AFCA schreef:
urbandesigner schreef:
AFCA schreef:
Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
Ja idd, Year of Summer geeft me wel een academisch doctoraal gevoel.
Daar zit nog een idee achter. Dit nummer geeft voor mij geen enkele indicatie dat deze jongen talent heeft. Dit is gewoon een kwestie van weten hoe je een harde kick maakt, niks met talent te maken. Zit totaal geen sfeer in dit nummer. Dit vind ik nou een 13 in dozijn nummer.
Year of summer is juist het overduidelijke 13 in een dozijn nummer. Zelfde kick melodie en zeikerige vocalen zoals elk "zomers" hardstyle nummer. Terwijl Delete zich juist van de massa onderscheid door een goed hard concept neer te zetten, dat elementen heeft van early hardstyle.
De jongen heeft wel degelijk talent, als je binnen 1/2 jaar zo veel support krijgt en niet eens in Nederland woont. Waar wildstylez toch wel 3/4 jaar over heeft gedaan, die wel in nederland woont. En in nummers als Advanced Technology, Syndrome, Eden, Pulse en The Reaper zit wel degelijk een goeie duistere sfeer in.
Ik durf te wedden dat je hem ook nog nooit live hebt meegemaakt. En dat een nummer minder sounds heeft, heeft ook een reden, daar versterkt hij juist andere elementen van het nummer mee, zoals de drive en de ruige sound. Liever een simpelere doeltreffende sound wat tenminste echt focust op HARDstyle dan weer een veel te vrolijk riedeltje met wat popvocalen.