Rawbin schreef:
Tijdje geleden stond hier dat Paul Elstak een tent in Rotterdam (Saint Tropez) om zou gaan toveren tot een hardcore/hardstyle/jump/whatever club. Is ook een aantal weken open geweest, maar ik hoorde net dus op Radio Rijnmond dat het concept alweer stop wordt gezet. Het is elk weekend stervensdruk en daar is gewoon geen ruimte voor. Paul Elstak zal nu gewoon feesten gaan organiseren in clubs.

Inderdaad heel erg raar aangezien Panic, Paul Elstak en Darkraver daar residents waren. Was er 1 keer geweest maar echt stervens druk en dat op een donderdag avond. Normaal is er nog geen 30 man te vinden.
Hier reactie van Paul Elstak zelf:
Citaat:
Helaas moet ik mededelen dat Saint Tropez vanwege omstandigheden per direct stopt met de hardere stijlen. Vanavond zal de oude programmering weer te horen zijn. Geen hardere stijlen dus. Dit ligt buiten mijn macht. De eigenaar heeft dit besluit genomen en het net aan mij kenbaar gemaakt. Morgen is er meer duidelijkheid. Excuses voor de mensen die vanavond van plan waren om naar Saint Tropez te komen.
Beste mensen, morgenavond heb ik een afspraak met St. Tropez. Maandag zal er een uitleg naar buiten komen.