Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

misschien was het villian of wildstylez wel en die dr niks van af wisten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht op het moment dat Q-Dance een campagne gaan houden zoals de KNVB

#ZonderNietGewensteHardstyleOp538GeenRespect

Nu serieus.
Wat een kut reactie van die twee. Als Frontliner niet wilt dat zijn track op de ether gedraaid wordt, accepteer het gewoon. Nu HHZ & WS de kans krijgen hem te fucken pakken ze het met beide handen aan.

Ik vergelijk het maar met het feit dat je in Wegmisbruikers niet herkenbaar op beeld wilt komen, maar dat ze het via via toch doen. Achterbaks as fuck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe er ook weer van een mug een olifant gemaakt wordt.
Kan dit topic nu weer voor Wist-je-datjes gebruikt worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:04 
 
Hardtraxx Elite

Frontliner is zelf ook schijnheilig. Titel alleen al van interview van hem op pf.
''Frontliners missie: Samen met het publiek de hardstyle-scene groot maken'' even geciteerd uit het interview > De Psyko Punkz zorgden er deze week voor dat mijn nieuwe track 'Halos' op 3FM afgespeeld werd, dit radiostation besteedt ieder weekend aandacht aan hardstyle.
Mijn tracks worden zo nu en dan ook al op verschillende grote radiostations gedraaid. Nog niet echt met regelmaat en ook niet overdag, maar het begin is er.
Zoiets is natuurlijk een hele positieve ontwikkeling voor ons!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 je snapt toch zelf ook wel dat mensen met een IQ zoals jij dat soort dingen serieus kunnen interpreteren en dat er op die manier kansloze roddels ontstaan. Misschien is het verstandig om voortaan je mond te houden als je niet weet te functioneren in de grote mensen wereld.

Wat die 'beef' betreft, kinderachting van HHZ en WS. Misschien als joke bedoelt, maar de 'Facebook fans' vatten het in ieder geval niet zo op. Waarvan de meeste overigens ook erg kortzichtig en kansloos reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Hoe er ook weer van een mug een olifant gemaakt wordt.
Kan dit topic nu weer voor Wist-je-datjes gebruikt worden?

Graag. Vanaf hier onder graag iets meer nieuwtjes. Dank u wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Frontliner is zelf ook schijnheilig. Titel alleen al van interview van hem op pf.
''Frontliners missie: Samen met het publiek de hardstyle-scene groot maken'' even geciteerd uit het interview > De Psyko Punkz zorgden er deze week voor dat mijn nieuwe track 'Halos' op 3FM afgespeeld werd, dit radiostation besteedt ieder weekend aandacht aan hardstyle.
Mijn tracks worden zo nu en dan ook al op verschillende grote radiostations gedraaid. Nog niet echt met regelmaat en ook niet overdag, maar het begin is er.
Zoiets is natuurlijk een hele positieve ontwikkeling voor ons!'


Zijn mening daarover kan veranderen na verloop van tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals, nieuwtjes aub. Beetje klaar met deze discussie nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chain Reaction
BOMB....just that! more info very soon ( I wish I could tell you ) #music

Frequencerz
Today we start in the studio and after that we are having a photo shoot for something new! More info about that really soon..

Crypsis

Home after a loooong studio day with Ran-D!! Made some great progress on the Fantasy Island Festival anthem.
Tomorrow another studio session with Radical Redemption.
Time to catch some sleep! Goodnight y'all!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

29 April de release van FUSION 170 : Slim Shore & Focuz - Wauw! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stukje interview van gister.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz: "blabla"
Idioot: "Dit is Wildstylez die je hoort"
Headhunterz: "Nee dit is Headhunterz Wuahauwhauhaw"

Tot zover de interesse van de nationale media. Afgezet en verder gegaan met m'n leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:22 
 

Ik vond dat interview ook niet zo heel boeiend. Ik had wel graag hun gezichten willen zien toen ze Halos erin gooide.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Zany ‏@DjZany 5m
Busy in the studio finishing a new collab!
Zany & Mc Nolz - Dark Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:36 
 
Hardtraxxer

Wildstylez schreef:
Received some great news today!!! #happy


Ik denk het decibel anthem, alhoewel het een beetje vroeg daarvoor is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Wildstylez schreef:
Received some great news today!!! #happy


Ik denk het decibel anthem, alhoewel het een beetje vroeg daarvoor is


Volgens mij wordt dat rond deze tijd al wel aan de artiest doorgegeven voor zulke grote evenementen. Zijn ook al met boekingen bezig volgens mij, dus dat gaat wel hand in hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik mezelf toch geïrriteerd aan dat interview, dit slaat toch alles :mad: Namen verkeerd zeggen, en voorbereid je zelf eens een keer voor. 'what happened' 'zwarte housen hahaahhhahahha' 'Het is toch bizar wat er met HS gebeurt, het wordt helemaal kapot gedraaid op de radio' Ik dacht dat hij zou zeggen 'het wordt helemaal kapot gemaakt'. Waar gaat dit heen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Wat heb ik mezelf toch geïrriteerd aan dat interview, dit slaat toch alles :mad: Namen verkeerd zeggen, en voorbereid je zelf eens een keer voor. 'what happened' 'zwarte housen hahaahhhahahha' 'Het is toch bizar wat er met HS gebeurt, het wordt helemaal kapot gedraaid op de radio' Ik dacht dat hij zou zeggen 'het wordt helemaal kapot gemaakt'. Waar gaat dit heen...


Ja tuurlijk zegt Headhunterz over z'n eigen muziek, waarvan hij zelf zegt dat het helemaal niet is aangepast voor de radio, maar waarvan hij wel wil dat het op de radio komt, dat het hardstyle kapot maakt omdat het op de radio komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers via OWSLA
We're sooooo f&cking proud to announce that we will release, together with Showtek, a track on skrillex's label OWSLA. Check out the first preview !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We kennen Noisecontrollers toch allemaal als een duo dat hardstyle produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
patrickjeb schreef:
LucR schreef:
We kennen Noisecontrollers toch allemaal als een duo dat hardstyle produceert?

Is Get Loose een Hardstyle nummer?


Are u serious?

Het is een vraag. Ik zeg niet dat het zo is.

Jij beweert, omdat NC een HS duo is, dat er ook info van hun hier moet komen als het niet over Hardstyle gaat.

Maargoed, over wat wel en niet hier moet is al vaak een discussie geweest en nooit komen we er uit.

Laten we het dus maar weer bij Wist-Je-Datjes houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Laten we het dus maar weer bij Wist-Je-Datjes houden

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption op Facebook:

Could people please have some more respect? Having your own opinion, ok. But, what I'm reading on the internet the couple of days, the F&@k!

Swearing with diseases, it's terrible. Grow up, please!

:worship:

De soap mag nu indd wel weer stoppen, wat een jankerds op Facebook zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
3 tracks in the top 5 at hardstyle.com!! Great!! Thnks for the support


Misschien niet echt boeiend voor iedereen, maar ik zelf vond dit wel het posten waard
Vorige  1 ... 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen