Mc DV8:
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
Haha op t laatst moest ik wel lachen.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Nou als het de bedoeling was van BT om (weer?) bekend te worden dan is het hem gelukt hoor 
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Ik ook!wrote:Ik las het ook al, hier word ik toch wel nieuwschierig naar!wrote:Thyron:
Won't be able to produce any music this weekend.. but I have something to look forward to! Because Monday will be all about meeting up with Johan & Zany at the Fusion Records Headquarters!Can't wait for it!
Theracordswrote:intents!!DeetoxNL
No booking this weekend, that means ... Oh wait, i do have a booking!! But where???? Hihi, i guess more info later today :-)
WOOHOO! DeetoxNL Blackburn and Prefix & Density are playing at Intents Festival tomorrow!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez remix) is binnengekomen op 34 in de 538 top 40
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maaktTitan Artist
55 minuten geleden via mobiel
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Frequencerz hadden vandaag ook een trailer shoot...
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Waverider
Finished a remix! #moreinfosoon!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Die hadde de shoot voor Penozewrote:Frequencerz hadden vandaag ook een trailer shoot...
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Is meestal maar om het jaar een anthemwrote:Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maaktTitan Artist
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!
En aangezien er vorig jaar "anthems" waren...
Het is hem gegundwrote:Titan Artist
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Noisecontrollers - Destroyer Of World gaat gereleased worden op Q-Dance Records volgende maand.
Hoi, hier is de nieuwe 'hardstyle' hit van Mr. Polska:wrote:Als dit zijn visie is op hardstyle en de manier waarop het groter gemaakt moet worden, mag ie van mij wegblijven. Hoop ook ten zeerste dat dit een enorme mislukking wordt in commerciële zin (kan me ook niet voorstellen dat dit nummer een succes gaat worden), zodat dit voorlopig niet meer geprobeerd wordt.wrote:This is a chance to bring the Hardstyle also closer to the comercial crowd! Why not?
View on YouTube
Ookal die dijk van een plaat van Yellow Claw en The Opposites gehoord? Die is ook kei hard!
Welke, döner?wrote:Ookal die dijk van een plaat van Yellow Claw en The Opposites gehoord? Die is ook kei hard!
Heel mijn klas luistert 'dat liedje' (thunder)wrote:Welke, döner?wrote:Ookal die dijk van een plaat van Yellow Claw en The Opposites gehoord? Die is ook kei hard!
Thrillogy is in Utrecht. Misschien krijgt ie een zaal dit jaarwrote:Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maaktTitan Artist
-
CHardtraxx Addict
- last seen 11 days ago
Radical Redemption @RdclRedemption 1m
Tonight, 6.00 p.m.
Preview:
Radical Redemption & Frequencerz - Insanity.
#TSoS @Frequencerz
Ben benieuwd!wrote:Radical Redemption @RdclRedemption 1mTonight, 6.00 p.m.
Preview:
#TSoS @Frequencerz
Als dat zo mag zijn hubbahubbaawrote:Thrillogy is in Utrecht. Misschien krijgt ie een zaal dit jaarwrote:Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maaktTitan Artist
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Ook Chain Reaction en Crypsis hebben een shoot

-
CHardtraxx Addict
- last seen 11 days ago
In LQ klonk die dik!wrote:Ben benieuwd!wrote:Radical Redemption @RdclRedemption 1mTonight, 6.00 p.m.
Preview:
#TSoS @Frequencerz
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ze hebben alle drie samen die shoot. :]wrote:Ook Chain Reaction en Crypsis hebben een shoot
Chain Reaction @DjChainReaction
Gangsta's! @titandj @Crypsis TRAILER pic.twitter.com/ltLozZrc4E