Nee dat lijkt me niet
wrote:Nee dat lijkt me niet
wrote:Fuck yeah een collab met z'n oma!wrote:Made a new kick with grandma today
wrote:Nee dat lijkt me niet
wrote:Fuck yeah een collab met z'n oma!wrote:Made a new kick with grandma today
Dirty Workz is ook nog maar het enigste mainstream label dat 3/4 trackers released..wrote:Lekkere binnenkomer voor Ruthless. Direct een 4-tracker! zouden ze bij meer labels moeten doen!
Nou, 4-trackers heb ik al een tijdje niet meer gezien. Maar ze releasen nog heel netjes. DWX begint ook steeds meer te groeien, er komen steeds meer artiesten erbij en de releases spreken mij ook steeds meer aan (uitzonderingen daargelaten)wrote:Dirty Workz is ook nog maar het enigste mainstream label dat 3/4 trackers released..wrote:Lekkere binnenkomer voor Ruthless. Direct een 4-tracker! zouden ze bij meer labels moeten doen!
haha mooi gesproken ! Dat DWX Anarchy valt me ook tegen, Phuture Noize steekt daar echt met kop en schouders bovenuit, Deepack, Stereotuners het is allemaal niet echt wat (meer)wrote:Haha DWX is voor mij echt een vergaarbak van alle artiesten die me geen reet boeien. Past Ruthless ook weer mooi bij!
wrote:On my way to Mr. E-Force to work on the final collab for my upcoming album! Prepare for some massive sounds!!
Today with Mr Radical Redemption in the studio for his new album!!
Later today a little preview !!
wrote:E-ForceToday with Mr Radical Redemption in the studio for his new album!!
Later today a little preview !!

Great responses on the EDITS we did for Reverze!Let's say... you get them ALL for FREE once our facebook page hits 50.000 Likes... Deal?
collabs met frequencerz & E-force ben ik benieuwd naar, had ook wel graag een collab tussen adaro en headhunterz gezienwrote:Wat kunnen we in de toekomst verwachten van Adaro?
Leuke samenwerkingen, remixen en solotracks! Momenteel ben ik bijvoorbeeld druk bezig in de studio met B-Front. Binnenkort zal er meer nieuws over volgen. Verder staan er samenwerkingen gepland met Brennan Heart, E-Force, Frequencerz en natuurlijk weer met Digital Punk. Ook met Ran-D blijven de Gunz For Hire samenwerkingen gewoon doorgaan de komende tijd.