Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
'Great news' kan van alles zijn :P Als hij zou zeggen 'Great news tomorrow!' zou iedereen gelijk weten wat hij bedoeld ;) Kan ook over z'n release zijn etc.


Zou niet heel logisch zijn imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, denk ook niet dat hij morgen wordt aangekondigd, maar je weet maar nooit :P Misschien dat ze volgende week nog een artiest aankondigen die hij dan is :P

We zien het wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BitFace schoot mij op de weg van school naar huis ineens te binnen... En nadat D&R op facebook hebben gezegd dat het geen hardstyle dj/producer is kan dat wel eens kloppen. En als D&R niet gewoon wat lullen (wat ze wel vaker doen :P) vallen Delete, S&I, Zirkum en Exit Mind sowieso af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
BitFace schoot mij op de weg van school naar huis ineens te binnen... En nadat D&R op facebook hebben gezegd dat het geen hardstyle dj/producer is kan dat wel eens kloppen. En als D&R niet gewoon wat lullen (wat ze wel vaker doen :P) vallen Delete, S&I, Zirkum en Exit Mind sowieso af.


Als ik die berichten op Facebook zo lees denk ik dat ze aan het ouwehoeren zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zo ver ik weet, draait hij niet en maakt hij soms alleen een edit/bootleg met Geck-O :P

Naja, als PNXRMX dit leest, kan hij het misschien bevestigen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum ging naar Spoontech toch? Dacht ik ergens te hebben gelezen.

Voor morgen blijf ik toch echt bij Clock Kid zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zirkum ging naar Spoontech toch? Dacht ik ergens te hebben gelezen.

Voor morgen blijf ik toch echt bij Clock Kid zitten.

Ja, dat dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Alternate
Citaat:
Proud to announce that we are now a part of the french Label Invaders Records!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:21 
 
Hardtraxxer

Coone:
Citaat:
Busy with an official remix for Endymion & The Viper... My god, this sounds big!

Stay tuned, because I will drop this MF live real soon...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Coone:
Citaat:
Busy with an official remix for Endymion & The Viper... My god, this sounds big!

Stay tuned, because I will drop this MF live real soon...


In de pic is te zien dat hem om deze plaat gaat:



Het is al een stuk stront, betwijfel of Coone er meer mee kan though
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chauffeur Ben van Gorp schreef:
mmz had het net getypt maar heb het toch maar verwijderd

Lijkt me duidelijk toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mooie stap voor hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Duurde even voor het kwartje viel bij me, maar ja. Duidelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zirkum ging naar Spoontech toch? Dacht ik ergens te hebben gelezen.

Voor morgen blijf ik toch echt bij Clock Kid zitten.

Nee Zirkum zou niet naar spoontech gaan, dat stond alleen bij het feest van hardstyle identity :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Jeroen Stegeman 2 uur geleden
Wanneer kunnen we weer een solo plaat verwachten?


Adaro 9 minuten geleden
als die klaar is, nu eerst met randy aan g4h aan t werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Thera schreef:
Psstt... I'm working on an Anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Thera
Psstt... I'm working on an Anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
DJ Thera schreef:
Psstt... I'm working on an Anthem!


Live hard now kan ik nog goed herinneren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:49 
 
Hardtraxx Addict

Ground Zero mss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

merk je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Steffnov schreef:
Zirkum ging naar Spoontech toch? Dacht ik ergens te hebben gelezen.

Voor morgen blijf ik toch echt bij Clock Kid zitten.

Nee Zirkum zou niet naar spoontech gaan, dat stond alleen bij het feest van hardstyle identity :P


Ga er maar gwn vanuit dat het delete is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

The Pitcher ‏@DjThePitcher
Citaat:
Busy in the studio, working on a anthem track with my buddy @slimshore the question for you is, for which party shall it be.?? ;-)


Gokje op The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Fijne aftermovie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Citaat:
Busy in the studio, working on a anthem track with my buddy @slimshore the question for you is, for which party shall it be.?? ;-)


Gokje op The Qontinent.


Op Wish staan ze b2b ;)
Dus ik denk Wish
Vorige  1 ... 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen