Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:24 
 
Hardtraxx Elite

Emporium Festival @twitter
For those wondering: the complete timetable will be published tomorrow! #EMP13
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Qlown schreef:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Citaat:
Busy in the studio, working on a anthem track with my buddy @slimshore the question for you is, for which party shall it be.?? ;-)


Gokje op The Qontinent.


Op Wish staan ze b2b ;)
Dus ik denk Wish


Slim Shore heeft die van vorig jaar al gedaan dus dat lijkt me wel heel erg sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Dat zegt tegenwoordig niks meer met die anthems..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:44 
 

Frequencerz

6 uur geleden via mobiel.



Something is coming....

B-Freqz EP hoop ik :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Mag het hopen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter de b-freqz tracks :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nope...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:24 
 

Frequenerz & Jack of Sound - STFU en GTFU release kan het dus zomaar zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz schreef:
BIG ANNOUNCEMENT: NEW PROJECT COMING UP!

Dear followers. We are launching a brand new concept this season, “Where The Freq Are We!?” With this concept we give you the opportunity to join us to a gig by competing in an interactive game. What do you need to do? Like our Facebook page, go to the Facebook app and read the full description and game rules! Make sure you stay up to date, we are going to start the first game very soon!

Beste volgers! Dit festivalseizoen zullen we met een nieuw tof concept komen, namelijk “Where The Freq Are We?”. Door middel van een interactief spel geven we jullie de kans om samen met ons mee naar een optreden te gaan! Wat moet je doen? Volg ons op Facebook en check de Facebook app. Hierin staat precies omschreven wat jullie moeten doen en wat de regels zijn. Blijf daarnaast deze pagina goed volgen, want het eerste spel begint zeer binnenkort!

CHECK THE TRAILER HERE

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje Involved 2.0 dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regels:

Regel 9: Tijdens de rit worden er geen B-Front platen gedraaid op de cd speler/radio :lol:

Erg leuk concept maar alleen als ze op 100 m afstand van me zitten ga ik mee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Je zou bijna denken dat ze het alleen doen voor een gratis lift! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht een idee om een apart topic voor aan te maken? Zodat we de leden kunnen helpen die er wellicht dichtbij wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Regels:

Regel 9: Tijdens de rit worden er geen B-Front platen gedraaid op de cd speler/radio :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Theracords schreef:
Here we go!! Our new Theracords member:



Toch Delete dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus toch Delete... gemengde gevoelens! SUPER gaaf dat hij Theracords komt versterken, wel een beetje lullig voor Spoontech aangezien hij toch een van de bekendere namen aan het worden was.

maar nogmaals, super vet dat hij nu bij Theracords zit :thumbsup:

edit: dat zwoele heen en weer gekijk in de clip lijkt wel een beetje fout haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jaja! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

reacties kunnen in theracords toppa bij voorbaat dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:04 
 

Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter gaan Theracords en Spoon gewoon fuseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
reacties kunnen in theracords toppa bij voorbaat dank
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Thera
Spoontech Records fans, no worries! Even though Delete signed with us, he will still maintain his work behind the scenes for Spoontech! Read the full press message and statement here:
http://www.theracords.com/

volgensmij telt dit nog wel als wist je dat haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.


Ja man want theracords is echt zooo groot.

lees dan het bericht;
Citaat:
Delete signs with Theracords:

As of today, we can officially welcome a new member to the Theracords label. We are proud to present you the awesome Australian DJ and producer 'Delete'.

You all probably remember the Dutch winter. It was a long and cold. However, it also gave Theracords the opportunity to meet Delete. While he came over from Australia to have his first Dutch performances on Euphoria and Loudness, Delete took a little detour to Deetox' and Thera's studios. These visits resulted in the tracks 'Android' and 'Welcome'. The extremely positive musical chemistry that was present in the creation of these collaborations lead to Thera inviting Delete to join the Theracords family.

Delete's success this winter made him decide to migrate to the Netherlands. He has moved in April and he is getting more used to the Dutch way of living ever since. For 2013, his focus will be on solo productions and giving Europe a clear idea of what Delete stands for. What has Delete got to say about this international adventure himself?

"I'm very excited to now be a part of Theracords and to be living here in the Netherlands where all the hardstyle action is! I'm busy creating new material and looking forward to taking things to the next level. "

What is up next? On the 19th of June, Delete's collaboration "Welcome" with Thera will be released on Theracords. The official preview of this track will be published in a few days.

When can we experience Delete on a gig? His official Dutch debut will be announced in early June. Where you will surely find him this summer is at our Theracords hosting at Dream Village Festival in Oosterhout. On this special Theracords hosting, Delete will perform together with Thera. Furthermore, you will find him at Bass Protocol in Club Rodenburg and even in Ibiza at Ibiza Goes Hard!

In the past, Delete has been involved in the management of the Spoontech label. Spoontech fans do not have to worry about the future of their favourite label. Delete will stay involved in the management of our colleague label and he will ensure that the label is ran like it has always been.

Can we conclude that Delete takes his career to the next level by migrating to the Netherlands and joining us? We will leave that up to you. We are very proud to have him and wish him the best of luck! If you want to stay up to date with Delete's musical journey, check out the following channels:

http://www.twitter.com/Delete_DJ
http://www.facebook.com/DeleteDJProducer
http://www.youtube.com/DeleteDJProducer
http://soundcloud.com/Delete_DJ
http://www.hardstyle.com/Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
reacties kunnen in theracords toppa bij voorbaat dank

Lijkt me een verstandig plan :).

Om maar door te gaan waar dit topic voor bedoeld is: Alphaverb op Facebook
Citaat:
Alphaverb (Official)
Alphabet Sessions Part 3?

Gaat dus door met Alphabet sessions!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De liveset van Brennan Heart vs. Adaro is op het youtubekanaal te vinden van Adaro:
Zodra er een download is komt hij in de liveset sectie :).
Vorige  1 ... 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen