Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
JVDM schreef:
Vind jij, want ik heb Radical Redemption altijd al leuker gevonden dan In-Phase.

Kwalitatief was het zeker niet goed. Al helemaal niet vergeleken met de voorgaande MiM releases.
In-Phase - Day One (2009)
In Phase - The Sciencist
In-Phase Meets Phrantic - Instruments
Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival
vond jij niet goed?

Die vind ik wel goed, maar dat veranderd niets aan het feit dat ik Radical Redemption altijd al leuker heb gevonden dan In-Phase.

-------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:20 

Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
rakkietakkie schreef:
In-Phase is niet Je-van-het zeg maar. Ze zijn qua optreden prima, leuke booking maar verder...

Ik vind het ook niet je-van-het, maar als je ziet wat RR tot nu toe heeft gereleased is In-Phase gewoon beter.
De stijl kan je niet liggen maar dat is een ander verhaal. De nieuwe RR's kan ik nog niet over oordelen met deze kwaliteit previews.

niet dat ik hardstyle in hokjes wil plaatsen... maar denk dat je RR niet met IP moet vergelijken... is nogal verschil tussen pling pling of bonk bonk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:33 

Hardtraxx Elite

*facepalm* Zeg ik dat het een house is en het ander breakcore dan?

Ik zeg toch alleen dat die 2 stijlen niet vergelijkbaar zijn.. Dat is Delete met DBSTF vergelijken... Hard tegen soft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:59 

Afbeelding

Het wordt een duivels anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:17 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:30 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Vind jij, want ik heb Radical Redemption altijd al leuker gevonden dan In-Phase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:44 

Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Spablauw schreef:

Want?

Ik gok op de 666 likes :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:45 

Hardtraxx Elite

In-Phase heeft zoveel tracks omdat ze niet veel releases toegewezen krijgen en dat is geen reden om als producer stil te blijven zitten snap je? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

bobvdvalk schreef:
JVDM schreef:

Ik had het toch niet over leuker. Ik vind het beide niet zo veel aan, maar dat betekent niet dat RR kwalitatief beter is dan In-Phase ook al vind jij dat leuker. Radical heeft gewoon wat geluk gehad dat hij goed was ontvangen. Vooral door de support van Crypsis. Mijn inziens is hij zwaar overgewaardeerd. Zijn tracks steken gewoon niet goed in elkaar en daardoor klinkt het thuis heel slecht. Ik hoor hier ook van vele dat het een grote wall of bas is live. Zijn nieuwe tracks kinken wel veel beter hij boekt ook veel vooruitgangen. Jammer genoeg staat hij op bijna elk 'raw' feest terwijl hij tot nu toe weinig heeft klaargemaakt. Zijn livesets zijn ook niet je-van-het veel eigen werk en afentoe een Crypsis of Titan nummer er door.
In-Phase daarentegen is veel diverser zowel de wat vrolijke als de duistere hardstyle. Diversiteit is hier toch belangrijk op hardtraxx? Iets wat RR totaal niet is. In-Phase is ook niet mijn favoriete producer/dj maar zijn sets zijn veel diverser dan die van Radical.
Dat jij RR leikleur vind heeft met smaak te maken. Niet met kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:00 

Hardtraxx Elite

Leuk dit wist je dat topic. Nutteloze kut discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:03 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar geef ik geen fuck om hoe goed het kwalitatief gezien wel niet in elkaar zit, of zie je dat niet terug in alle posts over In-Phase en Radical Redemption?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:23 

Hardtraxxer

Ontopic dames
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:51 

Hardtraxx Veteran

Tijdje geleden stond hier dat Paul Elstak een tent in Rotterdam (Saint Tropez) om zou gaan toveren tot een hardcore/hardstyle/jump/whatever club. Is ook een aantal weken open geweest, maar ik hoorde net dus op Radio Rijnmond dat het concept alweer stop wordt gezet. Het is elk weekend stervensdruk en daar is gewoon geen ruimte voor. Paul Elstak zal nu gewoon feesten gaan organiseren in clubs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 11:17 

Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:

Motiveer je mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 11:25 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Motiveer je mening?

Nee, post wist-je-dat-jes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 11:35 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Motiveer je mening?

Nou vooruit. Wat boeit het 'ons', de mensen die in dit topic kijken voor daadwerkelijke nieuwtjes, dat iemand Radical Redemption kwalitatief slechter vindt dan In-Phase? Het is leuk om te weten dat In-Phase veel tracks heeft klaar liggen. Dat het eventueel een album zou kunnen zijn is een leuke speculatie, maar daarmee is het ook wel gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 13:41 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Tijdje geleden stond hier dat Paul Elstak een tent in Rotterdam (Saint Tropez) om zou gaan toveren tot een hardcore/hardstyle/jump/whatever club. Is ook een aantal weken open geweest, maar ik hoorde net dus op Radio Rijnmond dat het concept alweer stop wordt gezet. Het is elk weekend stervensdruk en daar is gewoon geen ruimte voor. Paul Elstak zal nu gewoon feesten gaan organiseren in clubs. :P

Inderdaad heel erg raar aangezien Panic, Paul Elstak en Darkraver daar residents waren. Was er 1 keer geweest maar echt stervens druk en dat op een donderdag avond. Normaal is er nog geen 30 man te vinden.

Hier reactie van Paul Elstak zelf:

Citaat:
Helaas moet ik mededelen dat Saint Tropez vanwege omstandigheden per direct stopt met de hardere stijlen. Vanavond zal de oude programmering weer te horen zijn. Geen hardere stijlen dus. Dit ligt buiten mijn macht. De eigenaar heeft dit besluit genomen en het net aan mij kenbaar gemaakt. Morgen is er meer duidelijkheid. Excuses voor de mensen die vanavond van plan waren om naar Saint Tropez te komen.

Beste mensen, morgenavond heb ik een afspraak met St. Tropez. Maandag zal er een uitleg naar buiten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:13 

Hardtraxx Veteran

Het Frequence Outdoor Anthem is geproduceerd door Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:

Het loopt té goed, dus stopzetten? Liever verlies lijden dan een paar mensen entree weigeren? >.<
Ben benieuwd naar wat de uitleg is, want 'geen ruimte' lijkt me niet echt een probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:28 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Het loopt té goed, dus stopzetten? Liever verlies lijden dan een paar mensen entree weigeren? >.<
Ben benieuwd naar wat de uitleg is, want 'geen ruimte' lijkt me niet echt een probleem :P

Ik zie het probleem hier ook niet in. Ik was er zelf de eerste zaterdag nadat het open was en heb het super gehad. Alleen maar liefhebbers en net genoeg bewegingsruimte (ik weet niet hoe druk het wel niet was in de tweede week).

Hoe dan ook erg jammer en ik hoop dat er een andere initiatiefnemer is die wel over een locatie beschikt die groot genoeg is, want St Tropez is daar ook gewoon niet voor gebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:37 

Hardtraxx Veteran

Tja, Saint Tropez is ook echt maar een hele kleine tent hoor, kan volgens mij nog geen 100 man in :P had ook begrepen dat afgelopen zaterdag de halve feyenoord hooligan aanhang aanwezig was en dat die het niet zo leuk vonden dat ze niet naar binnen konden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of het hier al staat. Maar je kan tegenwoordig Hard Driver voor een live act boeken met helm. Of als gewone act zonder helm.

Bron: Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Weet niet of het hier al staat. Maar je kan tegenwoordig Hard Driver voor een live act boeken met helm. Of als gewone act zonder helm.

:lol:

Doe die helm toch gewoon af joh. Voegt niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:06 

Donateur

:lol: Laatste drie nieuwtjes die ik over hem heb gelezen gingen over het wel/niet dragen van een helm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:37 

Donateur

En dat ie met zn oma een collab maakt..
Vorige  1 ... 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen