Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morel studio's zien er altijd zo ziek uit :drool:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tor-Edin Farstad
Citaat:
Any news of your bootleg of "Hanging On" ? :D epic track!

Digital Punk
Citaat:
No news Playing it and gonna give it away soon!

Facebook Digital Punk
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez ‏@wildstyleznl
Citaat:
Gisteren is mijn remix voor @Rigbymusic Earth Meets Water "gemaakt" met 82% bij @538 @labrando
Bedankt voor het stemmen iedereen!!! :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:02 
 
Hardtraxxer

Citaat:
A new Theracords family member

Last week we recorded a trailer at a secret location, somewhere in the middle of The Netherlands. Click on the picture to immediately go to the Theracords Facebook page where you can find more pictures of this amazing location.

DO YOU KNOW WHO THE NEW THERACORDS ARTIST WILL BE?

We do, obviously! Sadly, we are not going to spoil this really epic surprise yet, but we're sure that you will love his unique music style. We are proud and happy we will gain a new Theracords family member and currently we are working hard to set everything in place.

The official announcement will take place the 14th of May through our social media channels. Be prepared!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14 mei wordt er een nieuwe Theracords artiest bekend gemaakt. Bron: Theracords nieuwbrief.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Je denkt toch weer Delete he.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Je denkt toch weer Delete he.


Ik ben bijna zeker dat het Delete word, had met Thera gepraat op Labelnight
Toen had ik het even gevraagd en kreeg als antwoord: "De tijd zal het leren ^^ " ;)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
JVDM schreef:
Je denkt toch weer Delete he.


Ik ben bijna zeker dat het Delete word, had met Thera gepraat op Labelnight
Toen had ik het even gevraagd en kreeg als antwoord: "De tijd zal het leren ^^ " ;)

Toch gek, tegen mij zei hij dat het zeer onwaarschijnlijk is, aangezien Delete zelf ook mede eigenaar is van Spoon. Maar dat was in December 2012.



The Qontinent schreef:
THE QONTINENT - Website launch & 2nd wave

As the tribal drums drone in the distance, the Summer sun blares its warmth upon the island of The Qontinent. A dense flourish of jungle fauna awakens to welcome the coming of dancers and dreamers.

Check out our website http://www.theqontinent.be/ for all information about this fantastic weekend.

New artists announced …

Endymion / Brennan Heart / Ran-D / Da Tweekaz / Max Enforcer / Noize Suppressor / Lords of TEK / Art of Fighters / Audiofreq / Code Black / Toneshifterz / Bass Modulators / MC Chucky / Omegatypez / Davoodi / Sickest Squad / Traxtorm Gangstaz Allied Live / Solutio & The I's / The Stunned Guys / Scope DJ / Submotion / Transfarmers Live / Ronald V / Candy Cox / AniMe / Neroz / Amnesys / Demoniak / Akyra / Pat B / System Shock / Nico & Tetta / Manu Kenton / Mode Seven / The Melodyst / Prankster / Kristof / Cannibal Cooking Club Live / Neilio / Jacknoize / Claudio Lancinhouse / Dualizers / MC V / Def Toys / Goliath / Alex Kvitta Live / Deviant / Emperador / C-Commander / Madnezz / Xano / Nova

Tickets are also available at http://www.theqontinent.be

More artist announcements soon!

Prijs beide dagen + Camping + Fee: 94,-
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Je denkt toch weer Delete he.

Zou een aardig 'in your face' moment zijn voor de mensen die het idee al belachelijk vonden, ben heel benieuwd of het nou Delete is of niet.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neilio:

Citaat:
I proud to announce that I am making this years Outlands Out Door Anthem! Preview will be up soon!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het ook wel eens Zirkum zou kunnen zijn.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Je denkt toch weer Delete he.

Ja, zou best kunnen aangezien die remix van HS Matters af de Spoontech release gehaald is.
Maar, dat blijven speculaties uiteraard.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dat word gewoon afwachten dus :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:55 
 

Thera & Delete - WELCOME, Denk toch is logisch na mensen, druiloortjes! Tuurlijk is het Delete! :thumbup: :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Thera & Delete - WELCOME, Denk toch is logisch na mensen, druiloortjes! Tuurlijk is het Delete! :thumbup: :thumbup:


Of ze hadden die vocal gewoon liggen? :P

EDIT: Als het waar is heb ik alsnog gelijk :P
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
JVDM schreef:
Je denkt toch weer Delete he.

Ja, zou best kunnen aangezien die remix van HS Matters af de Spoontech release gehaald is.
Maar, dat blijven speculaties uiteraard.


Dat zou ook kunnen omdat de rechten hiervan bij Tillt liggen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

zou het jammer vinden als Delete naar Theracords gaat. Vind hem persoonlijk gewoon bij Spoontech horen en als Delete in deze lijn doorgaat dan is dat voor Spoontech ook weer meer bekendheid.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Daar ben ik het ook zeker mee eens.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

EDIT: Was al geplaatst.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force:

What you think of some collab Dj Adaro ??
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
E-Force:

What you think of some collab Dj Adaro ??


Lekker Engels ook van die gast :P. Ben er wel zeer benieuwd naar!
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:15 
 
Hardtraxx Elite

E-Force:

Alright.. Thumbs up, for a collab with mr Dj Adaro !!

Edit:

Wildstylez:

@nickyromero: @wildstyleznl Love your new remix for Earth meets water man!!
@wildstyleznl: @nickyromero Thanks Nick :) Now going to work on yours!

Gaat Wildstylez een remix van Nicky romero nummer maken?
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:58 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd naar E-Force & Adaro :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nicky Romero ‏@nickyromero
Citaat:
At @djheadhunterz studio pic.twitter.com/sBqtygj7pU

Collab?
Vorige  1 ... 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen