Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
wist je dat de audio van de nieuwe scantraxx radio show totaal verneukt is


2 hosts die door elkaar praten en voor de rest allemaal mashups!
Cool (L)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
wist je dat de audio van de nieuwe scantraxx radio show totaal verneukt is


Haha, lekker professioneel dit :clap:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:

"Tim, have you ever stolen anything?"

Awkwaaaaaaaard :x
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Scope DJ
Citaat:
Dat feeling when you hear a remix of one of your own tunes and it's frikkin' awesome! :) More info later, unfortunately I can't say much more at this time :)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intents Festival 2013 - Endshow Day 1


Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frontliner schreef:
Finished a new track in half a day! Wow! Biggest creativity drift ever!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:14 
 

dennis schreef:
Frontliner schreef:
Finished a new track in half a day! Wow! Biggest creativity drift ever!


Tsja... Wat moet je daar op zeggen :P
Bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nutty Traxx
Citaat:
Competition time!!!!
We are giving some new producers the opportunity to release on our label.

All you need to do is send a preview of a track that you have finished to [email protected]!!!!
Genres we will be interested in are Hardtrance, Hardstyle, Rawstyle, Acid and Hard Tech.

The best ones will have the opportunity, to work alongside us, further their skills and win some sample packs and soundsets for VST's.

Good luck
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 06:10 
 
Hardtraxx Addict

Sound Freakerz
Citaat:
What's this?
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Sound Freakerz
Citaat:
What's this?
Afbeelding

Album, zelfde effect als ze bij de Da Tweekaz deden :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Fusionmania schreef:
PNXRMX schreef:
Power Of Music / Reignite

Lol die zijn al dus full xd

Gelekt door een site die te traag geupdate had. Ik heb ze in ieder geval nog niet, dus ik ben er blij mee dat die platen ein-de-lijk komen. Nu nog Now Is The time.

Pff dat principiële gejank altijd. Te koop is te koop, klaar. En hhz is echt een debiel dat hij ze alsnog gaat releasen want iedereen behalve Khadber heeft ze al. Beter released hij gewoon de nummers die nog niet full verkrijgbaar zijn.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

behalve hem haha xd indd now is the time mag wel eens komen
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zirkum
Citaat:
Today is all about finishing my new solo track! Probably the hardest kicks I've ever done!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Karig dat de lasers er niet waren op dag 2 bij intents....
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:11 
 

Gangsterdwerg schreef:
Pff dat principiële gejank altijd. Te koop is te koop, klaar. En hhz is echt een debiel dat hij ze alsnog gaat releasen want iedereen behalve Khadber heeft ze al. Beter released hij gewoon de nummers die nog niet full verkrijgbaar zijn.


Owja, natuurlijk. Headhunterz is een debiel dat hij z'n tracks een officiële release wilt geven. Onbegrijpelijk inderdaad. Simpele ziel... :sleep:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pidewi schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Pff dat principiële gejank altijd. Te koop is te koop, klaar. En hhz is echt een debiel dat hij ze alsnog gaat releasen want iedereen behalve Khadber heeft ze al. Beter released hij gewoon de nummers die nog niet full verkrijgbaar zijn.


Owja, natuurlijk. Headhunterz is een debiel dat hij z'n tracks een officiële release wilt geven. Onbegrijpelijk inderdaad. Simpele ziel... :sleep:

Nu verdraai je mijn woorden piemel.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize
Free release next week on 13/06...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=678242725522729&set=a.273572862656386.83345.218448211502185&type=1&theater
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Zeg er dan direct bij dat het om de zaagtool gaat
Bericht Geplaatst op 08 jun 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ErikZ schreef:

Zeg er dan direct bij dat het om de zaagtool gaat


Nooit van spanning opbouw gehoord -.-
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

filmpje van Duncan Stutterheim over social media maar ook leuke cijfers over oa Q-Dance en de overname

Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 01:55 
 
Hardtraxx Elite

wel interessant! Dan vind ik eigenlijk dat Q-Dance best wel groot is haha!
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
wel interessant! Dan vind ik eigenlijk dat Q-Dance best wel groot is haha!

Volgens mij hebben ze bij de bezoekersaantallen van Q-Dance die van B2S wel meegeteld

Aantal facebookfans van ID&T is een stuk lager dan op de sheet in het filmpje staat genoemd, alleen Tomorrowland heeft er bijna 3,5 miljoen ;)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 02:42 
 

Gangsterdwerg schreef:
Pidewi schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Pff dat principiële gejank altijd. Te koop is te koop, klaar. En hhz is echt een debiel dat hij ze alsnog gaat releasen want iedereen behalve Khadber heeft ze al. Beter released hij gewoon de nummers die nog niet full verkrijgbaar zijn.


Owja, natuurlijk. Headhunterz is een debiel dat hij z'n tracks een officiële release wilt geven. Onbegrijpelijk inderdaad. Simpele ziel... :sleep:

Nu verdraai je mijn woorden piemel.


Hoe verdraai ik je woorden? :)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
filmpje van Duncan Stutterheim over social media maar ook leuke cijfers over oa Q-Dance en de overname

[filmpje]

Iemand anders die zich ook mateloos irriteerd aan de manier waarop hij zijn microfoon vast heeft? -.-
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
hurricane schreef:
filmpje van Duncan Stutterheim over social media maar ook leuke cijfers over oa Q-Dance en de overname

[filmpje]

Iemand anders die zich ook mateloos irriteerd aan de manier waarop hij zijn microfoon vast heeft? -.-

Je ergert je er aan, en iets IS irritant. Je ergens aan irriteren bestaat niet.
Vorige  1 ... 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen