Ik heb 2 kleine feitjes:
Vannacht Titan gesproken op Restylerz, hem wederom naar Necropsy gevraagd.. En waar hij eerder al aangaf dat hij in 2013 gereleased zou worden, zei hij nu nog van niks te weten.. Ze gaan de kick van de 1e versie gebruiken

, en dan hangt het om het even of hij gereleased word. (Ik vrees van niet

) Maar de kicks worden dus gebruikt uit de 1e versie!
Ik gister zelf de intro van Radical Redemption heb gefilmd (Accumulated Filth) Vind dat namelijk een bazentrack

, en dacht ik share m'n (goed gelukte (eigen mening) filmpje met jullie!
http://www.youtube.com/watch?v=PURhGPGx ... e=youtu.be