Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou wel heel triest zijn aangezien die plaat nog relatief nieuw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Dat zou wel heel triest zijn aangezien die plaat nog relatief nieuw is.


Dus dan mag je er geen bootleg/mashup van maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

TITAN ‏@titandj
Citaat:
A quick mastering of the final version of Necropsy... I have to play it at Hardshock Festival… http://instagram.com/p/YnUO6mpoDJ/


Hopelijk wordt ie snel degelijk gemastered, en dan releasen die handel. Wordt wel eens tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:30 
 
Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Rawbin schreef:
Dat zou wel heel triest zijn aangezien die plaat nog relatief nieuw is.


Dus dan mag je er geen bootleg/mashup van maken...


Volgens de regels moet een nummer minstens 1,47 jaar oud zijn om gebootlegged te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
TITAN ‏@titandj
Citaat:
A quick mastering of the final version of Necropsy... I have to play it at Hardshock Festival… http://instagram.com/p/YnUO6mpoDJ/


Hopelijk wordt ie snel degelijk gemastered, en dan releasen die handel. Wordt wel eens tijd. :P

Niks 'the final version', gewoon die eerste versie aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de hashtags is #oldkick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 10:11 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone heeft een soort video nieuwsoverzicht. Ben zelf Belg maar hoe ze daar bezig zijn vind ik toch wel beetje belachelijk -.-

https://www.facebook.com/photo.php?v=564969300214396
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:53 
 

Wat nog het zieligst is, is dat mensen zich daar druk in maken :'), laat iedereen toch z'n zin doen... Jaren geleden werd dit al gedaan in Highstreet als men Dark-E - Coming Home dropte, vanuit Highstreet is het verspreid over heel België...
Vroeger toen ik ook wel eens mee deed was het iig. altijd dikke sfeer, laat hen toch gewoon doen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha epic die discussie daaronder. Je zal een kaartje hebben gekocht lekker van een DJ willen genieten en tussen die horde mongols terecht komen.

Spablauw schreef:
Dark-E - Coming Home

Wat een ongelooflijke rukplaat ook zeg, kan best begrijpen dat dit aanleiding is voor idioot gedrag ja. Zou ook niet goed weten wat ik hiermee aan moet, misschien dat dit het begin is van de verwoesting van hersencellen bij de Vlaamse Jeugd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme zeg, je zou er maar tussen komen te staan. Raar volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je daar staat en geen zin hebt om die extra meters af te leggen van links naar rechts heb je wel een probleem :x Mij maakt het allesinds ni uit dat ze zo springe, als er de plaats maar voor is. Dus niet in zo een volle tent als het filmpje hierboven, vind ik nogal associaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Mij maakt het niet echt uit als er een paar dit zouden doen, maar zo goed als de hele tent? No thanks. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

hahahahah mongolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toneshifterz
Citaat:
Hey Guys... lots of questions about when last night wil be released, will be released very very soon, just the last touches for the new Hardstyle Label/platform first before release ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Toneshifterz
Citaat:
, will be released very very soon,


Hoe vaak hebben we dat wel niet gehoord bij tracks die nog lang niet gereleased zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Toneshifterz
Citaat:
Hey Guys... lots of questions about when last night wil be released, will be released very very soon, just the last touches for the new Hardstyle Label/platform first before release ;)


Misschien heb ik wat gemist hoor, maar bedoelen ze hier nu dan We R mee of weer een nieuw label?
En als Toneshifterz en Code Black dan releasen op We R, is dit dan misschien dan nog een sublabel van Fusion zoals Superplastik is geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juized een remix gemaakt heeft van Zany & The Pitcher - Guardian Angel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:17 
 

Leonidas schreef:
Juized een remix gemaakt heeft van Zany & The Pitcher - Guardian Angel


Benieuwd of die dan officieel een release gaat krijgen, hopelijk dan samen met de Vision remix van Slim Shore .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Franske schreef:
Fusionmania schreef:
Toneshifterz
Citaat:
Hey Guys... lots of questions about when last night wil be released, will be released very very soon, just the last touches for the new Hardstyle Label/platform first before release ;)


Misschien heb ik wat gemist hoor, maar bedoelen ze hier nu dan We R mee of weer een nieuw label?
En als Toneshifterz en Code Black dan releasen op We R, is dit dan misschien dan nog een sublabel van Fusion zoals Superplastik is geweest?

We R inderdaad. Zal wel geen sublabel worden. Hoorde ergens dat dat het nieuwe label van Brennan Heart was, maar dat blijven geruchten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franske schreef:
Misschien heb ik wat gemist hoor, maar bedoelen ze hier nu dan We R mee of weer een nieuw label?
En als Toneshifterz en Code Black dan releasen op We R, is dit dan misschien dan nog een sublabel van Fusion zoals Superplastik is geweest?

Nah, code black is voor boekingen ook weg bij fusion dus lijkt me onwaarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
After Rebirth 2013 and a day of rest I'm ready to enter the studio for a collaboration session which will keep me busy for a couple of weeks... Stay tuned for more info...

Facebook Tatanka
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Warface
Citaat:
We are very happy to announce that we have started working on a collaboration with the one and only Sasha F for Spoontech Records ! Preparations in full progress!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 12:59 
 

Inner Heat



Inner Heat - Attitude Adjustment has born!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TMS:

Citaat:
Tonight on The Magic Show mixes by Zero Sanity, Solutio & The I's and as celebration for his freshly released album we've invited techmaniac Stana for a stunning guestmix!
Vorige  1 ... 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen