Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Dat, en kleiner beginnen wellicht.


Tsjaa hoe kom je derop...

HardstyleForEvah schreef:
Maar dit is gewoon een organisatie die klein begon en steeds groter werd natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

[quote="Cruelty"']Maar hoe deden ze dat de eerste keer dan toen ze nog geen opbrengst van kaarten verkoop hadden.Een lening[/quote] :thumbup:

Maar goed was dus verbaast over die creme dela creme line up......bruut :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Dit en dat

Oeps, er overheen gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o
Citaat:
Playing this year's Dream Village festival, at the Theracords stage.
The agenda is filling up very well!
Now only for the thermometer to fill up aswell ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 02:45 
 
Donateur

Wist je dat...
Epic Goat in Zatox vs D-Block & S-Te-Fan - Madhouse zit?
Hoorde het net opeens toen ik hem is luisterde:

Op 0:16 & 0:48

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 03:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 03:41 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 05:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha sick :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 09:37 
 

Fuck nu is heel de track verpest, net zoals dat irritante kut gepraat van dat kindje in de break van K.Y.H.U. (NC rmx) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Fuck nu is heel de track verpest, net zoals dat irritante kut gepraat van dat kindje in de break van K.Y.H.U. (NC rmx) xd


Klopt, ik kan nou niet meer naar zulke tracks luisteren zonder aan die goat remix te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit. :lol:


haha, ik bij deze reclame op 0.24 seconden

http://youtu.be/bWaBgNLjCmY
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit. :lol:

Huh, zit daar ook een geit in?

Trouwens, bij 3:01 is ook een geit haha (Madhouse)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah heel scherp
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahaha wtf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
stefan_helmond schreef:
Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit. :lol:

Huh, zit daar ook een geit in?

Trouwens, bij 3:01 is ook een geit haha (Madhouse)

Nee, maar hier wel bij 0:47

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:

Citaat:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...

En even daarvoor had hij er al wat van gezegd:

Citaat:
Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!


Groot gelijk dat hij ermee kapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:

Citaat:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...

Citaat:
Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!


Groot gelijk dat hij ermee kapt!


Waardeloos volk... Waar zit je dan met je kop? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een trieste figuren daar in dat cafè zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
El Mare schreef:
Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:

Citaat:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...

Citaat:
Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!


Groot gelijk dat hij ermee kapt!


Waardeloos volk... Waar zit je dan met je kop? :mad:


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Groot gelijk dat hij ermee kapt!

Dit. Bier gooien doe je maar in een Apres Ski tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een klapmongool ben je dan zeg, groot gelijk dat ie er mee stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom naar titan? hij draait gewoon goed? of waren het gewoon dronken mafkezen? als je het dan toch doet, doe het dan naar je vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens bronnen op twitter zouden die kutblagen bier gegooid hebben, omdat ie te laat was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik keur het niet goed, ik begrijp best dat iemand zich niet kan inhouden. Maar 4x gooien... nee dat gaat er bij mij niet in.
Vorige  1 ... 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen