al raden:

Ran-D
Adaro
Crypsis
Alpha2
Digital Punk
E-Force
B-Front
G4H live eventueel

Nee, ran-d heeft geen eigen stage. hij maakt alleen 1 van de 4 anthems. Dus die in de trailer zit.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, OST producers doen me niks dit jaar.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand was me voor xd
Anthem klinkt niet heel onaardig. Heb wel m'n twijfels bij die scantraxx stage.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oops, te snel gelezen :lol:

Richardd schreef:
Iemand was me voor xd


Wel 2 :P
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:09 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Iemand was me voor xd
Anthem klinkt niet heel onaardig. Heb wel m'n twijfels bij die scantraxx stage.

Kan best wat leuks gaan staan:
Adaro
E-Force
Ran-D
D-block stefan
en ja dat was het wel zon beetje;p
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D kan je met z'n anthem op de main verwachten :P
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:15 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Ran-D kan je met z'n anthem op de main verwachten :P

Ja je hebt gelijk! ^^
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jammer, OST producers doen me niks dit jaar.

Hellfish vind ik wel heel interessant hoor :D
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:47 
 

Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen :lol:


godver
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Richardd schreef:
Iemand was me voor xd
Anthem klinkt niet heel onaardig. Heb wel m'n twijfels bij die scantraxx stage.

Kan best wat leuks gaan staan:
Adaro
E-Force
Ran-D
D-block stefan
en ja dat was het wel zon beetje;p

Nou, vul jij met de overgebleven 3 acts maar een timetable van 13 uur in :P
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen :lol:

Beetje Atmozfears praktijken, blijkt maar weer dat beiden op Likes geilen >.<
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je naar de post kijkt valt het allemaal reuze mee. En en Atmozfears erbij trekken slaat al helemaal nergens op.
Citaat:
Dear fans,

We did mention earlier today that we might got something for you tonight, but due some exiting news that we received today about our bootleg we have to put the free download on hold.

We feel sorry that we have to disappoint you for now, but we will make it up you in the near future! Besides that we want to thank you all for the good responses on the track so far.

We keep you posted on this!

Love,

Léon & Kenneth
Audiotricz

Klinkt dus als of er wel degelijk iets mee gaat gebeuren. Dus overhaast weer conclusies trekken slaat nergens op.

Citaat:
B-Front
Had a great studio day with Re-volt! Next week we Will finish this track!!! Love it
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:44 
 
Hardtraxxer

Citaat:
B-Front
Had a great studio day with Re-volt! Next week we Will finish this track!!! Love it


Zeer benieuwd!
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz in studio zitten samen met de Wasted penguinz! :)
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd

Ben er toch wel benieuwd naar al hou ik mijn hart al vast voor die kicks :$
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Fusionmania schreef:
Da Tweekaz in studio zitten samen met de Wasted penguinz! :)

Dat is ongeveer hetzelfde als wat clowns en begrafenis ondernemers bij elkaar zetten.
Qua muziek dan.


Of blije clowns vs droevige clowns
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
JEFSKIII schreef:
Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen :lol:

Beetje Atmozfears praktijken, blijkt maar weer dat beiden op Likes geilen >.<


Touché :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb adaro een berichtje gestuurd via FB:

Ik -> Adaro
Krijg je je solo nog af voor defqon?

Adaro -> Mij
Yes gaat goedkomen zoals t er nu naar uit ziet! gtzz

Hopelijk red ie het.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Fusionmania schreef:
JEFSKIII schreef:
Audiotricz bootleg van What It Feels Like komt niet meer, maar neem aan dat het geen officiële release gaat krijgen :lol:

Beetje Atmozfears praktijken, blijkt maar weer dat beiden op Likes geilen >.<


Touché :lol:

Afbeelding xd
https://www.facebook.com/Audiotricz/likes
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Digital Punk
At 'Ran-D' HQ , collab time!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:

:lol:
Vorige  1 ... 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen