Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon op bezoek. Zijn inmiddels buren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ik zou het ook best een rare zet vinden, volgens mij is Spoontech op dit moment juist heel erg aan het groeien.


En nog is TC minstens 2× zo groot. Je kan dit typeren als een transfer van Heerenveen naar Ajax, en dat moet je gewoon altijd doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet zo snel als je de oprichter en eigenaar bent van Heerenveen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:38 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Niet zo snel als je de oprichter en eigenaar bent van Heerenveen.

Inderdaad, daarom heeft het ook even geduurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:00 
 

patrickjeb schreef:
Of gewoon op bezoek. Zijn inmiddels buren


Dan denk ik niet dat je het zo op de social media adverteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@djheadhunterz:

Time to change my name back from 'headhunterz remix' to 'headhunterz'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq schreef:
Afbeelding

Oh snap. Split personality again!


Genoeg nieuwe plaatjes dacht ik zo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Audiofreq schreef:
Afbeelding

Oh snap. Split personality again!


Genoeg nieuwe plaatjes dacht ik zo! :)

dat wel maar denk niet dat alles uit komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
dat wel maar denk niet dat alles uit komt :P


Dat snap ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn gewoon projecten waar hij mee bezig is, die namen zijn gewoon om te weten welk project waar staat. Zijn lang niet allemaal (zo goed als) volledige tracks.
Citaat:
Yeah there's a lot of stuff in here but these are never the names of the songs, only working titles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sets van Fantasy Island pre party van Waverider, Atmozfears, Bass Modulators en Crypsis vanavond om 20:15 te volgen zijn via de live stream van be at tv:
http://www.be-at.tv/brands/be-at-tv/ams ... d-special/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Phuture Noize @PhutureNoize
Citaat:
-ALBUM INFO- #musicrulesthenoize will contain 15 fresh, new & unreleased tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Phuture Noize @PhutureNoize
Citaat:
-ALBUM INFO- #musicrulesthenoize will contain 15 fresh, new & unreleased tracks.

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
jambekkie schreef:
Phuture Noize @PhutureNoize
Citaat:
-ALBUM INFO- #musicrulesthenoize will contain 15 fresh, new & unreleased tracks.

:woot:


:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxx Elite

@SoundFreakerz: Release date set, Artwork done! You ready for a preview tonight?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict

D-Block & S-te-Fan
Making music with DJ Isaac @djisaac
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Festival 2013 - End Show
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 23:40 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Can't lie, we have a secret.

https://www.facebook.com/QDanceUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
New track finished. pic.twitter.com/hDcfJPT9EP


Headhunterz vs Rapper Sjors :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer:

Citaat:
Finalizing the release. Rendering the ultra super fancy quality wave-files of The Chief and Sympho.


EDIT: Planning voor de release is begin Juli, dus dat duurt nog wel even helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
New track finished. pic.twitter.com/hDcfJPT9EP


Headhunterz vs Rapper Sjors :')

K'heb net pindakaas gegeten (Edit) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
New track finished. pic.twitter.com/hDcfJPT9EP


Headhunterz vs Rapper Sjors :')


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:42 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Wavolizer:

Citaat:
Finalizing the release. Rendering the ultra super fancy quality wave-files of The Chief and Sympho.


Ben benieuwd ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

Interview met Artic door Hardnews:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

Vorige  1 ... 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen