Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
N
Ik luisterde Dark World vanmiddag, vond het ook wel The Machine achtig, gezien zijn sound wat meer mainstream is geworden. Is trouwens zeker een Machine track. Die kicks en melodie verraden het :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Distinctive wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Kan zijn dat de soundbank van The Machine nog is gebruikt.
N
Distinctive wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Dat moet van Spoontech.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Nerazzurro93 wrote:
Dat moet van Spoontech.
:/
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Blijkbaar komt een Hardstyle Paint Party!

Life In Color "World's Largest Paint Party"
Who's ready for the harder styles in dance music… Q-dance
https://www.facebook.com/lictour

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Tatanka via Fabio K Colombo
Hey, would you like to shot some home made clips about OZzie Rave???
I'd love to see your creativity in action!
Be freak with no boundries... Just stay stick to the story and keep in mind that I'll pick YOUR most epic parts in order to build a "home made alike" music video for OZzie Rave.
Send your vids to media@djtatanka.com or through WhatsApp / SMS at this number +393475070657
OZzie Rave FUCK YEAH!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Nuracore wrote:
Tatanka via Fabio K Colombo
Hey, would you like to shot some home made clips about OZzie Rave???
I'd love to see your creativity in action!
Be freak with no boundries... Just stay stick to the story and keep in mind that I'll pick YOUR most epic parts in order to build a "home made alike" music video for OZzie Rave.
Send your vids to media@djtatanka.com or through WhatsApp / SMS at this number +393475070657
OZzie Rave FUCK YEAH!
Hij zet gewoon ff zijn telefoonnummer erbij?
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Qlown wrote:
LucR wrote:
Qlown wrote: Welke rest?
Balistic, Beholder en Profyler.
Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.
The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panic ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
BREAKING
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
jambekkie wrote:
Qlown wrote:Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.
The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panic ;)
Niet bij Tillt ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Daveytl wrote:
Kan zijn dat de soundbank van The Machine nog is gebruikt.
dat kan idd, door The Machine zal het na mijn idee niet gemaakt zijn iig.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
PNXRMX wrote:
jambekkie wrote:
Qlown wrote:Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.
Niet bij Tillt ;)
precies, wie weet nou niet dat Neophyte 'The Beholder' is xd kom met wat nieuws...
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nerazzurro93 wrote:
Dat moet van Spoontech.
Zo'n opmerking kan ook alleen van jou komen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Jurheinen wrote:The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
Oké, dat verklaart dan dat net iets andere stijltje. Had liever gehad dat ze nog steeds samen produceerden aan die Sasha F tracks dan, maar helaas.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Dakpan wrote:
Nerazzurro93 wrote:
Dat moet van Spoontech.
Zo'n opmerking kan ook alleen van jou komen.
Heb d'r gister ook smakelijk om moeten lachen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Jurheinen wrote:The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
Geloof je dat of weet je dat zeker? Want Sasha F heeft mij ook verteld dat ie zelf produceert, maar het lijkt allemaal zo veel op The Machine dat het bijna niet kan dat ie het zelf allemaal produceert.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hij maakt al tijden geen tracks meer voor hem en het is ook nog eens nooit gebeurd. Apart :P
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
S
Timmer wrote:Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
What? Geniaal haha!

Nu de Southstylers nog :loving:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Timmer wrote:Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
huh? :P Episch!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Is een fout van Partyflock. Alt-J staat op die stage en waarschijnlijk is dat verkeerd geinterpreteerd als wALT Jenssen

Zo staat ook Chaim op die stage (eigenlijk Haim) en MEN (eigenlijk Of Monsters and Men). Op een van de andere stages zou Passenger of Shit staan (eigenlijk Passenger). Oeps. :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
PNXRMX wrote:
Is een fout van Partyflock. Alt-J staat op die stage en waarschijnlijk is dat verkeerd geinterpreteerd als wALT Jenssen

Zo staat ook Chaim op die stage (eigenlijk Haim) en MEN (eigenlijk Of Monsters and Men). Op een van de andere stages zou Passenger of Shit staan (eigenlijk Passenger). Oeps. :P
Wat een blunders dan zeg :lol:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Jack of Sound heeft een nieuwe studio

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 210&type=1