Is dit liedje een nieuwe van Wildstylez ? 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
Dit was echt geplanned. Dit is puur uitlokken op reactie...
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Kansloze actie? ze doen dit voor Warchild..wrote:Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
Trouwens echt super baaaas dat ze halo's draaien hahahahaha
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hij doelde natuurlijk ook het draaien van Halo's terwijl ze op de radio waren. Had je kunnen (Lees: moeten) weten.wrote:Kansloze actie? ze doen dit voor Warchild..wrote:Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Doelde inderdaad op halos.. Niks meer dan je collega's een oor aannaaien dit
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
blijf toch godsamme is positief of reageer lekker niet... het was voor een goed doel dus doe effe normaal
en van halo's ja daar kan je alleen om lachen, da iedereen weer zo gaat haten jesus zeg pff 
Wist je dat...veel mensen het verschil tussen je track elk uur op de radio hebben of eenmalig in een mix niet weten? En dat mensen blijkbaar net Bieber vs Bruno Mars oid achtige discussies over de hardstyle blijkbaar kunnen houden, ook hier?
Jij hebt ook echt het IQ van een varken hè?
Ik hoop / neem aan dat je het over Wildstylerz hebt, Tim?
-
S
Wat een kanloos volk, die zogenaamde "hardstyle lovers" op Facebook.
-
N
Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien
. Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
Had het inderdaad over de uitermatig kortzinnige reactie van wildstylerz
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 7 hours ago
Heerlijk genieten dit 
Bron?wrote:en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien.
-
N
Puur giswerk hahawrote:Bron?wrote:en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Het zou eens een keer niet zo zijn.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Snap jij het leven wel?wrote:Puur giswerk hahawrote:Bron?wrote:en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien.
pas even op met zulk soort info te strooien.wrote:Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien. Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
kneuzig? frontliner wilde de meest commerciele artiest uit de scene worden
hun draaien die plaat al een jaar zo live en nu is het dit da rot op uit nederland omdat je halo''s draait sjezus 
dat dus.wrote:kneuzig? frontliner wilde de meest commerciele artiest uit de scene wordenhun draaien die plaat al een jaar zo live en nu is het dit da rot op uit nederland omdat je halo''s draait sjezus
-
N
Ja inderdaad, want het is staatsgeheim.wrote:pas even op met zulk soort info te strooien.wrote:Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien. Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
Bij deze mijn excuses dan.
Neen, jij wel?wrote:Snap jij het leven wel?
Wie zegt dat Barry, Willem gebeld heeft? WIE? Nou dan, niemandwrote:Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien. Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
Geen valse info het web op slaan, krijg je gezeik mee.
Man man man...wie daar het cynische niet van inziet... :')wrote:Wie zegt dat Barry, Willem gebeld heeft? WIE? Nou dan, niemandwrote:Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien. Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
Geen valse info het web op slaan, krijg je gezeik mee.