Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
QULT
Citaat:
QULT members. It's our pleasure to announce that we will release our very first QULT EP on the 28th of June.

Contributing artists:
ACTI a.k.a. DJ ACTIVATOR
Geck-o / Geck-e
BRK3 a.k.a. Audiofreq
A*S*Y*S


:thumbsup:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
QULT
Citaat:
QULT members. It's our pleasure to announce that we will release our very first QULT EP on the 28th of June.

Contributing artists:
ACTI a.k.a. DJ ACTIVATOR
Geck-o / Geck-e
BRK3 a.k.a. Audiofreq
A*S*Y*S


:thumbsup:


QULT EP, met alleen maar harddance? :thumbdown:

Had dan:

Donnie Darko
Geck-e
Henzel & Disco Nova
Spectrum

gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de collab van Frequencerz en Digital Punk zal ook nog MC Nolz te horen zijn. Ze hopen hem vandaag af te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
bRt_ schreef:
QULT
Citaat:
QULT members. It's our pleasure to announce that we will release our very first QULT EP on the 28th of June.

Contributing artists:
ACTI a.k.a. DJ ACTIVATOR
Geck-o / Geck-e
BRK3 a.k.a. Audiofreq
A*S*Y*S


:thumbsup:


QULT EP, met alleen maar harddance? :thumbdown:

Had dan:

Donnie Darko
Geck-e
Henzel & Disco Nova
Spectrum

gedaan.


Die namen die nu op de E.P. komen hebben toch ook een sound die echt bij Qult past? Het is ook pas de eerste E.P. misschien heeft de tweede weer andere namen. Ik vind het zelf heel erg vet dat Q-Dance die sound zo promoot, ookal is de muziek niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Die namen die nu op de E.P. komen hebben toch ook een sound die echt bij Qult past? Het is ook pas de eerste E.P. misschien heeft de tweede weer andere namen. Ik vind het zelf heel erg vet dat Q-Dance die sound zo promoot, ookal is de muziek niet mijn smaak.


Niet om hier een hele discussie te gaan voeren, maar ik vind van niet nee.

Dat zijn enkel de afsluiters van Qult geweest, met daarvoor vier of vijf andere acts.

Plus dat dit vaak de openers zijn van de Q-Dance mainstages.

Voor mij absoluut geen Qult gevoel.

Voor anderen ook niet, gezien het feit dat men vaak Qult verlaat tijdens of vlak voor het laatste uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het zelf niet weten hoor, wat het Qult gevoel precies is. Omdat ik me er niet echt in verdiept heb.
Maar het is wel pas de eerste E.P., en doen ze nu nog wat voorzichtiger en blijven ze wat meer bij het bekende. Wie weet is het de volgende E.P. wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zou het zelf niet weten hoor, wat het Qult gevoel precies is. Omdat ik me er niet echt in verdiept heb.
Maar het is wel pas de eerste E.P., en doen ze nu nog wat voorzichtiger en blijven ze wat meer bij het bekende. Wie weet is het de volgende E.P. wel anders.

Dat klinkt niet echt heel logisch, de namen die hoebdoelje noemt zijn ook echt wel bekende namen in die scene. Qult wordt altijd goed bezocht volgens mij, en dat is echt niet alleen voor de namen van deze EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zeg ik dat jou comment tegenspreekt?

Ik zeg toch dat die andere namen wie weet wel bij de volgende E.P. komen. Ik snap die negativiteit van hoebedoelje gewoon niet zo goed.
Bovendien zie ik deze namen veel door Q-Dance gepromoot worden op Facebook (vooral Geck-E), meer dan die namen die hoebedoelje noemde in ieder geval. Dus dan is het ook wel logisch dat die op de eerste E.P. komen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Fijn dat hij zegt dat kwaliteit voor gaat, kan ik wel waarderen :)
Wel zuur dat hij een crash kreeg idd, nu duurt het nog even. Sta zelf niet echt te springen voor dit album, maar interesse is er zeker en ik was ook van plan om hem gewoon aan te schaffen.


hij moet minder porno kijken. Sta er versteld van dat hij 3 back-up schijven naar de kloten geholpen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de namen op de EP wel representatief voor de 'Qult sound' als het ware. Die feesten bestaan weliswaar niet alleen daaruit, maar wat die feesten onderscheidt van andere feesten is (naast de variatie) de aanwezigheid van die sound die je nergens anders hoort. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nooit naar een Qult feest ben geweest. Als het zo is dat de andere artiesten daar ook redelijk exclusief optreden, dan trek ik m'n mening terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet je sws eens naar een Qult editie gaan, James... De laatste was iig echt HEUL gaaf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Lussive Music ‏@LussiveMusic
Citaat:
Lussive Music 015 & 016 are scheduled!
Openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:32 
 
Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
Thyron
Citaat:
Starting a collab with a Dirty Workz artist! Can you guess who might be it?!


Een plaatje met Desnar zou me wel leuk lijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer hoopt twee tracks af te krijgen voor Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:36 
 

Qlown schreef:
Lussive Music ‏@LussiveMusic
Citaat:
Lussive Music 015 & 016 are scheduled!
Openen


Make Up Your Mind en For The Night Is Dark van Cold Case
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dan moet je sws eens naar een Qult editie gaan, James... De laatste was iig echt HEUL gaaf :thumbup:


Wil wel, maar komt nooit uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Audiotricz
Keep an eye on our Facebook page tonight, because we might got something you really want to have ;-)


Vanavond dus die What It Feels Like bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon goeie aftermovie! Was lekker feestje toen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebber:
Geck-e - Tiesto Twist is gratis te downloaden:
andere-muziek/geck-e-tracks-t31973-25.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Be-at TV 4 setjes van de Srirangam (main hardstyle) stage op emporium heeft ge(re)upload

http://www.be-at.tv/brands/de-berendonc ... tyle-stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front vandaag in de studio heeft gezeten met Re-volt en de track volgende week klaar is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:36 
 
Hardtraxx Elite

wadenkte schreef:
B-Front vandaag in de studio heeft gezeten met Re-volt en de track volgende week klaar is :D

Ja las het net ook, zeeeeer benieuwd naar het resultaat aangezien ze beide leuke releases hebben de laatste tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Wist je ook dat de Q-Base trailer ongeveer 1 minuur geleden bekend is gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=298Q_pSLflU
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Open Air
Hangar
This Is Hardcore
Scantraxx
United Schranz Board
PRSPCT Recordings
Paradox
Qult

Zijn de stages

OST (dus zelfde als vorig jaar) door:
Ran-D
Mad Dog
Hellfish
Acti
Vorige  1 ... 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen