Dit is idd voor Penoze ja! PENOZE - Cant Remember A Fucking Thing 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
haha, en hij daalt nóg een niveau lager. Wat een triest geval zeg.
Is niet tegen hardmemes, is deze pagina:wrote:Blutonium Boy richting Hard Memes:
https://www.facebook.com/HmuIfYouBlutoniumBoy
Die plaatjes post als:

Jaja respect op Hardtraxx maar om deze moest ik lachen
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hij steelt kicks? Wij stelen geld zodat die portemonnee groot genoeg is.
Wat zijn 'laywers' trouwens?
Volgens mij moet dat advocaten betekenen.wrote:Hij steelt kicks? Wij stelen geld zodat die portemonnee groot genoeg is.
ps misschien een goed idee om een apart topic te maken?
-edit De Blutonium Boy affaire
-
N
Edit: wat een levensgenieter.
nog een uitvaller van barry
Frontliner
Please people, stop whining about me only playing my own tracks. If you want to hear other producers tracks go see them. I fully stand behind the music I produce and I love watching everyone go crazy when I play it :-D
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Is net een wijf joh die Frontwhiner...wrote:nog een uitvaller van barry
Frontliner
Please people, stop whining about me only playing my own tracks. If you want to hear other producers tracks go see them. I fully stand behind the music I produce and I love watching everyone go crazy when I play it :-D
beetje egoistisch , wel lullen dat hij volledig achter talenten staat enzo maar niet steunen door ook andere platen te draaien, fijn dat hij graag zijn eigen platen wil draaien. maar afwisseling zou wel goed zijn. hij heeft nu continue de zelfde stijl.wrote:Is net een wijf joh die Frontwhiner...wrote:nog een uitvaller van barry
Frontliner
Je hebt ook platen voor 2012 gemaakt Frontliner
Je hebt ook zo'n *kuch* oud muzikanten gezegde: "je laatste plaat is je beste". Denk dat Frontliner die iets te letterlijk heeft genomenwrote:Je hebt ook platen voor 2012 gemaakt Frontliner
Gaan er dan nog serieus mensen los op zijn setswrote:nog een uitvaller van barry
Frontliner
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Tuurlijk moet je denken aan de feestgangers en de mensen die je optreden komen bezoeken, maar ik ben wel van mening dat een artiest moet doen wat die zelf leuk vindt.
Je kunt geen plezier hebben in optredens door het naar ieders smaak en wens aan te passen maar het zelf helemaal niet leuk vinden.
Je kunt geen plezier hebben in optredens door het naar ieders smaak en wens aan te passen maar het zelf helemaal niet leuk vinden.
Tuurlijk moet je doen wat je leuk vind, maar het is zwaar hypocriet. Het 'dagjesvolk' zal het misschien leuk vinden, maar wat als datzelfde 'dagjesvolk' nu juist naar feesten gaan voor hem? Stel dat ze hem in 3 maanden tijd, 6 keer zien. Dan horen ze dus 6 keer dezelfde set. De opbouw zal anders zijn en misschien 1, 2 en met hoge uitzondering 3 nummers, maar verder zullen het exact dezelfde platen zijn.
Verder snap ik ook niet wat er leuk is aan constant dezelfde nummers te horen, ook al heb je ze zelf gemaakt. Hij draait misschien 2/3 keer per weekend (Nu met de festivals misschien 4 of zelfs 5 keer). Dan heb je toch ook zoiets van 'Die plaat ken ik nou wel'.
Verder snap ik ook niet wat er leuk is aan constant dezelfde nummers te horen, ook al heb je ze zelf gemaakt. Hij draait misschien 2/3 keer per weekend (Nu met de festivals misschien 4 of zelfs 5 keer). Dan heb je toch ook zoiets van 'Die plaat ken ik nou wel'.
Dit was nog wel de meest frustrerende comment:
:')wrote:Gotta love it... If you don't play your own tracks, you are a wannabe dj without self produced music. If you do, however, you get this. Seriously... Haters gonna hate. It is normal that you play your own music. DUH. Keep up the good work!
-
S
Wannabe dj als je geen eigen producties draait? Frontliner, dafuq?wrote:Dit was nog wel de meest frustrerende comment:
:')wrote:Gotta love it... If you don't play your own tracks, you are a wannabe dj without self produced music. If you do, however, you get this. Seriously... Haters gonna hate. It is normal that you play your own music. DUH. Keep up the good work!
nee, een comment van een fanboy
... Reinventing the Oldschool Way weer van start is gegaan met een set van Dj Mani! Dj Mani @ Reinventing the Oldschool Way #1