Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:17 
 

Ik luisterde Dark World vanmiddag, vond het ook wel The Machine achtig, gezien zijn sound wat meer mainstream is geworden. Is trouwens zeker een Machine track. Die kicks en melodie verraden het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.

Kan zijn dat de soundbank van The Machine nog is gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 20:21 
 

Distinctive schreef:
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.

Dat moet van Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Distinctive schreef:
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.

Dat moet van Spoontech.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxxer

Blijkbaar komt een Hardstyle Paint Party!

Life In Color "World's Largest Paint Party"

Citaat:
Who's ready for the harder styles in dance music… Q-dance

https://www.facebook.com/lictour

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tatanka via Fabio K Colombo
Hey, would you like to shot some home made clips about OZzie Rave???
I'd love to see your creativity in action!
Be freak with no boundries... Just stay stick to the story and keep in mind that I'll pick YOUR most epic parts in order to build a "home made alike" music video for OZzie Rave.
Send your vids to [email protected] or through WhatsApp / SMS at this number +393475070657
OZzie Rave FUCK YEAH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:36 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Citaat:
Tatanka via Fabio K Colombo
Hey, would you like to shot some home made clips about OZzie Rave???
I'd love to see your creativity in action!
Be freak with no boundries... Just stay stick to the story and keep in mind that I'll pick YOUR most epic parts in order to build a "home made alike" music video for OZzie Rave.
Send your vids to [email protected] or through WhatsApp / SMS at this number +393475070657
OZzie Rave FUCK YEAH!


Hij zet gewoon ff zijn telefoonnummer erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:38 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
LucR schreef:
Qlown schreef:
Welke rest?

Balistic, Beholder en Profyler.

Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.


The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BREAKING
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Qlown schreef:
Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.


The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panic ;)


Niet bij Tillt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Distinctive schreef:
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.

Kan zijn dat de soundbank van The Machine nog is gebruikt.

dat kan idd, door The Machine zal het na mijn idee niet gemaakt zijn iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
jambekkie schreef:
Qlown schreef:
Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.


The Beholder is ook bekend als Neophyte oa en Balistic onder de naam DJ Panic ;)


Niet bij Tillt ;)

precies, wie weet nou niet dat Neophyte 'The Beholder' is xd kom met wat nieuws...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 03:51 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Distinctive schreef:
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.

Dat moet van Spoontech.


Zo'n opmerking kan ook alleen van jou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.


Oké, dat verklaart dan dat net iets andere stijltje. Had liever gehad dat ze nog steeds samen produceerden aan die Sasha F tracks dan, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Distinctive schreef:
voor mijn gevoel klinkt het allemaal veel te amateuristisch voor een Machine track.

Dat moet van Spoontech.


Zo'n opmerking kan ook alleen van jou komen.

Heb d'r gister ook smakelijk om moeten lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.

Geloof je dat of weet je dat zeker? Want Sasha F heeft mij ook verteld dat ie zelf produceert, maar het lijkt allemaal zo veel op The Machine dat het bijna niet kan dat ie het zelf allemaal produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
The Machine maakt al tijden geen tracks voor Sasha F, is overigens ook nog nooit gebeurd. Wel zijn sommige tracks samen geproduceerd, maar nooit door The Machine alleen.


Hij maakt al tijden geen tracks meer voor hem en het is ook nog eens nooit gebeurd. Apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 18:03 
 

Timmer schreef:
Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?


What? Geniaal haha!

Nu de Southstylers nog :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?

huh? :P Episch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?


Is een fout van Partyflock. Alt-J staat op die stage en waarschijnlijk is dat verkeerd geinterpreteerd als wALT Jenssen

Zo staat ook Chaim op die stage (eigenlijk Haim) en MEN (eigenlijk Of Monsters and Men). Op een van de andere stages zou Passenger of Shit staan (eigenlijk Passenger). Oeps. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Timmer schreef:
Walt Jenssen op Rock Werchter staat, ik dacht dat hij gestopt was met dit alias?


Is een fout van Partyflock. Alt-J staat op die stage en waarschijnlijk is dat verkeerd geinterpreteerd als wALT Jenssen

Zo staat ook Chaim op die stage (eigenlijk Haim) en MEN (eigenlijk Of Monsters and Men). Op een van de andere stages zou Passenger of Shit staan (eigenlijk Passenger). Oeps. :P

Wat een blunders dan zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Jack of Sound heeft een nieuwe studio

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 210&type=1
Vorige  1 ... 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen