Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zatox een voetbalploeg sponsort xd

Citaat:
Congrats to the A.s.d Estense for winning the championship!!! Proud to be your sponsor guys!!!!!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Theracords:

Citaat:
Theracords update!

- Tonight we will present a new Theracords TV episode to you, shot at Hardshock Festival and QULT!
- Check out the new Theracords T-Shirts at http://theracords.spreadshirt.net/ New Degos & Re-Done Beer shirt and Dj Thera & Delete - Hardstyle Producer/DJ - Welcome shirt !
- Tomorrow there is a new episode of the Theracords Radio Show with a guestmix from Phrantic! Tune in 19.00 CET at Q-dance radio!
- DeetoxNL and Delete are both playing at Decibel Outdoor Festival this year!
- We are close with signing another new artist ... !
- Last World line up is coming! We will post the line up from our area once it is announced!
- THER-100 will be a so called "Normal" release. We decided not to force and try to do something different because of a number, while we already have such awesome releases coming up!


:yay:



:yay: Over de 100ste release: goed dat TC dit doet, het zal anders (WSS) alleen maar tegenvallen.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Oh? Bron? over DBSTF dan ;)


Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 2h
@Jelle_Schooten Ken je die mop van t album wat kwam? die komt niet! :( ivm zoveel nieuwe tracks en de zomer wilden we niet wachten!


Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 2h
@Nykaii Album wordt m toch niet.. we hebben het idee laten varen omdat we de fans niet tot na de zomer op nieuwe muziek wilde laten wachten


Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 3h
@MartijnBackx het album komt er niet, dit omdat we onze fans niet nog tot na de zomer op nieuwe muziek wilden laten wachten..
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ok.


Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris one gaat een AMA doen op Reddit:
http://www.reddit.com/r/hardstyle/comme ... s_one_ama/
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Driver schreef:
Keep an eye on my Facebook page tonight....I got something new to post! ;)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
W0uT3R schreef:
Oh? Bron? over DBSTF dan ;)


Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 2h
@Jelle_Schooten Ken je die mop van t album wat kwam? die komt niet! :( ivm zoveel nieuwe tracks en de zomer wilden we niet wachten!


Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 2h
@Nykaii Album wordt m toch niet.. we hebben het idee laten varen omdat we de fans niet tot na de zomer op nieuwe muziek wilde laten wachten


Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 3h
@MartijnBackx het album komt er niet, dit omdat we onze fans niet nog tot na de zomer op nieuwe muziek wilden laten wachten..

Goede zaak wat betreft het releas beleid. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:00 
 
Hardtraxx Elite

Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:31 
 

Andromeda schreef:

Geck-e :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Chris one gaat een AMA doen op Reddit:
http://www.reddit.com/r/hardstyle/comme ... s_one_ama/

Een alleenstaande minderjarige asielzoeker? Geil! Als ze ook Zweeds is wil ik de beelden wel zien!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
@Jeffrey053
@RdclRedemption Hoeveel tracks bevat je album dan?

Citaat:
‏@RdclRedemption
@Jeffrey053 16 fulls, 20 op de mix!

Citaat:
@Jeffrey053
@RdclRedemption En al een releasedatum bekend?

Citaat:
@RdclRedemption
@Jeffrey053 Was het maar zo'n feest, gheghe!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:59 
 
Hardtraxxer

Het erge is dat Joey het zelf ook echt niet weer.
Het album is bijna af nog 2/3 tracks afmaken en dan naar de drukker.
Dat kan 1 week tot 2 maanden duren :l
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is er gebeurt met TillT
Citaat:
well since Digital Punk and Sasha F left, indeed the only active members are myself and Solutio & The I's. We have been scouting for talent for a while and while things have been slow we are moving forward :) we're working on new stuff as much as we can, but ofcourse at the moment we can't be compared to some other labels where their roster is in the tens of producers, and several work full time. I should be coming out with a lot (3 are almost 100% already) of new tracks during the summer season.
The Beholder is still running the label, aswell as mastering (which is also the case for a number of other labels :P)
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich wel interessant:
http://www.nu.nl/politiek/3485213/pvda- ... heden.html
Citaat:
PvdA wil maximaal 100 decibel in uitgaansgelegenheden
De PvdA wil een wettelijk maximum van 100 decibel in uitgaansgelegenheden. Om dat te controleren zou elke discotheek, poppodium of café waar luid muziek wordt gedraaid een decibelmeter moeten hebben.

PvdA-Kamerlid Agnes Wolbert wil dat minister Edith Schippers (Volksgezondheid) maatregelen neemt om gehoorschade bij jongeren tegen te gaan. Ze pleit daarvoor dinsdag in Metro.

''Het gehoor van de Nederlandse jeugd is verder verslechterd. Doodzonde, want gehoorschade als gevolg van harde muziek kan niet worden genezen'', aldus Wolbert.

Uit maandag gepubliceerd onderzoek van de Nationale Hoorstichting blijkt dat het gehoor van Nederlandse jongeren verder is verslechterd. Van de jongeren die de hoortest deden op oorcheck.nl scoorde 38 procent onvoldoende of slecht. Twee jaar geleden was dat nog 30 procent.

De belangrijkste oorzaak van gehoorverlies blijft het luisteren naar te harde muziek, via mp3-spelers of in uitgaansgelegenheden.

Risico's
Wolbert meent dat jongeren nog altijd onvoldoende doordrongen zijn van de risico's en wil daarom een wettelijk norm van maximaal 100 decibel instellen. De decibelmeter moet de jongeren laten zien hoe hard de muziek daadwerkelijk staat.

Overigens werd twee jaar geleden door de Hoorstichting samen met brancheverenigingen van evenementen, festivals en poppodia al afgesproken dat muziek niet langer dan een kwartier boven de 103 decibel mag uitkomen. Maar die afspraak is vrijblijvend en als een organisatie of disco zich er niet aan houdt, staat er geen boete op.

''We moeten nu voorkomen dat opgroeiende generaties met grote sociale en maatschappelijke problemen te kampen krijgen door gehoorschade'', zegt Wolbert. De Tweede Kamer debatteert komende donderdag met minister Schippers over allerlei vormen van beleid om ziekten of gezondheidsschade te voorkomen.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-fan 7 a 8 tracks klaar hebben liggen! :P
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
jordifcg schreef:
Chris one gaat een AMA doen op Reddit:
http://www.reddit.com/r/hardstyle/comme ... s_one_ama/

Een alleenstaande minderjarige asielzoeker? Geil! Als ze ook Zweeds is wil ik de beelden wel zien!

Hahaha heerlijk :thumbup: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Structure Agency is wel redelijk aan het groeien..
Citaat:
Waverider
To all promoters and organisations: As of now, for Belgium related bookings I have joined Structure Agency on a non-exclusive basis.

All other bookings will still be done by www.makeyoudancebookings.nl
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Op De Tijdmachine hadden ze een DB-meter en die zat, uit m'n hoofd, vaak op de 110. Daarbij was dat geluid nog niet echt zwaar hard en zachter zou ik het me niet willen voorstellen.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Ik ben zelf van mening dat zulke regels alleen van toepassing moeten zijn bij een avondje 'normaal' uitgaan in de discotheek/het danscafe/de kroeg.

Bij feesten/ festivals vind ik dat het harder mag (moet) gaan en dat de persoon zelf verantwoordelijk moet zijn en oordoppen moet dragen. 100 decibel is gewoon te weinig voor Hardstyle/Hardcore e.d.

Het is dan natuurlijk wel lastig om een lijn te trekken wat nog een 'normaal' avondje uitgaan is en wat dan een feest is.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je de lijn kan trekken bij of je wel of niet een kaartje moet hebben om binnen te komen. Bij een 'normaal' avondje uit loop je zo ergens binnen en bij een feest/evenement heb je eigenlijk altijd een kaartje nodig, of deze nou aan de deur worden verkocht of in de voorverkoop gaan.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:21 
 

Daveytl schreef:
Khadber schreef:

Ik ben zelf van mening dat zulke regels alleen van toepassing moeten zijn bij een avondje 'normaal' uitgaan in de discotheek/het danscafe/de kroeg.

Bij feesten/ festivals vind ik dat het harder mag (moet) gaan en dat de persoon zelf verantwoordelijk moet zijn en oordoppen moet dragen. 100 decibel is gewoon te weinig voor Hardstyle/Hardcore e.d.

Het is dan natuurlijk wel lastig om een lijn te trekken wat nog een 'normaal' avondje uitgaan is en wat dan een feest is.

Hoe creëer je een 'normale' situatie? Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Misschien vind je het wel te weinig, nu is het volgens mij op ongeveer 110-115 dB?

Daarnaast vind ik het wel erg lomp om bewust de mensen stuk voor stuk (behalve de oordoppendragers, die er écht niet zoveel zijn) de oren kapot te maken.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Daarnaast vind ik het wel erg lomp om bewust de mensen stuk voor stuk (behalve de oordoppendragers, die er écht niet zoveel zijn) de oren kapot te maken.

Mee eens maar bij 100 db kan je gewoon nog een gesprek voeren op een meter afstand, is sowieso te zacht.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Shadix gaat releasen bij Keep it Up Music

Citaat:
Moamer Adrovic, oftewel Shadix, is een jonge Deense nieuwkomer in de scene onder de vleugels van Frontliner’s kersverse label ‘Keep it up Music’. Dit jaar krijgt hij de grote kans om zijn kunsten te vertonen op de pre party van Decibel 2013: the weekend.

Bron: Decibel website
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat, Frontliner gaat dus misschien wel tracks had een ander draaien!? What is this madness?

Ok flauw, maar goed, de naam ken ik wel 'ergens' van, iemand een idee (en nee, niet de Decibel line-up)
Bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:30 
 
Hardtraxxer

wist je dat frequencerz en e-force weer samen in de studio zitten!
Vorige  1 ... 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen