J
Maximum wrote:
JEFSKIII wrote:Zo heeft elke dj wel zijn momenten :P
Hahaha meen je dit? :lol: Als je voor 30K mensen moet draaien en je weet vrijwel elke overgang te verneuken, dan verdien je het toch echt niet om daar te staan vind ik. Het was gewoon een schande dat hun daar stonden.
Nuracore wrote:Ze worden niet voor niets geboekt bij hardbass, Dus neem aan dat ze niet altijd slecht mixwerk hebben ofwel.
:lol:
Jankert, kom jij naar een feest om DJ's te controleren op mixwerk? Ik heb er geeneens erge in dan. En alsof de Penguinz de enigste zijn die dat overkomt..
Last edited by JEFSKIII on 14 Feb 2013 15:48, edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Wasted Penguinz hebben nog nooit een fatsoenlijke set weggezet.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
JEFSKIII wrote:Jankert, kom jij naar een feest om DJ's te controleren op mixwerk? Ik heb er geeneens erge in dan. En alsof de Penguinz de enigste zijn die dat overkomt..
Daar gaat het natuurlijk niet om. -.- Waar het om gaat is dat ik dan liever een andere DJ of opkomend talent die plek van hun gun. Iemand die zijn beroep wel correct uitvoert. En je hoefte je niet op het mixwerk van hun te concentreren om te horen dat het niet deugde. En dat laaste 'argument' van je is ook weer geweldig man! :thumbup:
J
Maximum wrote:
JEFSKIII wrote:Jankert, kom jij naar een feest om DJ's te controleren op mixwerk? Ik heb er geeneens erge in dan. En alsof de Penguinz de enigste zijn die dat overkomt..
Daar gaat het natuurlijk niet om. -.- Waar het om gaat is dat ik dan liever een andere DJ of opkomend talent die plek van hun gun. Iemand die zijn beroep wel correct uitvoert. En je hoefte je niet op het mixwerk van hun te concentreren om te horen dat het niet deugde. En dat laaste 'argument' van je is ook weer geweldig man! :thumbup:
Dat blijf je altijd wel houden :aww:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
JEFSKIII wrote: Jankert, kom jij naar een feest om DJ's te controleren op mixwerk? Ik heb er geeneens erge in dan. En alsof de Penguinz de enigste zijn die dat overkomt..
Ja, weet je hoe gaaf het klinkt als je live een rete vette overgang hoort. Daarnaast zijn 9 van de 10 tracklisten tegenwoordig al te voorspellen, dus het mixwerk is een van de weinige interessante dingen die over blijven. Titan lag er laatst op Inception echt meerdere keren heel erg langs, dat is gewoon heel storend om te horen.
J
wootum wrote:
JEFSKIII wrote: Jankert, kom jij naar een feest om DJ's te controleren op mixwerk? Ik heb er geeneens erge in dan. En alsof de Penguinz de enigste zijn die dat overkomt..
Ja, weet je hoe gaaf het klinkt als je live een rete vette overgang hoort. Daarnaast zijn 9 van de 10 tracklisten tegenwoordig al te voorspellen, dus het mixwerk is een van de weinige interessante dingen die over blijven. Titan lag er laatst op Inception echt meerdere keren heel erg langs, dat is gewoon heel storend om te horen.
Ja oké daar heb je wel een punt ja, maar verschilt per persoon hoe zich erin verdiept op feestjes :P
Maar weer ontopic dan
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
JEFSKIII wrote:Ja oké daar heb je wel een punt ja, maar verschilt per persoon hoe zich erin verdiept op feestjes :P
Dat ben ik met je eens, maar kom dan niet met zulke kansloze argumenten aanzetten.
J
Maximum wrote:
JEFSKIII wrote:Ja oké daar heb je wel een punt ja, maar verschilt per persoon hoe zich erin verdiept op feestjes :P
Dat ben ik met je eens, maar kom dan niet met zulke kansloze argumenten aanzetten.
Oke meneer, zal erop letten.
Vergeef me op deze mooie valentijnsdag Image
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Emporium krijgt een hardstyle en een raw hardstyle stage dit jaar.
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Een kermismuziek en een hardstyle stage dus.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
make you dance bookings:

atmozfears
At this moment they are working in the studio on several collaboration projects, including big names as Toneshifterz and Frequencerz, so we can expect loads of more exciting tracks soon! Also Atmozfears is preparing its new live act for the upcoming festival season so make sure to be kept updated!
J
Een collab met Frequencerz?

Ben benieuwd, zullen ze me dan na Monster miss toch nog kunnen overtuigen
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 48 minutes ago
Ben ook wel benieuwd. Tot nu heeft atmozfears me niet kunnen boeien op Monster en Connected na.
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Stan wrote:Een kermismuziek en een hardstyle stage dus.
Inderdaad haha!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
bobvdvalk wrote:
Inderdaad haha!
Ja! Hahaha
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Tuneboy
Tomorrow afternoon i'll put online the preview of my new track.. so, if u want to listen to a reverse bass track stay tuned! :)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Jurheinen wrote:
bobvdvalk wrote:
Inderdaad haha!
Ja! Hahaha
Hilarisch, hahahahaha! :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Delete wrote:I'll be giving away Formula (2012 Edit) when I reach 4000 likes on my Facebook fan page! So please share and help me reach this milestone =)
https://www.facebook.com/deletedjproducer

View on YouTube
:worship: :worship: :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Haha wat zijn die kickrolls met die kicks toch ontzettend geniaal. :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Awesomeeeee :D Delen die handel.
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
AFCA wrote:Klinkt echt helemaal nergens naar. Alleen de kicks zijn snoeihard maar voor de rest is dit nummer echt té simpel.
jij snapt er egt niks van :thumbdown:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Luca Antolini & Montorsi nu hiermee bezig zijn:

http://www.discogs.com/label/United+Styles
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Wout1997 wrote:Luca Antolini & Montorsi nu hiermee bezig zijn:

?

En al waren zo te zien (wat is de toegevoegde waarde?).
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Nikkel wrote:
Wout1997 wrote:Luca Antolini & Montorsi nu hiermee bezig zijn:

?

En al waren zo te zien (wat is de toegevoegde waarde?).
Voor de mensen die willen weten wat er mee is gebeurt. Ik wist het in ieder geval nog niet.
Luca Antolini & Montorsi waren nou niet bepaald kleine namen.