Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:08 
 
Hardtraxxer

Masterclass audiofreq deel 01: How to make a hardstyle kick by Audio-freq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Masterclass audiofreq deel 01: How to make a hardstyle kick by Audio-freq.


Jammer dat het geluid zo zacht is! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

The Pitcher schreef:
In the studio, making another Re-Amp atm :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kai Tracid
Citaat:
programming TB 303! First Track of my upcoming Album
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Interview met Artic door Hardnews:

Op zich wel leuk om er bij te doen. Maar hoop toch wel dat het elke aflevering wat beter gaat worden haha. Klooien met die microfoon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Laurensss schreef:
Interview met Artic door Hardnews:

Op zich wel leuk om er bij te doen. Maar hoop toch wel dat het elke aflevering wat beter gaat worden haha. Klooien met die microfoon. :P


en loopt het geluid nou niet sync, of ligt dat aan mij/youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:06 
 
Hardtraxxer

Citaat:
im happy to welcome Wildstylez @ zoolandrecords with their huge smasher YEAR OF THE SUMMER

what do you think about wildstylez?

best
m

https://www.facebook.com/ManianHandsUpForever
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Radical Redemption
If you are strippin' and you dealin' with a Pimp, you're a prostitute!!

#TSoS
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Citaat:
im happy to welcome Wildstylez @ zoolandrecords with their huge smasher YEAR OF THE SUMMER

what do you think about wildstylez?

best
m

https://www.facebook.com/ManianHandsUpForever


Zal dit serieus zijn? Niet eens weten dat hij alleen is en hoe z'n 'grootste' hit heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 10:04 
 
Hardtraxxer

B2S heeft op hun Youtube-kanaal een aantal video's geüpload van Decibel van de afgelopen jaren. Registrations, Artist reactions, enz.

http://www.youtube.com/playlist?list=PL1828054F5D85FB02
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
StephanKetz schreef:
Citaat:
im happy to welcome Wildstylez @ zoolandrecords with their huge smasher YEAR OF THE SUMMER

what do you think about wildstylez?

best
m

https://www.facebook.com/ManianHandsUpForever


Zal dit serieus zijn? Niet eens weten dat hij alleen is en hoe z'n 'grootste' hit heet?


:lol: heel fraai weer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

..Q-Dance op 19 oktober weer n nieuw concept organiseert in de Ziggo Dome?
Meer info volgt binnenkort
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:58 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
..Q-Dance op 19 oktober weer n nieuw concept organiseert in de Ziggo Dome?
Meer info volgt binnenkort

Komt best uit, heb nog 13 Ziggo munten over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
B2S heeft op hun Youtube-kanaal een aantal video's geüpload van Decibel van de afgelopen jaren. Registrations, Artist reactions, enz.

http://www.youtube.com/playlist?list=PL1828054F5D85FB02

Die staan er heel lang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mij niet, hoor:
Citaat:
Gepubliceerd op 11 mei 2013
Unreleased Decibel outdoor festival 2005 official video registration by b2s

Eén van de vele voorbeelden in m'n inbox op YT. ;]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, ik had er maar enkele aan geklikt, niet allemaal :P Vooral de nieuwere haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Huh? :huh:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Die van DT zal wel 135 worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sound freakerz zitten op dirty workz update ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

CatID's lopen door hoor, Update of Main, maakt niet uit. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe Jaap Stam. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Hehe Jaap Stam. :worship:


Ben dus niet de enige die hem erop vindt lijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Parvuz schreef:
Hehe Jaap Stam. :worship:


Ben dus niet de enige die hem erop vindt lijken. :P


Nee, ik dacht er namelijk ook aan xd
Vorige  1 ... 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen