Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize heeft 9/15 album tracks af.

Phuture Noize ft Deepack & MC DL - Eversince
Phuture Noize - Lucror
Phuture Noize ft MC DL - Music Rules The Noize
Phuture Noize ft Phrantic - On With The Show
Phuture Noize - Sensus 2013
Phuture Noize ft Atmozfears - Unexpected
Phuture Noize - We Are Infinite
Phuture Noize - What its All About
Phuture Noize - World in Harmony

Hier komt sowieso de track met Prefix & Density nog bij, en dan nog een paar solo tracks?

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6971_n.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Sensus? Dan mag ik toch hopen op een edit/remix ofzo? Die plaat is al oud..
Edit: laat maar, zie op het plaatje dat het een 2013 mix is. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had wel verwacht dat Behold The Future en Save Your World ook al af zouden zijn? :huh:
Ik weet iig dat een solo track genaamd Compressed Thoughts nog erbij komt. Ik dacht ook te herinneren een collab met Josh & Wesz, maar daar heb ik niks meer over gehoord, dus misschien is dat niet doorgegaan ofzo. Ze hebben ook nog een Loudness 2013 Edit van Easy Killer gedraaid, maar ik weet niet of die op het album komt.
Verder geen idee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Phuture Noize ft Phrantic - On With The Show


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit een interview met Adaro:
Hoe staat het eigenlijk met de “Sorrow”-release, er is duidelijk vraag naar.

Die komt er snel aan. We hebben lang gewerkt aan een videoclip en ook de goedkeuring om de track te coveren heeft een hele tijd geduurd. Bovendien houden we Gunz For Hire tracks lange tijd exclusief voor de liveact, en in het geval van Sorrow ook ran-d en adaro djsets. Maar verwacht Sorrow heel snel, de videoclip is echt megavet geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen zit natuurlijk vol smacht op die videoclip te wachten. Altijd dat gedoe er rond, zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol @ diegene die nog steeds zitten te wachten op sorrow.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad, die videoclip maakt me niks uit.
Nu is waarschijnlijk al een groot deel uitgekeken op de plaat, en wordt het alleen maar vervelend als hij nu in eens in elke set voorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:25 
 

Gunz For Hire snapt het gewoon niet, alles exclusief houden en releasen als iedereen op alle platen uit is gekeken, The Massacre etc zalle dit jaar denk ik ook niet meer komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:28 
 

bRt_ schreef:
Iedereen zit natuurlijk vol smacht op die videoclip te wachten. Altijd dat gedoe er rond, zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

The Magic Show ‏@TheMagicShow
Citaat:
Just received a massive track by @Submotionmusic... really feels like an .... anthem? #hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
The Magic Show ‏@TheMagicShow
Citaat:
Just received a massive track by @Submotionmusic... really feels like an .... anthem? #hardstyle

Wish Dungeon anthem ongetwijfeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:52 
 

Submotion staan toch op de main?

En dat anthem word denk ik van The Pitcher & Slim Shore gezien ze samen een anthem hebben en b2b staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Daylight Festival misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Submotion staan toch op de main?

En dat anthem word denk ik van The Pitcher & Slim Shore gezien ze samen een anthem hebben en b2b staan.


Dungeon is de TMS stage :P Zoals Tartaros & Juiced het vorig jaar was
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar Submotion staat niet bij de TMS stage @Line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Naast de trailer voor de aankomende editie werkt op dit moment hardstyle-duo Submotion hard aan een anthem voor Daylight festival 2013. Het anthem zal later deze maand gelanceerd worden maar we kunnen jullie nu alvast verklappen dat dit een track van formaat gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Tim Van de Stadt
Citaat:
Morgen representing Atmozfears on national dutch radio, lekker de avondploeg op SLAM FM doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

hij is echt n baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk draait hij Up Top
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hopelijk draait hij Up Top

Deed ie niet eens op Intents dag 2 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Hopelijk draait hij Up Top


En zo geweldig vind ik hem niet eens.. die hardcore kicks passen totaal niet in de track vind ik! Zelfde geld voor Atmozfears - Destroy -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Juist.

http://www.hema-onlineleren.nl/cursus_d ... ursusID=20
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga straks is naar die proefles kijken, misschien is het wel een leuke cursus, aangezien ik naast producen nu van plan ben om ook te gaan draaien.

Als je em koopt, dit zit er in:

1: Introductie (deze les is beschikbaar)
2: Apparatuur en muziek
3: Draaitafels
4: CD spelers
5: Mixers
6: DJ software/Controller
7: Muziek, tempo
9: Muziek, stijl
8: Muziek, toon
10: Beat matchen
11: Cueing, fading en blending
13: Scratchen
14: Effecten
15: DJ, wat er nog meer bij komt
16: DJ-woordenboek
17: Uitleg cursus
18: Einde/Stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Gunz For Hire ‏
I'm your Sorrow ...

Afbeelding


>.<
Vorige  1 ... 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen