Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Q
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
Is dit liedje een nieuwe van Wildstylez ? :sleep:
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Dit was echt geplanned. Dit is puur uitlokken op reactie...
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
dennisje030 wrote:Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
Kansloze actie? ze doen dit voor Warchild..

Trouwens echt super baaaas dat ze halo's draaien hahahahaha xd :lol:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
hotymoty wrote:
dennisje030 wrote:Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
Kansloze actie? ze doen dit voor Warchild..
Hij doelde natuurlijk ook het draaien van Halo's terwijl ze op de radio waren. Had je kunnen (Lees: moeten) weten.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Doelde inderdaad op halos.. Niks meer dan je collega's een oor aannaaien dit
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
blijf toch godsamme is positief of reageer lekker niet... het was voor een goed doel dus doe effe normaal :P en van halo's ja daar kan je alleen om lachen, da iedereen weer zo gaat haten jesus zeg pff :corn:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wist je dat...veel mensen het verschil tussen je track elk uur op de radio hebben of eenmalig in een mix niet weten? En dat mensen blijkbaar net Bieber vs Bruno Mars oid achtige discussies over de hardstyle blijkbaar kunnen houden, ook hier?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jij hebt ook echt het IQ van een varken hè?
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ik hoop / neem aan dat je het over Wildstylerz hebt, Tim?
S
Wat een kanloos volk, die zogenaamde "hardstyle lovers" op Facebook.
N
Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Had het inderdaad over de uitermatig kortzinnige reactie van wildstylerz
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Heerlijk genieten dit (L)
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Nerazzurro93 wrote:en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: .
Bron?
N
Stan wrote:
Nerazzurro93 wrote:en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: .
Bron?
Puur giswerk haha
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Het zou eens een keer niet zo zijn.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Nerazzurro93 wrote:
Stan wrote:
Bron?
Puur giswerk haha
Snap jij het leven wel?
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Nerazzurro93 wrote:Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
pas even op met zulk soort info te strooien.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
kneuzig? frontliner wilde de meest commerciele artiest uit de scene worden :lol: hun draaien die plaat al een jaar zo live en nu is het dit da rot op uit nederland omdat je halo''s draait sjezus :lol:
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Wildstylerz wrote:kneuzig? frontliner wilde de meest commerciele artiest uit de scene worden :lol: hun draaien die plaat al een jaar zo live en nu is het dit da rot op uit nederland omdat je halo''s draait sjezus :lol:
dat dus.
N
Rolofss wrote:
Nerazzurro93 wrote:Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
pas even op met zulk soort info te strooien.
Ja inderdaad, want het is staatsgeheim.

Bij deze mijn excuses dan.
hotymoty wrote:Snap jij het leven wel?
Neen, jij wel?
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Wie zegt dat Barry, Willem gebeld heeft? WIE? Nou dan, niemand
Geen valse info het web op slaan, krijg je gezeik mee.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
rakkietakkie wrote:
Wie zegt dat Barry, Willem gebeld heeft? WIE? Nou dan, niemand
Geen valse info het web op slaan, krijg je gezeik mee.
Man man man...wie daar het cynische niet van inziet... :')
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Heady gisteren: 'I respect the fact that you don't want to be played on the radio'. Niet dus, net een klein kind. xd