Hij zal er een aantal krijgen maar zeker niet alle, Crypsis - Break Down Low is duidelijk een Rip uit de podcast van Digital Punk (je hoort Zatox - You make the Change intro erdoorheen)wrote:Hij krijgt ze van de dj's zelf. (promotiemateriaal)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Slecht hoor, dat vraagteken achter Yoji.wrote:A-Lusionwrote:EDC Las Vegas:
o.a. ASYS, Blutonium Boy, DBSTF, Headhunterz, Organ Donors, TNT, Technoboy, Tuneboy
bron: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1254_n.jpg
Blutionium Boy
Crisis Era (?)
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Isaac
Lady Faith
Stana
TNT
Technoboy
Tuneboy
Yoji (?)
Zany
Frontliner staat op tomorrowworld in Amerika. En Zatox, Ran-D, Brennan Heart, Psyko Punkz, Coone?
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
En weer 3.000 mensen die hardstyle leren kennen.wrote:Frontliner staat op tomorrowworld in Amerika. En Zatox, Ran-D, Brennan Heart, Psyko Punkz, Coone?
Niet allemaal dus, maar zo kleinschalig is hij echt niet hoor! Sommige van zijn vids hebben gewoon 1 miljoen+ views(!), dit is dus inderdaad goed promotiemateriaalwrote:
Weet iemand btw hoe Lip aan al die platen komt? Ript ie gewoon de previews of zal hij ze echt krijgen (lijkt me erg onlogisch voor een kleinschalige DJ)?
-
J
Is dat zo erg?wrote:En weer 3.000 mensen die hardstyle leren kennen.wrote:Frontliner staat op tomorrowworld in Amerika. En Zatox, Ran-D, Brennan Heart, Psyko Punkz, Coone?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja want veel van hun laatste werk is niet echt waarvan ik vind dat het representatief is voor goeie hardstyle.wrote:Is dat zo erg?wrote:En weer 3.000 mensen die hardstyle leren kennen.wrote:Frontliner staat op tomorrowworld in Amerika. En Zatox, Ran-D, Brennan Heart, Psyko Punkz, Coone?
Meeste tracks zijn al uit op CD's van de laatste tijd (volgens mij allemaal welwrote:Niet allemaal dus, maar zo kleinschalig is hij echt niet hoor! Sommige van zijn vids hebben gewoon 1 miljoen+ views(!), dit is dus inderdaad goed promotiemateriaalwrote:
Weet iemand btw hoe Lip aan al die platen komt? Ript ie gewoon de previews of zal hij ze echt krijgen (lijkt me erg onlogisch voor een kleinschalige DJ)?
1700 euro p.p. voor Tomorrowworld. Afzetters....
-
S
Full Madness Comfort Pass incl vliegticket vanaf schiphol 2784$ per persoon 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Aardig gek. Kan je een auto voor kopen.wrote:1700 euro p.p. voor Tomorrowworld. Afzetters....
*edit
Wow jezus, dacht dat je per ongeluk een nulletje teveel had getypt, maar ze vragen er daadwerkelijk zoveel voor op marktplaats. Welke gek gaat dat ervoor betalen??
Gewone weekend tickets kosten iets van $350 ofzo. Ligt redelijk in lijn van de andere USA festivals
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dus toch een album? Of zou ie trollen?S DEE @S_DEENeilio @DJNeilioIf you missed it here it is, Atmozfears & S Dee - Our Escape! Enjoy! http://fb.me/J6d1Yy52S DEE @S_DEE@S_DEE really cool track man! When will it be released?@DJNeilio will be released on Atmozfears album, not sure when that is though.
Spoontech Records
Here we are folks, we welcome Sasha F to Spoontech with his release Dark World including the Delete remix of Hardstyle Matters!
Here we are folks, we welcome Sasha F to Spoontech with his release Dark World including the Delete remix of Hardstyle Matters!
Sasha F bij Spoontech Records. Moge daar leuke collabs uit komen
!
Edit: Sorry, te laat.
Edit: Sorry, te laat.
Last edited by LucR on 03 May 2013 16:11, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ben benieuwd of er meer artiesten weg gaan bij Tillt
Chris One zou ook wel bij Spoontech passen vind ik. Solutio & The I's bij Theracords of A² Records ofzo? De rest stelt niet veel voor (met alle respect).wrote:Ben benieuwd of er meer artiesten weg gaan bij Tillt
-
QHardtraxx Veteran
Welke rest?wrote:Chris One zou ook wel bij Spoontech passen vind ik. Solutio & The I's bij Theracords of A² Records ofzo? De rest stelt niet veel voor (met alle respect).wrote:Ben benieuwd of er meer artiesten weg gaan bij Tillt
Volgens de site: Balistic, Beholder en Profyler. En evt. MC Jeff, maar ach dat is een MC.wrote:Welke rest?wrote:Chris One zou ook wel bij Spoontech passen vind ik. Solutio & The I's bij Theracords of A² Records ofzo? De rest stelt niet veel voor (met alle respect).wrote:Ben benieuwd of er meer artiesten weg gaan bij Tillt
-
QHardtraxx Veteran
Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.wrote:Balistic, Beholder en Profyler.wrote: Welke rest?
Profyler doet volgens mij geen hardstyle meer, The Beholder zie ik alleen nog collabs maken(met zany) en Balistic zal wel gestopt zijn.wrote:Volgens mij zijn die niet eens meer actief daar.wrote:Balistic, Beholder en Profyler.wrote: Welke rest?
Was wel te verwachten met +20 #TBA'swrote:Dus toch een album? Of zou ie trollen?S DEE @S_DEENeilio @DJNeilioIf you missed it here it is, Atmozfears & S Dee - Our Escape! Enjoy! http://fb.me/J6d1Yy52S DEE @S_DEE@S_DEE really cool track man! When will it be released?@DJNeilio will be released on Atmozfears album, not sure when that is though.
Dan zal The Machine ook wel definitief ophouden de tracks voor Sasha F te maken of niet?
Wel jammer, waren meestal de Machine tracks die ik het meest kon waarderen, omdat ze toch net wat anders zijn de wat hij onder z'n eigen alias produceerde.
Wel jammer, waren meestal de Machine tracks die ik het meest kon waarderen, omdat ze toch net wat anders zijn de wat hij onder z'n eigen alias produceerde.
Zo te horen is bij zijn nieuwe release Dark World nog wel van The Machine.wrote:Dan zal The Machine ook wel definitief ophouden de tracks voor Sasha F te maken of niet?
ik hoor daar anders niet veel The Machine in terug...wrote:Zo te horen is bij zijn nieuwe release Dark World nog wel van The Machine.wrote:Dan zal The Machine ook wel definitief ophouden de tracks voor Sasha F te maken of niet?