Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon volslagen respectloos, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:

Citaat:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...

En even daarvoor had hij er al wat van gezegd:

Citaat:
Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!


Groot gelijk dat hij ermee kapt!

Boerenpummeltent, vonden het waarschijnlijk erg stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 14:06 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
El Mare schreef:
Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:

Citaat:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...

En even daarvoor had hij er al wat van gezegd:

Citaat:
Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!


Groot gelijk dat hij ermee kapt!

Boerenpummeltent, vonden het waarschijnlijk erg stoer.

Inderdaad, je wordt er heel raar aangekeken. Zijn net een stel van die stadse mongolen, maar dan met klompen aan, letterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
Ik keur het niet goed, ik begrijp best dat iemand zich niet kan inhouden.

Als je jezelf niet in bedwang kan houden, moet je geen alcohol drinken. Simpel zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:53 
 

chicken schreef:
Rolofss schreef:
Ik keur het niet goed, ik begrijp best dat iemand zich niet kan inhouden.

Als je jezelf niet in bedwang kan houden, moet je geen alcohol drinken. Simpel zat.


Maar wat als je je alcoholconsumptie niet in bedwang kan houden...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus precies de reden dat ik nooit op stap ga, dronken mensen zijn echt irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Dit is dus precies de reden dat ik nooit op stap ga, dronken mensen zijn echt irritant.

Ze kunnen ook heel gezellig zijn! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ontopic dan maar weer.

Nutty T
Citaat:
Check out our new Hardcore and Rawstyle artist Tremor!
https://www.facebook.com/tremordj
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eerlijk gezegd belachelijk, waarom zou je zoiets doen? Begrijp Titan uiteraard dat hij er dan mee kapt.
sorry dat ik hier nog op reageer, maar had het nog niet gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
stefaneke schreef:
chicken schreef:
Als je jezelf niet in bedwang kan houden, moet je geen alcohol drinken. Simpel zat.


Maar wat als je je alcoholconsumptie niet in bedwang kan houden...?

Dan moet je afkicken


Dronken mensen zijn altijd degene die voor knokpartijen zorgen op feesten. < (of neuspoeders) Ik kots van de plaatselijke discotheken omdat het nog nooit is gebeurd dat het geen knokken is. Dronken mensen horen niet thuis op hardstyle feesten, ben je dat wel, gedraag je dan gewoon naar behoren. Respect is hedendaags ver te zoeken, ook in het hardstyle publiek. Overigens in de hele maatschappij is hiermee verziekt & een flink portie alcohol wordt het niet beter op.

Modedit: laatste keer, ontopic! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 2 kleine feitjes:

Vannacht Titan gesproken op Restylerz, hem wederom naar Necropsy gevraagd.. En waar hij eerder al aangaf dat hij in 2013 gereleased zou worden, zei hij nu nog van niks te weten.. Ze gaan de kick van de 1e versie gebruiken :) , en dan hangt het om het even of hij gereleased word. (Ik vrees van niet :() Maar de kicks worden dus gebruikt uit de 1e versie!

Ik gister zelf de intro van Radical Redemption heb gefilmd (Accumulated Filth) Vind dat namelijk een bazentrack :D , en dacht ik share m'n (goed gelukte (eigen mening) filmpje met jullie! :D

http://www.youtube.com/watch?v=PURhGPGx ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PP op Facebook:
Citaat:
On the way back from our gig in Belgium ! We got pulled over by the police for 160km speeding. Turned out they we're hardstyle fan. We gave them a CD and they let us go. Wow we just found out that the Police is your best friend.

Die CD van hun is dus blijkbaar meer waard dan de boete?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Beter gaven ze hun contract weg, konden ze er mee kappen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
PP op Facebook:
Citaat:
On the way back from our gig in Belgium ! We got pulled over by the police for 160km speeding. Turned out they we're hardstyle fan. We gave them a CD and they let us go. Wow we just found out that the Police is your best friend.

Die CD van hun is dus blijkbaar meer waard dan de boete?!


Corrupte wouten.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
PP op Facebook:
Citaat:
On the way back from our gig in Belgium ! We got pulled over by the police for 160km speeding. Turned out they we're hardstyle fan. We gave them a CD and they let us go. Wow we just found out that the Police is your best friend.


Dat is echt heel erg slim om zoiets online te zetten. -.- Hou het lekker voor jezelf en vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Hard Driver
While everyone is still chasing rabbits and eating eggs, I'll be in the studio with Substance One, cookin' up something really special! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
PP op Facebook:
Citaat:
On the way back from our gig in Belgium ! We got pulled over by the police for 160km speeding. Turned out they we're hardstyle fan. We gave them a CD and they let us go. Wow we just found out that the Police is your best friend.

Die CD van hun is dus blijkbaar meer waard dan de boete?!

Eerlijk gezegd kan ik hier echt mee lachen :lol: :lol: xd

Citaat:
Hard Driver
While everyone is still chasing rabbits and eating eggs, I'll be in the studio with Substance One, cookin' up something really special!


Kan nog best interessant worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat er weer nieuw leven wordt geblazen in het 'Reviews' gedeelte?
announces/contest-hardtraxx-reviews-t34699.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 09:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
Dear Fan,

Thank you for your registration!

You and a friend are welcome to join us at the D-Block & S-te-Fan and friends live broadcast on BE-AT.TV in Amsterdam (near Leidseplein). Please email us your name and surname to be added to the guest list. When your name has been added to the guest list you will receive a verification email and further details about the location.



Helaas kan ik niet, iemand zin om te gaan? Is morgen al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
D-Block & S-te-Fan
Tomorrow we will give an exclusive party in Amsterdam, where only 100 invited guests can be a part of. This show will be broadcasted LIVE on be @ tv. Together with us you will also find DJ Isaac , F8trix , Dj Adaro and Mc Villain

Let us know if you want to come and why, maybe we can put you and a friend on the list!

GRTZ DBSTF


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 095&type=1

Mensen die nog willen? Ik en Chicken zijn er iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer het via de officiele manier zou ik zeggen: http://scantraxx.com/news/d-block-s-te- ... e-attv/467

Citaat:
To be invited for this exclusive event you can send a email to [email protected]. Show us why you are one of the most dedicated fans and maybe we will invite you and a friend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Citaat:
D-Block & S-te-Fan
Tomorrow we will give an exclusive party in Amsterdam, where only 100 invited guests can be a part of. This show will be broadcasted LIVE on be @ tv. Together with us you will also find DJ Isaac , F8trix , Dj Adaro and Mc Villain

Let us know if you want to come and why, maybe we can put you and a friend on the list!

GRTZ DBSTF


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 095&type=1

Mensen die nog willen? Ik en Chicken zijn er iig :)



Ik ben er ook bij, gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn hier heel veel berichten verwijderd :huh:
Heeft iemand daar een verklaring voor? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Er zijn hier heel veel berichten verwijderd :huh:
Heeft iemand daar een verklaring voor? :)


Omdat die berichten niet relevant waren voor dit topic. Veel mensen storen zich aan de hoeveelheid offtopic berichten die hier ook in komen te staan, en die heb ik even opgeruimd. Als hier verder vragen over zijn dan kan dat via PM of e-mail, zo houden we het ontopic in dit topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:39 
 
Hardtraxx Elite

Adaro een remix aan het maken is, van welke plaat is nog onbekend.
Maar hij wordt voor het eerst op Qapital gedraaid;)
Vorige  1 ... 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen