Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 19:57 

Hardtraxxer

... Year of Summer net te horen was in het Jeugdjournaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

Haha,

Was ook geweldig om er met carnaval kinderen van groep 4 enzo de polonaise er op te zien doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:17 

Hardtraxx Addict

hardstyle4life schreef:
... Year of Summer net te horen was in het Jeugdjournaal.

Zo oud ben jij zelf dus ook nog niet (neem ik aan).

Echte wist je datjes zouden fijn zijn hier
(en nee, dit bericht is ook geen toevoeging voor de "bij-de-handjes" onder ons hier).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.

Dat is vaak bij Delete, Kicks gaan hard maar wat betreft sounds is het altijd een erg lege plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:50 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
AFCA schreef:
Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.

Dat is vaak bij Delete, Kicks gaan hard maar wat betreft sounds is het altijd een erg lege plaat

Less is more.

OT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:39 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Nuracore schreef:
AFCA schreef:

Less is more.

Ja maar dat is geen excuus voor een te lege plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:18 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Delete schreef:
I'll be giving away Formula (2012 Edit) when I reach 4000 likes on my Facebook fan page! So please share and help me reach this milestone =)
https://www.facebook.com/deletedjproducer

:worship: :worship: :worship:

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:59 

Hardtraxxer

Er is eindelijk eem VST alternatief voor Logic's Clip Distortion.
http://goliathsounds.com/venm.html :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Alphix schreef:

producers-corner/wist-je-dat-topic-t24147.html ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 01:31 

Hardtraxxer

Ik vind delete eigelijk niet zo boeiend om gewoon naar te luisteren.

Vind het stukken leuker als die draaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 02:17 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Alphix schreef:

producers-corner/wist-je-dat-topic-t24147.html ? :P

Wups, kon hem in al m'n blijheid niet vinden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:44 

Hardtraxxer

Edit ; Niks aan de hand hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:53 

Timesplitter gaat Krusaders - Barricade een remix geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:

Ja idd, Year of Summer geeft me wel een academisch doctoraal gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 08:46 

Hardtraxx Addict

D-Block & S-te-Fan gaan deze week een collab doen met Noisecontrollers vertelden ze op Dancefair :)

Album staat overigens ook al vast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 08:52 

Stereorockerz schreef:
D-Block & S-te-Fan gaan deze week een collab doen met Noisecontrollers vertelden ze op Dancefair :)

Album staat overigens ook al vast ;)

Kijk er wel naar uit, wie weet weten ze me te boeien, en al helemaal benieuwd naar die collab :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 15:59 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
AFCA schreef:

Daar zit nog een idee achter. Dit nummer geeft voor mij geen enkele indicatie dat deze jongen talent heeft. Dit is gewoon een kwestie van weten hoe je een harde kick maakt, niks met talent te maken. Zit totaal geen sfeer in dit nummer. Dit vind ik nou een 13 in dozijn nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:04 

De kwaliteit van een track hangt gewoon af van de mate waarin iemand een track goed vindt. Er bestaat geen handboek voor hoe je kicks of leads maakt. Het heeft te maken met smaak. Delete is naar mijn mening pure kwaliteit omdat hij doet wat ik wil. Daarom vind ik hem een goede peoducer en Wildstylez bijvoorbeeld slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Klopt helemaal, kwaliteit heeft niks te maken met sound design of allemaal van dat soort moeilijke termen maar puur met smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:10 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
De kwaliteit van een track hangt gewoon af van de mate waarin iemand een track goed vindt. Er bestaat geen handboek voor hoe je kicks of leads maakt. Het heeft te maken met smaak. Delete is naar mijn mening pure kwaliteit omdat hij doet wat ik wil. Daarom vind ik hem een goede peoducer en Wildstylez bijvoorbeeld slecht.

Hou toch op man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:11 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Klopt helemaal, kwaliteit heeft niks te maken met sound design of allemaal van dat soort moeilijke termen maar puur met smaak.

Dat is jou mening, maar kwaliteit kan voor iemand anders weer wel te maken hebben met sound design, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:15 

Kraak... Piep...

AFCA schreef:
urbandesigner schreef:
AFCA schreef:

Daar zit nog een idee achter. Dit nummer geeft voor mij geen enkele indicatie dat deze jongen talent heeft. Dit is gewoon een kwestie van weten hoe je een harde kick maakt, niks met talent te maken. Zit totaal geen sfeer in dit nummer. Dit vind ik nou een 13 in dozijn nummer.

Year of summer is juist het overduidelijke 13 in een dozijn nummer. Zelfde kick melodie en zeikerige vocalen zoals elk "zomers" hardstyle nummer. Terwijl Delete zich juist van de massa onderscheid door een goed hard concept neer te zetten, dat elementen heeft van early hardstyle.
De jongen heeft wel degelijk talent, als je binnen 1/2 jaar zo veel support krijgt en niet eens in Nederland woont. Waar wildstylez toch wel 3/4 jaar over heeft gedaan, die wel in nederland woont. En in nummers als Advanced Technology, Syndrome, Eden, Pulse en The Reaper zit wel degelijk een goeie duistere sfeer in.
Ik durf te wedden dat je hem ook nog nooit live hebt meegemaakt. En dat een nummer minder sounds heeft, heeft ook een reden, daar versterkt hij juist andere elementen van het nummer mee, zoals de drive en de ruige sound. Liever een simpelere doeltreffende sound wat tenminste echt focust op HARDstyle dan weer een veel te vrolijk riedeltje met wat popvocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:17 

Kraak... Piep...

Phase 2 schreef:
Daveytl schreef:

Dat is jou mening, maar kwaliteit kan voor iemand anders weer wel te maken hebben met sound design, etc.

Kwaliteit is wel Sound Design en Mastering, iedereen met hersens weet dat.

Als jij een track van goeie kwaliteit vind is dat gewoon jouw smaak.

Ik vind bijvoorbeeld The Genesis Projection - Windigo, een topnummer. Maar iedereen kan horen dat dat nummer vreselijk slecht gemasterd is en de sounds heel simpel zijn. Maar toch vind ik het nummer vet.

Sommige Hidden en TOA nummers vind ik niks aan. Maar dat neemt niet weg dat het sounddesign en mastering van die tracks, tegen perfectie aanzit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:00 

Check Frequencerz - Tomorrow & Beyond. Wie vind dat nou geen übernummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Daveytl schreef:

Obviously was ik daar sarcastisch. Slaat helemaal nergens op wat die Nerrazzurro weer uitkraamt.
Vorige  1 ... 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen