Tsjaa hoe kom je derop...wrote:Dat, en kleiner beginnen wellicht.
wrote:Maar dit is gewoon een organisatie die klein begon en steeds groter werd natuurlijk.
Tsjaa hoe kom je derop...wrote:Dat, en kleiner beginnen wellicht.
wrote:Maar dit is gewoon een organisatie die klein begon en steeds groter werd natuurlijk.
Oeps, er overheen gelezen.wrote:Dit en dat
Playing this year's Dream Village festival, at the Theracords stage.
The agenda is filling up very well!
Now only for the thermometer to fill up aswell
Klopt, ik kan nou niet meer naar zulke tracks luisteren zonder aan die goat remix te denken.wrote:Fuck nu is heel de track verpest, net zoals dat irritante kut gepraat van dat kindje in de break van K.Y.H.U. (NC rmx)
haha, ik bij deze reclame op 0.24 secondenwrote:Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit.
Huh, zit daar ook een geit in?wrote:Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit.
Nee, maar hier wel bij 0:47wrote:Huh, zit daar ook een geit in?wrote:Dat heb ik dus de hele tijd bij Haunter of the Dark, kut geit.
Trouwens, bij 3:01 is ook een geit haha (Madhouse)
En even daarvoor had hij er al wat van gezegd:Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...
Groot gelijk dat hij ermee kapt!Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!
Waardeloos volk... Waar zit je dan met je kop?wrote:Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...Groot gelijk dat hij ermee kapt!Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!
Dit.wrote:Waardeloos volk... Waar zit je dan met je kop?wrote:Titan is van het podium afgestapt nadat een stelletje randebielen bier naar hem zaten te gooien:
Sorry voor de liefhebbers dat ik eerder ben gestopt maar, 4 keer bier naar mij gooien gaat mij te ver...Groot gelijk dat hij ermee kapt!Cafe Bright Side @altijddegaafste. You don't throw beer to a dj. Where's is your fucking respect?!
Dit. Bier gooien doe je maar in een Apres Ski tent.wrote:Groot gelijk dat hij ermee kapt!