Delt-A schreef:
Die namen die nu op de E.P. komen hebben toch ook een sound die echt bij Qult past? Het is ook pas de eerste E.P. misschien heeft de tweede weer andere namen. Ik vind het zelf heel erg vet dat Q-Dance die sound zo promoot, ookal is de muziek niet mijn smaak.
Niet om hier een hele discussie te gaan voeren, maar ik vind van niet nee.
Dat zijn enkel de afsluiters van Qult geweest, met daarvoor vier of vijf andere acts.
Plus dat dit vaak de openers zijn van de Q-Dance mainstages.
Voor mij absoluut geen Qult gevoel.
Voor anderen ook niet, gezien het feit dat men vaak Qult verlaat tijdens of vlak voor het laatste uur.