Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Laatste jaren was de trailer track toch niet 't anthem?

Is volgens mij nog nooit zo geweest inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:36 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ivan Carsten is back...

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152176902608029
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Theracords radio show op Q-dance radio komt.


http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... ted-thera/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:

Wat klinkt dat vreselijk kut zeg. Daar is sinds You Try To Play me ook nooit meer wat fatsoenlijks uit gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:52 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption in Mexico:

https://www.facebook.com/photo.php?v=319469831516036
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:58 
 
Hardtraxx Elite

StephanKetz schreef:

Wat een baas! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
StephanKetz schreef:

Wat een baas! :cool:


Inderdaad zeg wat een fucking held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:29 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz, Wildstylez, Zatox, Brennan Heart en Korsakoff staan in de Mysteryland Line-up.

http://www.nu.nl/muziek/3404185/steve-a ... yland.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:


Held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Gearbox

Citaat:
Tomorrow Nights Line Up is spectacular again! Surprised much?

17.00 - Diablik
18.00 - Eyoung & Tiifa
19.00 - D-Verze
20.00 - Nutty T


:woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Headhunterz, Wildstylez, Zatox, Brennan Heart en Korsakoff staan in de Mysteryland Line-up.

http://www.nu.nl/muziek/3404185/steve-a ... yland.html

De rest van de artiesten is ook niet om over naar huis te schrijven. ASYS is nog wel het vetst, dus dat zegt genoeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D
Citaat:
This weekend I tested the Fantasy Island Festival anthem, that i've made together with Crypsis I can't wait to show you guys a preview, keep an eye out for it, it's coming really soon!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Ran-D
Citaat:
This weekend I tested the Fantasy Island Festival anthem, that i've made together with Crypsis I can't wait to show you guys a preview, keep an eye out for it, it's coming really soon!!

6 mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:51 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Fusionmania schreef:
Ran-D
Citaat:
This weekend I tested the Fantasy Island Festival anthem, that i've made together with Crypsis I can't wait to show you guys a preview, keep an eye out for it, it's coming really soon!!

6 mei

6 mei een preview?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook dit jaar is er weer een aantal Defqon.1 tickets teruggekomen. Deze kaarten zullen op woensdag 1 mei om 20:00 uur opnieuw in de verkoop komen.

http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/teruggekomen-defqon1-tickets-de-verkoop-op-1-mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
6 mei een preview?

Oh nee release. Oeps.

'ANTHEM RELEASE OP 6 MEI

Het heeft een stuk langer geduurd dan verwacht maar het einde is in zicht. Op maandag 6 mei om 19:00 uur releasen we het anthem van Fantasy Island Festival 2013.

If you LIKE it you SHARE it!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk de preview :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Headhunterz, Wildstylez, Zatox, Brennan Heart en Korsakoff staan in de Mysteryland Line-up.

http://www.nu.nl/muziek/3404185/steve-a ... yland.html

Geck-e en Wasted Penguinz ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Gearbox

Citaat:
Tomorrow Nights Line Up is spectacular again! Surprised much?

17.00 - Diablik
18.00 - Eyoung & Tiifa
19.00 - D-Verze
20.00 - Nutty T


:woot: :drool:


Wat is gearbox en waar kan ik het luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Wat is gearbox?


Digital Label
Radio Show/Podcast
Events Company
Artist Management Company
Music Saviour

http://www.discogs.com/digital?label=Gearbox+Digital

Koelkast schreef:
En waar kan ik het luisteren :P


http://www.di.fm/hardstyle

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:07 
 
Hardtraxx Elite

Nicky Romero @nickyromero
@DBSTF thanks for the really cool remix of Like Home @nervomusic @ProtocolRec
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 00:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Ran-D
Citaat:
This weekend I tested the Fantasy Island Festival anthem, that i've made together with Crypsis I can't wait to show you guys a preview, keep an eye out for it, it's coming really soon!!


Ik heb volgensmij wel de iets in die trand gehoord dit weekend in sans souci maar kan me niet meer voor me halen hoe hij was. Maar Ran-D draaide allemaal lekkere platen (Op bolivia na) dus dat moet goed zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
bRt_ schreef:
Gearbox

Citaat:
Tomorrow Nights Line Up is spectacular again! Surprised much?

17.00 - Diablik
18.00 - Eyoung & Tiifa
19.00 - D-Verze
20.00 - Nutty T


:woot: :drool:


Wat is gearbox en waar kan ik het luisteren :P

Even erbij vermelden dat de tijden UK tijden zijn dus een uur bij optellen(als ik het goed zeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:


zijn helemaal los gegaan met hun go-pro'tje haha, zitten paar leuke shots tussen !
Vorige  1 ... 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen