Citaat:
Qlub Underground radio zal niet meer worden uitgezonden. Tijden veranderen, en zo ook de samenwerking tussen Thilo en Evanti. Na 10 jaar samen zullen hun muzikale wegen scheiden. Ze zullen daarom ook stoppen met Qlub Underground Radio. We kiezen er voor om hier geen vervangende host voor te zoeken.
Thilo & Evanti gaan verder met solo projecten. Daarnaast zal het label AID gewoon blijven bestaan en zullen zij hier binnenkort het langverwachte album 'Time Has Come' op releasen. We bedanken de heren hartelijk en wensen ze succes met alle toekomstige projecten.
Onderdeel van persbericht van Qult Radio.
Heel erg jammer dat deze twee helden uit elkaar zijn gegaan. Het was ook al erg stil rond hen.