Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry hoor. Maar ik vind de soundfreakerz echt op 2 apen lijken :lol:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Thera schreef:
[DUTCH] Interview voor Illegal Vibes staat online :)
http://www.illegalvibes.nl/interview-thera/
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:31 
 

bobvdvalk schreef:
Sorry hoor. Maar ik vind de soundfreakerz echt op 2 apen lijken :lol:


Apen hebben haar
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
bobvdvalk schreef:
Sorry hoor. Maar ik vind de soundfreakerz echt op 2 apen lijken :lol:


Apen hebben haar


Nee hoor

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Sorry hoor. Maar ik vind de soundfreakerz echt op 2 apen lijken :lol:

Dat heb ik bij Secret Unity
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 17:14 
 

bobvdvalk schreef:
Sorry hoor. Maar ik vind de soundfreakerz echt op 2 apen lijken :lol:


Gnoom
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TomorrowWorld line-up part 1

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
TomorrowWorld line-up part 1

Afbeelding

Doet het niet :P Foto is gelinkt aan je hotmail haha
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk dan maar op http://www.tomorrowworld.com/friday-september-27-0
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dat de complete line up?

Valt me op dat er geen Noisecontrollers, wildstylez of headhunterz op staat.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq is met Activator in de studio bezig geweest vandaag.
Ik voel een heerlijke track aankomen!
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Is dat de complete line up?


Nope
Bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:30 
 
Hardtraxxer

dat b2s alle oude live registrations van decibel geupload heeft. nostalgie :$
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Audiofreq is met Activator in de studio bezig geweest vandaag.
Ik voel een heerlijke track aankomen!


Hier kijk ik wel naar uit! :woot:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Neilio ‏@DJNeilio
Citaat:
I just launched my new website. Curious what you guys think!

http://neilio.com/

:')
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Neilio ‏@DJNeilio
Citaat:
I just launched my new website. Curious what you guys think!

http://neilio.com/

:')


Wut xd
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Audiofreq is met Activator in de studio bezig geweest vandaag.
Ik voel een heerlijke track aankomen!

Wordt vast een subground of techno track onder de aliassen van beide heren.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
iMark schreef:
Audiofreq is met Activator in de studio bezig geweest vandaag.
Ik voel een heerlijke track aankomen!

Wordt vast een subground of techno track onder de aliassen van beide heren.

welke alias van activator?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Stan schreef:
iMark schreef:
Audiofreq is met Activator in de studio bezig geweest vandaag.
Ik voel een heerlijke track aankomen!

Wordt vast een subground of techno track onder de aliassen van beide heren.

welke alias van activator?


Acti en BRK3 denk ik
Bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Distinctive schreef:
Stan schreef:
Wordt vast een subground of techno track onder de aliassen van beide heren.

welke alias van activator?


Acti en BRK3 denk ik

Jup.
Bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq schreef:
A new week means new music. Today I will BRK3.


Duidelijk dus :P
Bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Break Free :worship:
Oja reminder trouwens, morgen wordt het nieuwe Theracords lid bekendgemaakt. :]
Bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Break Free :worship:
Oja reminder trouwens, morgen wordt het nieuwe Theracords lid bekendgemaakt. :]


Zirkum
Some great news is going to be revealed next week!
Like · · Share · 1 · 2 minutes ago ·

Zirkum valt dus af ! misschien dus toch onze australische vriend...
Bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Great news' kan van alles zijn :P Als hij zou zeggen 'Great news tomorrow!' zou iedereen gelijk weten wat hij bedoeld ;) Kan ook over z'n release zijn etc.
Vorige  1 ... 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen