Prime Suspects staan nog steeds als spoontechnicians op de spoontech site. zie in dat bericht ook alleen iets over bookingen staan en dan een sys-x release.wrote:Ik zie niet zoveel in Prime Suspects, beter signen ze Main Concern daar. Die is al een heel stuk verder en heeft ook echt een eigen sound. Anders ook wel wat voor Theracords.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
is nog niet bekend toch?wrote:Main Concern heeft al bij Spoon getekend
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Prime Suspects hebben alleen getekend bij Cardiac bookings, de release is een guest release. Dus ze hebben geen exclusiviteit getekend bij Sys-x.
Ligt het aan mij of is er geen enkele bijdrage van Radical te horen in dat stukje?
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Ligt niet aan jou, ik hoor ook niks van Radicalwrote:Ligt het aan mij of is er geen enkele bijdrage van Radical te horen in dat stukje?
TDMS @DarkMenaceShow
@RealHsRadio ! Tonight starting 2100, @StephanieDeejay @DarkMenaceShow , Don't miss it and be sure to check it... http://fb.me/2bpWm2b8x
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 11 days ago
Voor degenen die zich nog niet hebben ingeschreven, de Theracords Maart nieuwsbrief: http://theracords.com/newsletter/March2013.html
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:Voor degenen die zich nog niet hebben ingeschreven, de Theracords Maart nieuwsbrief: http://theracords.com/newsletter/March2013.html
Respect.wrote:Dit is mijn eerste post sinds ik het onderschrift met de tekst 'Tonecancers' zag
Dit is voorlopig ook weer mijn laatste.
Laterrrr
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Voor z'n album misschien?:: AUDIOFREQ :: @audiofreqdjOphidian @djOphidian@djOphidian actually... U wanna do something?:: AUDIOFREQ :: @audiofreqdj@audiofreqdj what's on your mind?Ophidian @djOphidian@djOphidian 165bpm craziness:: AUDIOFREQ :: @audiofreqdj@audiofreqdj I'm totally down for it amigo.Ophidian @djOphidian@djOphidian imma hit u up tomorrow with dates yeh?@audiofreqdj Do that!
Ik zag hem ja, lijkt me een hele aparte collab
maar aan een bepaalde kant best interessant
Nee joh, juist boeiend. Ik probeer de laatste tijd om mensen niet te beoordelen op eerdere prestaties, maar het gewoon steeds neutraler te benaderen. (Klinkt wel heel correct zegwrote:Sneu dit.
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 11 days ago
oja dat is waar ook.wrote:wrote:Voor degenen die zich nog niet hebben ingeschreven, de Theracords Maart nieuwsbrief: http://theracords.com/newsletter/March2013.htmlRespect.wrote:Dit is mijn eerste post sinds ik het onderschrift met de tekst 'Tonecancers' zag
Dit is voorlopig ook weer mijn laatste.
Laterrrr
tnx voor de reminder man.
/opaa out
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Niks sneu aan, kan leuk uitpakken. Audiofreq kan erg divers zijn.wrote:Sneu dit.
Over Audiofreq gesproken:
Audiofreq
Prepping my next EP!
Ook direct de reden dat ik dit wel wil volgen. Ophidian is een absolute held en ik weet dat hij zich niet aan torenhoge pitchkicks gaat wagen. Audiofreq is nou niet echt mijn favo producer, verre van maar met tracks als The Otherside laat hij wel zien veelzijdig te zijn, en volgens mij zit daar nog veel meer (absurde) creativiteit in dan we tot nu toe hebben mogen horen. Daarnaast willen ze bezig met een 165 bpm plaat bezig dus zal het geen halve HS plaat worden.wrote:Niks sneu aan, kan leuk uitpakken. Audiofreq kan erg divers zijn.wrote:Sneu dit.
Nee, ik wil dit wel ff volgen
Nu je het zegt ja, die was ik alweer vergeten maar daar heb ik me ook meermaals over verbaasd destijds. Niet eens zo'n heel erg gek plaatje ook, zeker niet als je hun HS roots meeneemt.wrote:Ook zeker niet de eerste keer dat Audiofreq zich waagt aan een hardcore nummer
View on YouTube
Maar laten we maar weer OT gaan
@djtechnoboy
So tell me: it is gonna be "A Kay A Freq-nique A Kay A Tweek-nique"? @DaTweekaz
A-Kay-A (Da Tweekaz Remix)?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Noooooooowrote:@djtechnoboy
Komt er geen album meer ofzo? Heb ik iets gemistwrote:Over Audiofreq gesproken:Audiofreq
Prepping my next EP!
-
S
Audiofreq produceert gewoon een vorm van hardcore onder één van zijn vele aliassen.wrote:Nu je het zegt ja, die was ik alweer vergeten maar daar heb ik me ook meermaals over verbaasd destijds. Niet eens zo'n heel erg gek plaatje ook, zeker niet als je hun HS roots meeneemt.wrote:Ook zeker niet de eerste keer dat Audiofreq zich waagt aan een hardcore nummer
View on YouTube
Maar laten we maar weer OT gaan
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Inderdaad een plaat waar ze vanaf moeten blijven!wrote:Noooooooowrote:@djtechnoboy
Miami Belch zie ik wel een keer graag geremixed, al dan niet door Da Tweekaz