Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Ik ga straks is naar die proefles kijken, misschien is het wel een leuke cursus, aangezien ik naast producen nu van plan ben om ook te gaan draaien.

Niet voor betalen man, online staan eindeloos veel gratis cursussen, waarschijnlijk nog veel uitgebreider. Naast dat, gewoon veel oefenen en jezelf het meeste aanleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:38 
 
Hardtraxxer

Deze dj cursus is zwaar verouderd:
resolutie 1024 x 768
systeem Windows (98, ME, 2000, XP of VISTA)
browser Internet Explorer 6+
verbinding ADSL, kabel of glasvezel
printer Nee
audio Ja
geheugen Minimaal 256 MB
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
QULT host dit jaar weer de WHITE area op Defqon.1. Omdat QULT altijd op zoek is naar nieuw talent werd er begin dit jaar een DJ-contest in het leven geroepen.

We hebben heel erg veel nieuw talent voorbij zien komen, maar er zat een overduidelijke winnaar tussen… en dat is Heavy Elementary!

Hun energieke en vernieuwende sound past perfect bij QULT. Daarom verwelkomen we deze twee in onze WHITE area op Defqon.1 Festival!

Luister hier naar hun mix.

http://soundcloud.com/qlubunderground/d ... nt-contest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Phuture Noize
Citaat:
Aww yeah, Josh & Wesz collab came out fking great! #musicrulesthenoize
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ran-D en Digital Punk zijn nu een collab aan het maken. Hopelijk gebeurt dat nu in de studio van Digital Punk, want Survivors klonk als een g4h plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran



Die gebaren bij die steen papier schaar machine en in de auto doen het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:55 
 
Hardtraxx Addict

FB geck-o\e
Proud to say I've mixed one of the CDs of the official Defqon.1 Festival 2013 compilation! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
FB geck-o\e
Proud to say I've mixed one of the CDs of the official Defqon.1 Festival 2013 compilation! :)


Waarschijnlijk als Geck-e dan voor een Qult/white/orange achtige derde cd?
Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Deze dj cursus is zwaar verouderd:
resolutie 1024 x 768
systeem Windows (98, ME, 2000, XP of VISTA)
browser Internet Explorer 6+
verbinding ADSL, kabel of glasvezel
printer Nee
audio Ja
geheugen Minimaal 256 MB


Sowieso, in hoeverre moet je een DJ cursus van de HEMA serieus nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis
Ladies and gentlemen,

Frequencerz - Bitch ( Crypsis Remix) is finished, klaar, gotowy, fertig, finito, законченный, 成品, kumaliza & terminé!

Ingo van Stappershoef Doe eens releasen dan!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 3 minuten geleden via mobiel

Crypsis Track ligt nu in handen van Freq, hun bepalen de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

06. Brennan Heart - Just as easy/Attack Again (Noisecontrollers & Wildstylez MashUp)

Oh jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 't wel een leuk mainstream setje van Atmozfears... Infinity bootleg vind ik leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
06. Brennan Heart - Just as easy/Attack Again (Noisecontrollers & Wildstylez MashUp)

Oh jezus.

Die vind ik juist wel lekker, vooral nu je die 2 tracks niet zo veel meer hoort. En met dit zonnetje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij komt hij op elke mainstream stage op elk feest nog langs hoor. Draai dan art of creation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij komt hij op elke mainstream stage op elk feest nog langs hoor. Draai dan art of creation.

Aaah vandaar dat ik m nooit meer hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij komt hij op elke mainstream stage op elk feest nog langs hoor. Draai dan art of creation.

Aaah vandaar dat ik m nooit meer hoor. :)


Atmozfears draait hem bijna in elke set :p

Is wel een lekkere mash-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Power Of Music / Reignite / From Within (Adrenalize Remix) komt binnenkort op HWS records. (Bron: HWS rond 53 min)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat hij hier niet z'n eigen tracks op zou releasen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Power Of Music / Reignite

Lol die zijn al dus full xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
PNXRMX schreef:
Power Of Music / Reignite

Lol die zijn al dus full xd

Gelekt door een site die te traag geupdate had. Ik heb ze in ieder geval nog niet, dus ik ben er blij mee dat die platen ein-de-lijk komen. Nu nog Now Is The Time

Citaat:
Jack of Sound
Update on the You're Next 2013 Edit; It will be a FREE release! Plus I will include an orchestral edit, without kicks, leads etc. with another different approach to the original melody, because I just had too much inspiration!
I don't know when I'll release it for free tho, keep you updated!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is onzin, ik kan de tweet niet meer vinden, maar Headhunterz (ja volgens mij was het headhunterz) had gezegd: The Release of the CD will include some EXCLUSIVE full tracks... Dus die was wel degelijk legaal full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dat is onzin, ik kan de tweet niet meer vinden, maar Headhunterz (ja volgens mij was het headhunterz) had gezegd: The Release of the CD will include some EXCLUSIVE full tracks... Dus die was wel degelijk legaal full.


Volgens mij was het alleen de bedoeling dat Toulouse remix op die manier gereleased werd en evt tracks van anderen. Die staat er nog steeds op nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 17:02 
 
Hardtraxxer

wist je dat de audio van de nieuwe scantraxx radio show totaal verneukt is
Vorige  1 ... 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen