Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Degos & Re-Done
Citaat:
Yeah ladz! Sup ya'll! we're in the final stages of this new track!
Yesterday we finished a chaos-like 2nd melo which gets me in to a "i will go fucking insane and i dont care what it looks like when other people look at me"!


:worship: :worship: :worship:

iMark schreef:
...
En Toneshifterz weer met zn 2'en zijn?
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4372_n.jpg


Mooi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Endymion
This week we've been working in the studio with Frequencerz! We're making a tune which fits in both our sets perfectly!

The track will be played for the first time at Qapital (06 April 2013 - Ziggodome, NL) somewhere at the end of their live-act. Go check that out!...it will go down HARD!



VET!

Wat...Endymion zijn echt de weg kwijt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
opaa schreef:
Endymion
This week we've been working in the studio with Frequencerz! We're making a tune which fits in both our sets perfectly!

The track will be played for the first time at Qapital (06 April 2013 - Ziggodome, NL) somewhere at the end of their live-act. Go check that out!...it will go down HARD!



VET!

Wat...Endymion is echt de weg kwijt :lol:


Fixed.
Ik weet dat ze met z'n tweeën zijn, maar het is een groep en dat is enkelvoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik weet dat ze met z'n tweeën zijn, maar het is een groep en dat is enkelvoud.


Drieën*
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Ik weet dat ze met z'n tweeën zijn, maar het is een groep en dat is enkelvoud.


Drieën*

Endymion is 1. Of het zou al Endymions of Endymionen of iets moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 19:32 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
... B-Front weer met Adaro in de studio zit


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Ik weet dat ze met z'n tweeën zijn, maar het is een groep en dat is enkelvoud.


Drieën*

Endymion is 1. Of het zou al Endymions of Endymionen of iets moeten zijn.

Zover ben ik ook nog wel -.- net een brainfreeze. Verbeter Chuk alleen in deze dat het er 3 zijn, niet 2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 19:38 
 
Hardtraxxer

Titan:

After a whole day making and tweaking for a perfect sound I got this...it's just the beginning...

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat klinkt weer... Hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Als je 'Year Of Summer' een toffe plaat vindt, dan wil je Maak 't of Kraak 't straks niet missen. 21.15 @ #538Radio!!!!

Twitter Mark Labrand, dj 538
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Als je 'Year Of Summer' een toffe plaat vindt, dan wil je Maak 't of Kraak 't straks niet missen. 21.15 @ #538Radio!!!!

Twitter Mark Labrand, dj 538


Brighter Day.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical Redemption
Citaat:
In 2 weeks, heading towards Mexico City, to kick off 'The Spell of Sin - Worldtour'. So excited! Mexico, are you ready? #TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee of iemand dit al wist maar die Justin Prime die samen met Showtek Cannonball heeft gemaakt was vroeger de helft van Abyss & Judge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Geen idee of iemand dit al wist maar die Justin Prime die samen met Showtek Cannonball heeft gemaakt was vroeger de helft van Abyss & Judge.

Judge ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
iMark schreef:
... B-Front weer met Adaro in de studio zit


Bron?


Zelfop Twitter, gesprek tussen B-Front en Audiofreq die plaatjes had gestuurd naar Adaro, en die had ze laten horen in ze studio aan B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Technoboy @ Facebook:

...Curious...?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze mogen daar wel eens een keer iets gaan doen aan die covers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Geen idee of iemand dit al wist maar die Justin Prime die samen met Showtek Cannonball heeft gemaakt was vroeger de helft van Abyss & Judge.

Die kop kwam me al bekend voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Audiofreq
Citaat:
In the studio with Ophidian today! This is his favourite hardware controller - a mouse! Gonna rip it up! :D

Afbeelding

Eerst Endymion en Freqz, en nu deze. Interessant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel vet, kunnen leuke dingen uitkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was eigenlijk al een tijdje bekend dat ze een collab zouden gaan doen :) ben zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Geen idee of iemand dit al wist maar die Justin Prime die samen met Showtek Cannonball heeft gemaakt was vroeger de helft van Abyss & Judge.

Judge ^^

Die kale toch :D

Audiofreq
Citaat:
In the studio with Ophidian today! This is his favourite hardware controller - a mouse! Gonna rip it up! :D

Afbeelding
Ben hier echt super benieuwd naar zeg, een bipolaire mafkees met een muzikaal genie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:13 
 

Zijn er ook linkse muizen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet in hoeverre een muis in staat is om een politieke mening te vormen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Zijn er ook linkse muizen? :D

Jazeker.
Vorige  1 ... 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen