Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
hotymoty schreef:
Haha, welk nummer is The Resistance dan?


I hope you're kidding? Zo niet, dan deze

Owwwww, ja tuurlijk ken ik die xd
Ik dacht een nieuwe plaat van G4H!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Parvuz schreef:
Nieuw A2 Records album?
http://www.hardnews.nl/a2-records-prese ... nch-party/
Vond vorige wel vet!

Vet! Daar komen dus duidelijk Sorrow en The Resistance op.


Sorrow komt volgende maand (zie vorige pagina), album komt in september =/= volgende maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zatox
Working on 2 new Wild Motherfuckers tracks togheter with my buddy Tatanka ... sound great!!!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In-Phase - The Shadow wordt een gratis release. Wanneer is nog niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:07 
 
Hardtraxxer

The Z. de DJ contest voor Intents gewonnen heeft en dus zaterdag de Ran-D & Adaro stage opent
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
In-Phase - The Shadow wordt een gratis release. Wanneer is nog niet bekend.


Je bedoelt In The Night, gaan we zeer binnenkort vrijgeven ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die inderdaad. Hoe kom ik aan die naam? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die inderdaad. Hoe kom ik aan die naam? :P

De aankomende free van Zirkum & Exit Mind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 19:41 
 

En ook Chain Reaction gaat morgen een gratis track weggeven (Facebook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 23:15 
 
Hardtraxx Elite

Radical Redemption zei ook dat hij deze week weer wat previews zou releasen.
Hopen op Brutal 3.0, kom maar door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Die inderdaad. Hoe kom ik aan die naam? :P

Andere nieuwe track van In-Phase :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Magic Show will announce something very big this monday...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:03 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Citaat:
The Magic Show will announce something very big this monday...

TMS Bunker op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Khadber schreef:
Citaat:
The Magic Show will announce something very big this monday...

TMS Bunker op Q-Base.


That would be awesome :O!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Noisecontrollers
Gonna announce something later today.

Our tracks: Trick or Treat , Feel so Good and Destroyer of Worlds will be released asap :-) Besides that we are really busy preparing for this summer. We got some new stuff ready for you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:47 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Citaat:
Noisecontrollers
Gonna announce something later today.

Our tracks: Trick or Treat , Feel so Good and Destroyer of Worlds will be released asap :-) Besides that we are really busy preparing for this summer. We got some new stuff ready for you!


En Why so Serious dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Khadber schreef:
Citaat:
Noisecontrollers
Gonna announce something later today.

Our tracks: Trick or Treat , Feel so Good and Destroyer of Worlds will be released asap :-) Besides that we are really busy preparing for this summer. We got some new stuff ready for you!


En Why so Serious dan?

Werd dat geen free?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:56 
 
Hardtraxxer

Geen idee, heb er in ieder geval niets over meegekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scantraxx Recordz ‏@Scantraxx 56s
Rebels Of The Night! (1/10) http://mi8.ly/q6hg0n https://twitter.com/Scantraxx/status/340075820666200065/photo/1

Nieuwe T-Shirt (niet zo boeiend) maar dat plaatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
vincejuh schreef:
En Why so Serious dan?

Werd dat geen free?

Dat meen ik mij te herinneren, ja. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Scantraxx Recordz ‏@Scantraxx 56s
Rebels Of The Night! (1/10) http://mi8.ly/q6hg0n https://twitter.com/Scantraxx/status/340075820666200065/photo/1

Nieuwe T-Shirt (niet zo boeiend) maar dat plaatje?


WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie niets geks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik zie niets geks?


Rebels of the Night, 1 van de 10

Ook HardNews vraagt het zich af:
HardNewsNL ‏@HardNewsNL 48m
What's this? "@Scantraxx: Rebels Of The Night! (1/10) http://mi8.ly/q6hg0n pic.twitter.com/qhBDZXuVll"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Headhunterz
Due to his busy touring schedule HH has not been able to complete HWS #23. As we strive to give you a quality podcast each month, the release date of this months episode will be 7th June. [mgmt]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Blutonium Boy Facebook
Anybody knows DV8?
Now i know him, because he wrote something very funny and this was my comment, i really had to write this:

..... actually i like the idea of the new genre:
PANCAKE HARDSTYLE
and now go on blaming me - i really enjoy that :-)
we are laughing our ass off here!
Well invented Mr. DV8 - really like your work - respect!

PS: haha, see the wifes at home with the headscarf dancing to my music with the wooden spoon in their hands!
That was the plan!
You guys are there to provide the people who hate me!

Because of that:
http://www.youtube.com/watch?v=NPxkff7_dPc


Citaat:
Code Black
Where did, where did i go, where did i goooo!
Badabing badaboom!

hiyugh eye erm...


xd
Vorige  1 ... 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen