Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat is die gast toch 'Psycho' :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Jack of Sound
Citaat:
Working with my man B-Front ( @djbfront ) on Our Curse in the studio today, this'll be huge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Jack of Sound
Citaat:
Working with my man B-Front ( @djbfront ) on Our Curse in the studio today, this'll be huge!

Was van de week zo blij dat ze het weer gingen op pikken, deze plaat.
Misschien wel een van mijn favorieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:09 
 
Hardtraxx Elite

StephanKetz schreef:
Pasquale Rotella praat over Electric Daisy Carnival Las Vegas 2013:
Citaat:
We’€™re actually going to have a hardstyle act play on our mainstage, which has never been done in the United States. We’€™re going to experiment.

http://www.inthemix.com.au/features/548 ... le_Rotella

Zoiesow Headhunterz, daarom staat ie niet op Defqon 2013 mainstage op zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
StephanKetz schreef:
Pasquale Rotella praat over Electric Daisy Carnival Las Vegas 2013:
Citaat:
We’€™re actually going to have a hardstyle act play on our mainstage, which has never been done in the United States. We’€™re going to experiment.

http://www.inthemix.com.au/features/548 ... le_Rotella

Zoiesow Headhunterz, daarom staat ie niet op Defqon 2013 mainstage op zaterdag!

Ja Zowiezsow
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met The Geminizers:

http://themagicshow.nl/the-magic-show-b ... izers.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Wildstylez en Headhunterz draaien nu bij 538 voor warchild met MC Villain.

http://www.538voorwarchild.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:08 
 

Laurensss schreef:
Wildstylez en Headhunterz draaien nu bij 538 voor warchild met MC Villain.

http://www.538voorwarchild.nl/

Lol ga ik kijken. Check die kinderen. Wel gaaf hoor. Beste muziek ooit die ik heb gehoord op radio. Hoor ik daar dat ze Soundwaves teasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Hoor ik daar dat ze Soundwaves teasen?

Wat denk je nou zelf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allemememachies! Wat wordt er slecht gedraaid! Ik ben normaal echt fan van HHZ en WS, maar dit is echt verschrikkelijk. De overgang van Psychedelic naar I see stars, slaat helemaal nergens op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat daar wel harder los dan op de main van defqon btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die 't opneemt trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ze liggen vaak naast xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:20 
 

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hoor ik daar dat ze Soundwaves teasen?

Wat denk je nou zelf :lol:

Wat denk je nou zelf? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Haha ze liggen vaak naast xD

Inderdaad en villain is strontirritant zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahha deze helden draaien gewoon even Frontliner - Halo's op de radio :thumbsup: :bomb: :thumbup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxxer

Haha gister die hele discussie dat Frontliner Halo's niet op de radio wil.

En nu zijn ze live op de radio, en het eerste wat ze draaien is Halo's :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha ik moest ook lachen, ook iets van 5x dat ze live op de radio zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een mixwerk. Nouja mixwerk. Mn iTunes doet t beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:38 
 
Hardtraxxer

ja hahaha vond het wel een goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
hahahha deze helden draaien gewoon even Frontliner - Halo's op de radio :thumbsup: :bomb: :thumbup: :worship:



Nu al flame van het jaar. Villain legt het stil en zegt we zijn live op de radio nu. En dan doen ze dit. Zie ze genieten.

Vindt dit wel een geniale actie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
p-stylez schreef:
hahahha deze helden draaien gewoon even Frontliner - Halo's op de radio :thumbsup: :bomb: :thumbup: :worship:



Nu al flame van het jaar. Villain legt het stil en zegt we zijn live op de radio nu. En dan doen ze dit. Zie ze genieten.

Vindt dit wel een geniale actie. :thumbsup:


Ben benieuwd naar Fronti zijn reactie :S
Als hij slim is laat hij dat gewoon lopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele lage steek onderwater van die 2. Kun je niet goedmaken zoiets.
Stelletje amateur geldwolfjes dat het zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel flauw als dit echt zo gepland is door die 2.
Vorige  1 ... 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen