Ik luisterde Dark World vanmiddag, vond het ook wel The Machine achtig, gezien zijn sound wat meer mainstream is geworden. Is trouwens zeker een Machine track. Die kicks en melodie verraden het 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Kan zijn dat de soundbank van The Machine nog is gebruikt.wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
-
N
Dat moet van Spoontech.wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
wrote:Dat moet van Spoontech.wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Blijkbaar komt een Hardstyle Paint Party!
Life In Color "World's Largest Paint Party"
View on YouTube
Life In Color "World's Largest Paint Party"
https://www.facebook.com/lictourWho's ready for the harder styles in dance music… Q-dance
View on YouTube
Tatanka via Fabio K Colombo
Hey, would you like to shot some home made clips about OZzie Rave???
I'd love to see your creativity in action!
Be freak with no boundries... Just stay stick to the story and keep in mind that I'll pick YOUR most epic parts in order to build a "home made alike" music video for OZzie Rave.
Send your vids to media@djtatanka.com or through WhatsApp / SMS at this number +393475070657
OZzie Rave FUCK YEAH!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hij zet gewoon ff zijn telefoonnummer erbij?wrote:Tatanka via Fabio K Colombo
Hey, would you like to shot some home made clips about OZzie Rave???
I'd love to see your creativity in action!
Be freak with no boundries... Just stay stick to the story and keep in mind that I'll pick YOUR most epic parts in order to build a "home made alike" music video for OZzie Rave.
Send your vids to media@djtatanka.com or through WhatsApp / SMS at this number +393475070657
OZzie Rave FUCK YEAH!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panicwrote:Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.wrote:Balistic, Beholder en Profyler.wrote: Welke rest?
Niet bij Tilltwrote:The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panicwrote:Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.
dat kan idd, door The Machine zal het na mijn idee niet gemaakt zijn iig.wrote:Kan zijn dat de soundbank van The Machine nog is gebruikt.wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
precies, wie weet nou niet dat Neophyte 'The Beholder' iswrote:Niet bij Tilltwrote:The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panicwrote:Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
Zo'n opmerking kan ook alleen van jou komen.wrote:Dat moet van Spoontech.wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Oké, dat verklaart dan dat net iets andere stijltje. Had liever gehad dat ze nog steeds samen produceerden aan die Sasha F tracks dan, maar helaas.wrote:The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
Heb d'r gister ook smakelijk om moeten lachenwrote:Zo'n opmerking kan ook alleen van jou komen.wrote:Dat moet van Spoontech.wrote:voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Geloof je dat of weet je dat zeker? Want Sasha F heeft mij ook verteld dat ie zelf produceert, maar het lijkt allemaal zo veel op The Machine dat het bijna niet kan dat ie het zelf allemaal produceert.wrote:The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hij maakt al tijden geen tracks meer voor hem en het is ook nog eens nooit gebeurd. Apartwrote:The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
-
S
What? Geniaal haha!wrote:Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
Nu de Southstylers nog
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
huh?wrote:Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
Is een fout van Partyflock. Alt-J staat op die stage en waarschijnlijk is dat verkeerd geinterpreteerd als wALT Jenssenwrote:Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
Zo staat ook Chaim op die stage (eigenlijk Haim) en MEN (eigenlijk Of Monsters and Men). Op een van de andere stages zou Passenger of Shit staan (eigenlijk Passenger). Oeps.
Wat een blunders dan zegwrote:Is een fout van Partyflock. Alt-J staat op die stage en waarschijnlijk is dat verkeerd geinterpreteerd als wALT Jenssenwrote:Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
Zo staat ook Chaim op die stage (eigenlijk Haim) en MEN (eigenlijk Of Monsters and Men). Op een van de andere stages zou Passenger of Shit staan (eigenlijk Passenger). Oeps.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017