Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:49 
 
Hardtraxxer

Is dit liedje een nieuwe van Wildstylez ? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was echt geplanned. Dit is puur uitlokken op reactie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:55 
 
Hardtraxxer

Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:01 
 
Hardtraxx Elite

dennisje030 schreef:
Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee

Kansloze actie? ze doen dit voor Warchild..

Trouwens echt super baaaas dat ze halo's draaien hahahahaha xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
dennisje030 schreef:
Kansloze actie van die 2, donder lekker op uit Nederland en neem dat debiele kinderpubliek alsjeblieft mee

Kansloze actie? ze doen dit voor Warchild..

Hij doelde natuurlijk ook het draaien van Halo's terwijl ze op de radio waren. Had je kunnen (Lees: moeten) weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:06 
 
Hardtraxxer

Doelde inderdaad op halos.. Niks meer dan je collega's een oor aannaaien dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

blijf toch godsamme is positief of reageer lekker niet... het was voor een goed doel dus doe effe normaal :P en van halo's ja daar kan je alleen om lachen, da iedereen weer zo gaat haten jesus zeg pff :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat...veel mensen het verschil tussen je track elk uur op de radio hebben of eenmalig in een mix niet weten? En dat mensen blijkbaar net Bieber vs Bruno Mars oid achtige discussies over de hardstyle blijkbaar kunnen houden, ook hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij hebt ook echt het IQ van een varken hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop / neem aan dat je het over Wildstylerz hebt, Tim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:18 
 

Wat een kanloos volk, die zogenaamde "hardstyle lovers" op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:20 
 

Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had het inderdaad over de uitermatig kortzinnige reactie van wildstylerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk genieten dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: .

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:25 
 

Stan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: .

Bron?

Puur giswerk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

Het zou eens een keer niet zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:30 
 
Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Stan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: .

Bron?

Puur giswerk haha

Snap jij het leven wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.


pas even op met zulk soort info te strooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

kneuzig? frontliner wilde de meest commerciele artiest uit de scene worden :lol: hun draaien die plaat al een jaar zo live en nu is het dit da rot op uit nederland omdat je halo''s draait sjezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
kneuzig? frontliner wilde de meest commerciele artiest uit de scene worden :lol: hun draaien die plaat al een jaar zo live en nu is het dit da rot op uit nederland omdat je halo''s draait sjezus :lol:


dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:38 
 

Rolofss schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.


pas even op met zulk soort info te strooien.

Ja inderdaad, want het is staatsgeheim.

Bij deze mijn excuses dan.

hotymoty schreef:
Snap jij het leven wel?

Neen, jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.


Wie zegt dat Barry, Willem gebeld heeft? WIE? Nou dan, niemand
Geen valse info het web op slaan, krijg je gezeik mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Nee hoor. De enige kanslozen zijn de drie heren die daar staan. En natuurlijk Frontliner, die hypocriet loopt te verkondigen dat hij niet op de radio wil en dan de volgende dag Heady bellen om zn plaatje te draaien :sick: . Bah bah, hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word.


Wie zegt dat Barry, Willem gebeld heeft? WIE? Nou dan, niemand
Geen valse info het web op slaan, krijg je gezeik mee.


Man man man...wie daar het cynische niet van inziet... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heady gisteren: 'I respect the fact that you don't want to be played on the radio'. Niet dus, net een klein kind. xd
Vorige  1 ... 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen