Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:

Die Tatanka... Eerst bitchen dat ze zijn naam niet fatsoenlijk uitspreken, en dan in zo'n engels accent beginnen te praten. Hypocriet.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe tatanka kan tenminste nog een beetje engels. Zatox en the R3bels kunnen er helemaal niets van.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 09:34 
 
Artiest

Leonidas schreef:
Doe tatanka kan tenminste nog een beetje engels. Zatox en the R3bels kunnen er helemaal niets van.


Zatox spreekt prima engels tegenwoordig?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Leonidas schreef:
Doe tatanka kan tenminste nog een beetje engels. Zatox en the R3bels kunnen er helemaal niets van.


Zatox spreekt prima engels tegenwoordig?


Ehm nee... Tis alsof je naar Super Mario zit te luisteren of Peter Griffin

Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardNewsNL Twitter schreef:
Tonight, @TheGeminizers will do a guestmix on Dutch Radiochannel @3FM. #Hardstyle

Hoogstwaarschijnlijk toch een troll, maar goed...
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
HardNewsNL Twitter schreef:
Tonight, @TheGeminizers will do a guestmix on Dutch Radiochannel @3FM. #Hardstyle

Hoogstwaarschijnlijk toch een troll, maar goed...


Michel Lacroix op facebook
"Busy weekend coming up, tonight visiting 3FM with The Geminizers for an interview and a radiomix. Tomorrow visiting Rebirth Festival for the first liveact of Juized. Sunday we are having a really cool, special, confidential trailershoot... then monday visiting Steve Aoki in Matrixx and tuesday checking out Tartaros & more at Beat the Bridge! Bring it ON!"
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Eindelijk eens wat andere hardstyle dan de standaard mainstream op de radio...
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loudness aftermovie :thumbsup:

Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Vet! Eindelijk eens wat andere hardstyle dan de standaard mainstream op de radio...


Dan kunnen ze beter Adaro laten draaien dan The Germinizers..
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
iMark schreef:
Vet! Eindelijk eens wat andere hardstyle dan de standaard mainstream op de radio...


Dan kunnen ze beter Adaro laten draaien dan The Germinizers..

Waarom?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Grozny schreef:
hotymoty schreef:
iMark schreef:
Vet! Eindelijk eens wat andere hardstyle dan de standaard mainstream op de radio...


Dan kunnen ze beter Adaro laten draaien dan The Germinizers..

Waarom?

Kwalitatief beter, vind ik
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komen ze vast bij barend en die andere pipo in de 'freaknacht'
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:47 
 
Artiest

De nieuwe Hardstyle Top 40 April er weer is:

1 Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Isaac Remix) (ARVAS)
2 Psyko Punkz - Electro Bam (Original Mix) (Q-Dance Records)
3 Chain Reaction - The Record Breaking (Original Mix) (Minus Is More)
4 Wildstylez - Timeless (Original Mix) (Q-Dance Records)
5 B-Front - Undiscovered (Original Mix) (Fusion Records)
6 B-Front And Adaro - Worth Fighting For (Official Qapital Anthem) (Q-Dance Records)
7 Donkey Rollers - Total Domination (Original Mix) (Fusion Records)
8 Noisecontrollers - Experience The Beyond (Official IQON 2013 Anthem) (Original Mix) (Q-Dance Records)
9 Chain Reaction - Like A Boss (Original Mix) (Minus Is More)
10 Ran-D & Redixx - No cure (Original Mix) (A2 Records)
11 Ran-D vs. Zatox - Hectic (Original Mix) (Scantraxx Recordz)
12 Omegatypez - Beyond My Power (Original Mix) (Fusion Records)
13 Frontliner - Come On! (Original Mix) (Keep It Up Music)
14 Tatanka - Dont Give Up (Original Mix) (Zanzalabs)
15 Code Black - Brighter Day (WE R)
16 Digital Punk & The R3belz - The Last Remaining Light (Original Mix) (A2 Records)
17 E-Force - Crucifix (Original Mix) (A2 Records)
18 Digital Punk - Burn (B-Front Remix) (A2 Records)
19 Wildstylez - Soundstorm (Original Mix) (Q-Dance Records)
20 Isaac - Sweetest Sin (Original) (Dirty Workz)
21 Zatox & The R3belz - Good & Evil (Original Mix) (Scantraxx Recordz)
22 Wildstylez - Forever! (Original Mix) (Q-Dance Records)
23 The Vision - World Eclipse (Original) (Anarchy)
24 Omegatypez - Electric City (Original Mix) (Fusion Records)
25 Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix) (Fusion Records)
26 Tuneboy Feat. MC D - I'm Bulletproof (Extended Version) (Titanic Records)
27 Neilio - Way Beyond (Original) (Dirty Workz Update)
28 Bass Modulators - Requi3m (Official Hard Bass 2013 Yellow Theme) (Scantraxx Special)
29 Frequencerz - Burning (Original Mix) (Fusion Records)
30 Artic - We Get Raw (Original Mix) (A2 Records)
31 The Vision - The Anarchy In Me (Original) (Anarchy)
32 Coone & B-Front - Fearless (2012 Edition) (Dirty Workz)
33 Zedd - Clarity Feat. Foxes (Headhunterz Remix) (Interscope Records)
34 Neilio - Ain't No Dream (Original) (Dirty Workz Update)
35 Josh & Wesz - Dream Planet (Original) (Dirty Workzv
36 Neilio - Freezing Cold (Original) (Dirty Workz Update)
37 Dimitri Vegas - Phat Brahms (Coone Remix) (Dim Mak Records)
38 The Prophet & Popr3b3l - So Wrong (Original Mix) (Scantraxx Recordz)
39 T.A.T.A.N.K.A. Project - DJ's Life (Raxtor Remix) (Zanzalabs)
40 Deetox - Here I Come (Theracords)
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:03 
 
Hardtraxxer

Geminizers bij 3FM

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1339641
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:57 
 
Donateur

Jarno schreef:

Nice! O.a. The Record Breaking mensen :) Hoopte al dat hij gewoon zulke plaatjes zou draaien, durven veel DJ's niet eens omdat ze (volgens mij) bang zijn voor de reacties.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Veel DJ's komen er daar nou ook weer niet, en de meer mainstreame gaan niet echt platen als Mistress e.d. daar gaan draaien.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracklist ervan:

1. Juized - Above The Sky
2. Code Black - Lethal Industry
3. The Geminizers - Eternal Bliss
4. Tartaros & Juized - The Dungeon
5. B-front & Frequencerz - Delusion
6. Chain Reaction - The Record Breaking
7. Solutio & The I's - Mistress
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:15 
 
Hardtraxxer

Q-Dance komt met een Defqon 1 App

Facebook:
Citaat:
Now we wait...
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:16 
 
Hardtraxxer

Technoboy maakt een bootleg van The Record Breaking:

Citaat:
And it goes a little some like.. one, two, three.. Make it loud! Tututum tun tum..
#bootleg in the making
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Technoboy maakt een bootleg van The Record Breaking:

Citaat:
And it goes a little some like.. one, two, three.. Make it loud! Tututum tun tum..
#bootleg in the making


Leuk bedacht, maar kan me niet voorstellen dat dat goed wordt :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Pitcher
Citaat:
A new solo track is born.!
The Pitcher - "Gotta Feel" it is...
Gonna play it for the first time at "beat the bridge" this tuesday :-) see you there.?
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Laurensss schreef:
Technoboy maakt een bootleg van The Record Breaking:

Citaat:
And it goes a little some like.. one, two, three.. Make it loud! Tututum tun tum..
#bootleg in the making


Leuk bedacht, maar kan me niet voorstellen dat dat goed wordt :P


Ik denk toch ook eerder aan een bootleg van Blutonium Boy - Make it Loud dan aan The Record Breaking :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Technoboy maakt een bootleg van The Record Breaking:

Citaat:
And it goes a little some like.. one, two, three.. Make it loud! Tututum tun tum..
#bootleg in the making

Tja...het is nou niet echt dat die vocals niet eerder gebruikt zijn ofzo -.-
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mashup van die twee? Die eerste zin slaat namelijk wel op TRB imo. :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Als Technoboy een Bootleg van TRB maakt dan >.<
Vorige  1 ... 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen