Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

*weg*

Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie/Endshow IQON

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:45 
 

Distinctive schreef:
Even erbij vermelden dat de tijden UK tijden zijn dus een uur bij optellen(als ik het goed zeg)


Dat zeg jij goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq
Citaat:
Special guests in the studio today.... @joshwesz

Afbeelding
YEAHH :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Deze Zaterdag kun je op Q-dance Radio luisteren naar 7 livesets van IQON.
Check het uitzendschema hieronder en mis het niet!

IQON livesets uitzending op Zaterdag 27 April 2013 (tijden in CEST)
06:30 – 07:30: Stana
07:30 – 08:30: Code Black
08:30 – 09:30: Toneshifterz
09:30 – 10:45: Coone
10:45 – 12:00: The Prophet
12:00 – 13:00: Zatox
13:00 – 14:00: Noisecontrollers

Tune into Q-dance Radio en Twitter mee met de hashtag #IQON13
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
We know we've been a bit quiet lately, but good things are coming up ;) Soon there will be a preview of from our new EP! Also almost done with a remix of DJ Phil Ty - A Kay A ... Aaaand a new collab with In-Phase !! :D

Facebook Da Tweekaz


Outlander ‏@djOutlander
Citaat:
“@TheVisionNL: Goodmorning! Time to finish my next release! It must be ready for Bassleader! Let's to this!” Same here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:27 
 
Hardtraxxer

Wist je dat, Youtube sinds een paar dagen automatisch begint te spelen als ik Hardtraxx open?

Echt heel vaag. Als er op een page een filmpje is gepost, begint hij meteen. Als er meerdere zijn, dan beginnen er meerdere.

Meer mensen hier last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wist je dat, Youtube sinds een paar dagen automatisch begint te spelen als ik Hardtraxx open?

Echt heel vaag. Als er op een page een filmpje is gepost, begint hij meteen. Als er meerdere zijn, dan beginnen er meerdere.

Meer mensen hier last van?


Ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook, gruwelijk irritant. Probeer dit maar eens te openen: algemeen/lekkerste-kick-t4607-1625.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
opaa schreef:
Wist je dat, Youtube sinds een paar dagen automatisch begint te spelen als ik Hardtraxx open?

Echt heel vaag. Als er op een page een filmpje is gepost, begint hij meteen. Als er meerdere zijn, dan beginnen er meerdere.

Meer mensen hier last van?


Ja :(

Hardtraxx in the mix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier ook al last van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja vandaag op school in de les ging er op eens een filmpje afspelen. Dat kon mijn leraar niet echt waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh shit, ik dacht dat het aan mijn browser/plugins lag hahaha.

Schrok me de pleuris toen ik het Jump/Tek topic opende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wist je dat, Youtube sinds een paar dagen automatisch begint te spelen als ik Hardtraxx open?

Echt heel vaag. Als er op een page een filmpje is gepost, begint hij meteen. Als er meerdere zijn, dan beginnen er meerdere.

Meer mensen hier last van?


Scheitirritant inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

wordt er ook heel erg gek in, zeker in het topic van Zirkum - The Shadows waar 3 filmpjes zijn tijdens een feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:59 
 
Hardtraxx Addict

Koelkast schreef:
Schrok me de pleuris toen ik het Jump/Tek topic opende


Lol ik denk, laat ik ook eens kijken voor de gein. Crasht m'n shockwave xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten jullie maar een mobiele telefoon of een Eifoon aanschaffen, heb je nergens last van. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik zit achter de Pee-See. Niet op de Eifoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:39 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Citaat:
We know we've been a bit quiet lately, but good things are coming up ;) Soon there will be a preview of from our new EP! Also almost done with a remix of DJ Phil Ty - A Kay A ... Aaaand a new collab with In-Phase !! :D

Facebook Da Tweekaz


Zeer benieuwd naar de A Kay A remix ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

..Wildstylez dit jaar ook zal draaien op Dancetour Breda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 18:04 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Eyoung
Citaat:
Exporting new track Eyoung - Nowhere To Go (DARK Stuff)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Eyoung
Citaat:
Exporting new track Eyoung - Nowhere To Go (DARK Stuff)


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkita
Hi, I see people giving Re-Style problems for using "Death of a Demon", saying he copied Frontliner. Nobody copied anyone. They are both friends of mine, I asked them to create a demo to showcase the vocals, they both got inspired by their respective idea and went on to make tracks with it, both pretty much at the same time and unaware that the other was doing it.

The vocals are there for people to use, both were used in a great context. Don't be stupid and make shit where there is none.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
..Wildstylez dit jaar ook zal draaien op Dancetour Breda?

Was te verwachten...
Vorige  1 ... 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen