... Year of Summer net te horen was in het Jeugdjournaal.
Haha,
Was ook geweldig om er met carnaval kinderen van groep 4 enzo de polonaise er op te zien doen
Zo oud ben jij zelf dus ook nog niet (neem ik aan).hardstyle4life wrote:... Year of Summer net te horen was in het Jeugdjournaal.
Dat is vaak bij Delete, Kicks gaan hard maar wat betreft sounds is het altijd een erg lege plaatAFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Less is more.Nuracore wrote:Dat is vaak bij Delete, Kicks gaan hard maar wat betreft sounds is het altijd een erg lege plaatAFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Ja maar dat is geen excuus voor een te lege plaat.Wesz91 wrote:Less is more.Nuracore wrote:Dat is vaak bij Delete, Kicks gaan hard maar wat betreft sounds is het altijd een erg lege plaatAFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Fuzzylogic wrote:Delete wrote:I'll be giving away Formula (2012 Edit) when I reach 4000 likes on my Facebook fan page! So please share and help me reach this milestone =)
https://www.facebook.com/deletedjproducer
View on YouTube![]()
![]()
Wist je dat ... Topic (Producers Corner) ?Alphix wrote:Er is eindelijk eem VST alternatief voor Logic's Clip Distortion.
http://goliathsounds.com/venm.html
Wups, kon hem in al m'n blijheid niet vinden :ppatrickjeb wrote:Wist je dat ... Topic (Producers Corner) ?Alphix wrote:Er is eindelijk eem VST alternatief voor Logic's Clip Distortion.
http://goliathsounds.com/venm.html
Ja idd, Year of Summer geeft me wel een academisch doctoraal gevoel.AFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Kijk er wel naar uit, wie weet weten ze me te boeien, en al helemaal benieuwd naar die collabStereorockerz wrote:D-Block & S-te-Fan gaan deze week een collab doen met Noisecontrollers vertelden ze op Dancefair
Album staat overigens ook al vast
Daar zit nog een idee achter. Dit nummer geeft voor mij geen enkele indicatie dat deze jongen talent heeft. Dit is gewoon een kwestie van weten hoe je een harde kick maakt, niks met talent te maken. Zit totaal geen sfeer in dit nummer. Dit vind ik nou een 13 in dozijn nummer.urbandesigner wrote:Ja idd, Year of Summer geeft me wel een academisch doctoraal gevoel.AFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Hou toch op man :')Nerazzurro93 wrote:De kwaliteit van een track hangt gewoon af van de mate waarin iemand een track goed vindt. Er bestaat geen handboek voor hoe je kicks of leads maakt. Het heeft te maken met smaak. Delete is naar mijn mening pure kwaliteit omdat hij doet wat ik wil. Daarom vind ik hem een goede peoducer en Wildstylez bijvoorbeeld slecht.
Dat is jou mening, maar kwaliteit kan voor iemand anders weer wel te maken hebben met sound design, etc.Daveytl wrote:Klopt helemaal, kwaliteit heeft niks te maken met sound design of allemaal van dat soort moeilijke termen maar puur met smaak.
Year of summer is juist het overduidelijke 13 in een dozijn nummer. Zelfde kick melodie en zeikerige vocalen zoals elk "zomers" hardstyle nummer. Terwijl Delete zich juist van de massa onderscheid door een goed hard concept neer te zetten, dat elementen heeft van early hardstyle.AFCA wrote:Daar zit nog een idee achter. Dit nummer geeft voor mij geen enkele indicatie dat deze jongen talent heeft. Dit is gewoon een kwestie van weten hoe je een harde kick maakt, niks met talent te maken. Zit totaal geen sfeer in dit nummer. Dit vind ik nou een 13 in dozijn nummer.urbandesigner wrote:Ja idd, Year of Summer geeft me wel een academisch doctoraal gevoel.AFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Kwaliteit is wel Sound Design en Mastering, iedereen met hersens weet dat.Phase 2 wrote:Dat is jou mening, maar kwaliteit kan voor iemand anders weer wel te maken hebben met sound design, etc.Daveytl wrote:Klopt helemaal, kwaliteit heeft niks te maken met sound design of allemaal van dat soort moeilijke termen maar puur met smaak.
Obviously was ik daar sarcastisch. Slaat helemaal nergens op wat die Nerrazzurro weer uitkraamt.Phase 2 wrote:Dat is jou mening, maar kwaliteit kan voor iemand anders weer wel te maken hebben met sound design, etc.Daveytl wrote:Klopt helemaal, kwaliteit heeft niks te maken met sound design of allemaal van dat soort moeilijke termen maar puur met smaak.