bobvdvalk wrote:JVDM wrote:
Vind jij, want ik heb Radical Redemption altijd al leuker gevonden dan In-Phase.
Ik had het toch niet over leuker. Ik vind het beide niet zo veel aan, maar dat betekent niet dat RR kwalitatief beter is dan In-Phase ook al vind jij dat leuker. Radical heeft gewoon wat geluk gehad dat hij goed was ontvangen. Vooral door de support van Crypsis. Mijn inziens is hij zwaar overgewaardeerd. Zijn tracks steken gewoon niet goed in elkaar en daardoor klinkt het thuis heel slecht. Ik hoor hier ook van vele dat het een grote wall of bas is live. Zijn nieuwe tracks kinken wel veel beter hij boekt ook veel vooruitgangen. Jammer genoeg staat hij op bijna elk 'raw' feest terwijl hij tot nu toe weinig heeft klaargemaakt. Zijn livesets zijn ook niet je-van-het veel eigen werk en afentoe een Crypsis of Titan nummer er door.
In-Phase daarentegen is veel diverser zowel de wat vrolijke als de duistere hardstyle. Diversiteit is hier toch belangrijk op hardtraxx? Iets wat RR totaal niet is. In-Phase is ook niet mijn favoriete producer/dj maar zijn sets zijn veel diverser dan die van Radical.
Dat jij RR leikleur vind heeft met smaak te maken. Niet met kwaliteit.