Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat, Frontliner gaat dus misschien wel tracks had een ander draaien!? What is this madness?

Ok flauw, maar goed, de naam ken ik wel 'ergens' van, iemand een idee (en nee, niet de Decibel line-up)


Volgens mij heeft hij toen de producers contest gewoon voor dat feest van Frontliner :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
wist je dat frequencerz en e-force weer samen in de studio zitten!

E-Force op Facebook:

Next up!! another collab with Frequencerz ! To do something in the style of Attention ??!!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier kan ie ook wel:

Intents Festival schreef:
De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:

Boy-ke
Delt-A
D-Voltage
Hardstyle Toys
Nemesis
Pulse zero & Razor
The Z.
The Dreamer
Unifier
Vantage Point

De jury gaat deze 10 sets luisteren en beoordelen en kiest daaruit de winnaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:10 
 
Hardtraxx Addict

The Z xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:38 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Steffnov schreef:
Wat, Frontliner gaat dus misschien wel tracks had een ander draaien!? What is this madness?

Ok flauw, maar goed, de naam ken ik wel 'ergens' van, iemand een idee (en nee, niet de Decibel line-up)


Volgens mij heeft hij toen de producers contest gewoon voor dat feest van Frontliner :)


Idd de producers contest van Frontliner gewonnen. Draaide ook in Factory010 feest van Frontliners Creative Community.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:42 
 
Hardtraxx Elite

pelkmans schreef:
wist je dat frequencerz en e-force weer samen in de studio zitten!

Yeahhh, lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Op zich wel interessant:
http://www.nu.nl/politiek/3485213/pvda- ... heden.html
Citaat:
PvdA wil maximaal 100 decibel in uitgaansgelegenheden
De PvdA wil een wettelijk maximum van 100 decibel in uitgaansgelegenheden. Om dat te controleren zou elke discotheek, poppodium of café waar luid muziek wordt gedraaid een decibelmeter moeten hebben.

PvdA-Kamerlid Agnes Wolbert wil dat minister Edith Schippers (Volksgezondheid) maatregelen neemt om gehoorschade bij jongeren tegen te gaan. Ze pleit daarvoor dinsdag in Metro.

''Het gehoor van de Nederlandse jeugd is verder verslechterd. Doodzonde, want gehoorschade als gevolg van harde muziek kan niet worden genezen'', aldus Wolbert.

Uit maandag gepubliceerd onderzoek van de Nationale Hoorstichting blijkt dat het gehoor van Nederlandse jongeren verder is verslechterd. Van de jongeren die de hoortest deden op oorcheck.nl scoorde 38 procent onvoldoende of slecht. Twee jaar geleden was dat nog 30 procent.

De belangrijkste oorzaak van gehoorverlies blijft het luisteren naar te harde muziek, via mp3-spelers of in uitgaansgelegenheden.

Risico's
Wolbert meent dat jongeren nog altijd onvoldoende doordrongen zijn van de risico's en wil daarom een wettelijk norm van maximaal 100 decibel instellen. De decibelmeter moet de jongeren laten zien hoe hard de muziek daadwerkelijk staat.

Overigens werd twee jaar geleden door de Hoorstichting samen met brancheverenigingen van evenementen, festivals en poppodia al afgesproken dat muziek niet langer dan een kwartier boven de 103 decibel mag uitkomen. Maar die afspraak is vrijblijvend en als een organisatie of disco zich er niet aan houdt, staat er geen boete op.

''We moeten nu voorkomen dat opgroeiende generaties met grote sociale en maatschappelijke problemen te kampen krijgen door gehoorschade'', zegt Wolbert. De Tweede Kamer debatteert komende donderdag met minister Schippers over allerlei vormen van beleid om ziekten of gezondheidsschade te voorkomen.

Wat een onzin, 5 x in de week in de trein oordoppen (te hard) in en dan zaterdagavond 1x in een uitgaangsgelegenheid te harde muziek aanpakken zal de gehoorschade echt niet veranderen/verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
pelkmans schreef:
wist je dat frequencerz en e-force weer samen in de studio zitten!

E-Force op Facebook:

Next up!! another collab with Frequencerz ! To do something in the style of Attention ??!!

:worship:


:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Maximum schreef:
pelkmans schreef:
wist je dat frequencerz en e-force weer samen in de studio zitten!

E-Force op Facebook:

Next up!! another collab with Frequencerz ! To do something in the style of Attention ??!!

:worship:


:drool: :love:


:drool: :drool: :drool: :worship: :worship: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:18 
 
Hardtraxxer

Inner Heat schreef:
I'd like to announce that Francesco Zeta dj remixed Inner Heat - The Emerald Dream!


Wist niet eens dat hij nog produceerde :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:08 
 

Off topic geneuzel maar weer verwijderd. Probeer domme opmerkingen over elkaar maar achterwege te laten. Ergens over discussiëren oké, maar probeer elkaar niet af te zeiken, nergens voor nodig. Hou het gewoon gezellig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:22 
 
Hardtraxxer

Qlimax dvd/bluray package te koop is in q-store? :P heeft iemand m al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Intents Festival schreef:
De stemmen van de DJ Contest van de Ran-D & Adaro stage zijn geteld. De DJ's met de meeste stemmen zijn:
Hardstyle Toys
The Z.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:19 
 
Hardtraxxer

Gunz For Hire ‏@GunzForHire 1m
RT @nickhardstyler: I need @GunzForHire to release "Sorrow" please :) => Next month ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Volgende maand maken ze wellicht bekend dat die nooit gereleased zal worden. .')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:39 
 

pelkmans schreef:
Gunz For Hire ‏@GunzForHire 1m
RT @nickhardstyler: I need @GunzForHire to release "Sorrow" please :) => Next month ;)


Eindelijk, hopelijk gewoon met The Dopemen/The Massacre of wat anders :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaten de Frequencerz gisteren nog in de studio met E-Force, vandaag zijn ze bij Digital Punk. :thumbup: (DP's twitter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw A2 Records album?
http://www.hardnews.nl/a2-records-prese ... nch-party/
Vond vorige wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:03 
 
Hardtraxxer

misschien komt sorrow op het nieuwe album van A2records! unleased once again!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Nieuw A2 Records album?
http://www.hardnews.nl/a2-records-prese ... nch-party/
Vond vorige wel vet!

Vet! Daar komen dus duidelijk Sorrow en The Resistance op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop niet dat Sorrow en The Resistance daar op komen. Gewoon eerder releasen. Die liggen al zo lang op de plank. Gewoon allemaal nieuwe tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awesome! Vorige album was prima. Deze hopelijk ook :thumbsup:.

Denk dat The Resistance sowisie op het album komt, omdat het een collab is tussen bijna alle artiesten. Past prima in het straatje van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Haha, welk nummer is The Resistance dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Haha, welk nummer is The Resistance dan?


I hope you're kidding? Zo niet, dan deze
Vorige  1 ... 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen