Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mc DV8:
Citaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:04 
 

Haha op t laatst moest ik wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Nou als het de bedoeling was van BT om (weer?) bekend te worden dan is het hem gelukt hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Zygoma schreef:
Thyron:

Won't be able to produce any music this weekend.. but I have something to look forward to! Because Monday will be all about meeting up with Johan & Zany at the Fusion Records Headquarters! :D Can't wait for it!


Ik las het ook al, hier word ik toch wel nieuwschierig naar!

Ik ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Citaat:
DeetoxNL
No booking this weekend, that means ... Oh wait, i do have a booking!! But where???? Hihi, i guess more info later today :-)


intents!! :woot:


Theracords
WOOHOO! DeetoxNL Blackburn and Prefix & Density are playing at Intents Festival tomorrow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, de laatste dan :P
http://vine.co/v/bYPBeXELi1j
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez remix) is binnengekomen op 34 in de 538 top 40
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:54 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Titan Artist
55 minuten geleden via mobiel
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!


Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz hadden vandaag ook een trailer shoot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:56 
 
Hardtraxx Addict

Waverider
Citaat:
Finished a remix! #moreinfosoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:04 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Frequencerz hadden vandaag ook een trailer shoot...

Die hadde de shoot voor Penoze
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:22 
 
Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
Citaat:
Titan Artist
55 minuten geleden via mobiel
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!


Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maakt

Is meestal maar om het jaar een anthem ;)
En aangezien er vorig jaar "anthems" waren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Citaat:
Titan Artist
55 minuten geleden via mobiel
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!



Het is hem gegund ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:36 
 
Hardtraxx Elite

Noisecontrollers - Destroyer Of World gaat gereleased worden op Q-Dance Records volgende maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zygoma schreef:
This is a chance to bring the Hardstyle also closer to the comercial crowd! Why not?

Als dit zijn visie is op hardstyle en de manier waarop het groter gemaakt moet worden, mag ie van mij wegblijven. Hoop ook ten zeerste dat dit een enorme mislukking wordt in commerciële zin (kan me ook niet voorstellen dat dit nummer een succes gaat worden), zodat dit voorlopig niet meer geprobeerd wordt.

Hoi, hier is de nieuwe 'hardstyle' hit van Mr. Polska:


Ookal die dijk van een plaat van Yellow Claw en The Opposites gehoord? Die is ook kei hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Ookal die dijk van een plaat van Yellow Claw en The Opposites gehoord? Die is ook kei hard!


Welke, döner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
_theon_ schreef:
Ookal die dijk van een plaat van Yellow Claw en The Opposites gehoord? Die is ook kei hard!


Welke, döner?


Heel mijn klas luistert 'dat liedje' (thunder) xd Zijn we aant omkleden voor gym gaan ze 4x achter elkaar die 'track' opzetten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Citaat:
Titan Artist
55 minuten geleden via mobiel
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!


Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maakt

Thrillogy is in Utrecht. Misschien krijgt ie een zaal dit jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:01 
 
Hardtraxx Addict

Radical Redemption ‏@RdclRedemption 1m
Citaat:
Tonight, 6.00 p.m.

Preview:

Radical Redemption & Frequencerz - Insanity.

#TSoS @Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption 1m
Citaat:
Tonight, 6.00 p.m.

Preview:

Radical Redemption & Frequencerz - Insanity.

#TSoS @Frequencerz


Ben benieuwd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Skyscraper schreef:
Citaat:
Titan Artist
55 minuten geleden via mobiel
On my way to Utrecht for a bad ass trailer shoot, after that i have get my stuff and full speed to the airport to catch my flight to Newcastle! Love this life!!


Pure gok, maar ik heb zo het idee dat het voor q-base is. dus dat hij dan ook een anthem maakt

Thrillogy is in Utrecht. Misschien krijgt ie een zaal dit jaar ^^


Als dat zo mag zijn hubbahubbaa :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:11 
 
Hardtraxxer

Ook Chain Reaction en Crypsis hebben een shoot

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:12 
 
Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Calmdowner schreef:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption 1m
Citaat:
Tonight, 6.00 p.m.

Preview:

Radical Redemption & Frequencerz - Insanity.

#TSoS @Frequencerz


Ben benieuwd! ^^


In LQ klonk die dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Ook Chain Reaction en Crypsis hebben een shoot

Ze hebben alle drie samen die shoot. :]

Chain Reaction ‏@DjChainReaction
Citaat:
Gangsta's! @titandj @Crypsis TRAILER pic.twitter.com/ltLozZrc4E
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
mrbubble456 schreef:
Ook Chain Reaction en Crypsis hebben een shoot

Ze hebben alle drie samen die shoot. :]

Chain Reaction ‏@DjChainReaction
Citaat:
Gangsta's! @titandj @Crypsis TRAILER pic.twitter.com/ltLozZrc4E

Is denk ik voor penoze. :thumbup:
Vorige  1 ... 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen