Citaat:
Blutonium Boy
"Spooky Melo" is the track for the Hardstyle lovers! "Where Did i Go" is a test project between a great song writer/singer from America and me! Is it possible as a regular human to test something new, without getting chased for it?
I think it is a catchy tune (Ohrwurm) and that's the reason why we wanna publish it. This is a chance to bring the Hardstyle also closer to the comercial crowd! Why not? But after my return after a long and difficult sickness, i really realize that there is so much hate out there between artists and their fans. That's so sad by the way and it scares me that so many people are full of bad attitudes! Anyway, i love music, i love to try out new thinks!
If somebody don't like it, then they don't like it! But is this a reason for going mad and writing so many bad words down here on facebook?
Eerlijk is eerlijk: hij heeft hier wel een punt. Als ik soms zie hoe opgefokt mensen reageren op iets wat net buiten de hardstyle-standaard valt dan begrijp ik helemaal wat hij hier zegt. Het hardstyle-publiek is het meest narrow-minded van alle genres die ik ken. Er is nauwelijks ruimte voor iets anders, want alles wat net iets anders dan de standaard is wordt direct afgekraakt. Want dan is het geen hardstyle.
Ik vind het ook absoluut geen schande dat iemand commercieel produceert. Brighter Day van Code Black vind ik bijvoorbeeld een goed voorbeeld van een toegankelijk en catchy nummer. Het maakt dan toch ook geen bal meer uit wat voor genre het precies is of dat het commercieel is of niet? Nee alleen omdat het op de radio komt schreeuwt iedereen moord en brand en Code Black is een sellout. Ik vind dat zo'n bullshit.
Dus wat dat betreft vind ik het wel goed dat hij met zoiets experimenteert. Het enige probleem met dit experiment is alleen dat zijn nummer echt mega slecht is. Dan hoef je al niet meer te discussiëren over het feit of een nummer wel of niet commercieel is. Daarnaast heeft hij blijkbaar kicks geript (ik zou het niet eens meer kunnen zeggen want de gemiddelde hardstyle-kick klinkt voor mij bij haast iedereen hetzelfde) dus zijn recht op spreken vervalt totaal. Zoiets moet je niet doen en al helemaal niet als je ermee wil scoren.